Pagina 1 van 1
Speedlinq - moeilijke verbinding; opzeggen! maar hoe?
Geplaatst: 11 dec 2006 09:35
door Cor99
Sinds begin 2006 een ADSL-verbinding met Speedlinq. De eerste maanden geen probleem. Sinds een maand of twee/drie is het nauwelijks meer mogelijk vanaf zo'n 6 uur 's middags in te loggen. Bij vragen word je verwezen naar het betaalnummer. Door eerdere ervaringen en berichten op dit forum heb ik daar geen zin in. (Wordt het toch nog een kostbare aanbieding).
Een tip om goedkop op te zeggen, lees ik graag.
Re: Speedlinq - moeilijke verbinding; opzeggen! maar hoe?
Geplaatst: 12 dec 2006 12:34
door lammertc
Als je belt, bel dan om 8 uur, dan is er nog geen wachtrij, of een hele kleine. Werkt echt!
Re: Speedlinq - moeilijke verbinding; opzeggen! maar hoe?
Geplaatst: 12 dec 2006 13:30
door Cor99
LammertC: hartelijk bedankt! Cor
Re: Speedlinq - moeilijke verbinding; opzeggen! maar hoe?
Geplaatst: 14 jan 2007 20:03
door johnvisser
problemen met speedlinq
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling
consumentenautoriteit :
voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek