LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] En intussen.........
En intussen.........
En intussen........ gebeurt er helemaal niks!!!! elke dag nog ff kijken op leaseverlies.nl, maar nog steeds geen nieuws. Ja hiep hoi, vandaag xx nieuwe aanmeldingen. Zet een ultimatum, sleep ze voor de rechter, en we zien wel. Als de stichting leaseverlies ECHT zoveel aanmeldingen heeft, kunnen ze wel een aantal jaren procederen met zoveel geld, want met praten schiet het echt niet op, en zo gebeurt er niet veel, dus kan ik fluiten naar mijn 5200 euro. Hoe bedoel je haatopwekkend...........
Re: En intussen.........
Je hebt helemaal gelijk, Christa.
Daar erger ik me ook de hele tijd aan. Ook op dit forum kijk ik tegenwoordig nog maar hooguit 1 x per maand, op de leaseverlies-site nog 1 x per week. Maar helaas: er valt niets nieuws te melden.
Een maand of 4 geleden riep ik in dit forum al dat ik vond dat er geen ruk gebeurde van de kant van Stichting Leaseverlies maar dat mocht ik van de andere forumlezers toen niet roepen want daarmee bracht ik iedereen maar van streek.
Inmiddels ga ik er maar vanuit dat zelf een advocaat in de arm moet gaan nemen wil ik dat er eens wat gebeurt maar die kan ik als student vervolgens weer niet betalen, dus ik ben gewoon mijn geld kwijt.
Ik bedank de Stichting Leaseverlies dan ook hierbij voor het geven van wat valse hoop.
(valse hoop is beter dan geen hoop)
Pepijn.
Daar erger ik me ook de hele tijd aan. Ook op dit forum kijk ik tegenwoordig nog maar hooguit 1 x per maand, op de leaseverlies-site nog 1 x per week. Maar helaas: er valt niets nieuws te melden.
Een maand of 4 geleden riep ik in dit forum al dat ik vond dat er geen ruk gebeurde van de kant van Stichting Leaseverlies maar dat mocht ik van de andere forumlezers toen niet roepen want daarmee bracht ik iedereen maar van streek.
Inmiddels ga ik er maar vanuit dat zelf een advocaat in de arm moet gaan nemen wil ik dat er eens wat gebeurt maar die kan ik als student vervolgens weer niet betalen, dus ik ben gewoon mijn geld kwijt.
Ik bedank de Stichting Leaseverlies dan ook hierbij voor het geven van wat valse hoop.
(valse hoop is beter dan geen hoop)
Pepijn.