hallo,
ik wil graag foto's op mijn computer zetten met een andere fotocamera maar dit wil niet lukken. hij vraagt eerst om software maar deze heb ik niet van deze camera en ik heb wel van mij eigen camera er software van op zitten. als ik de camera sluiten graag de computer aan dat er nieuwe hardware is gevonden.
kan ik nu toch de foto's op de computer zetten.
hopelijk kan iemand mij helpen.
alvast bedankt.
groeten Ellen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] foto's op de computer zetten
Re: foto's op de computer zetten
Je moet gewoon even de driver downloaden van desbetreffende camera. Als het bijvoorbeeld om een Canon camera gaat, daan ga je gewoon naar de website van Canon. Daar vind je vaak een link om drivers te downloaden
Als het een digitale camera is (en dat neem ik wel aan gezien deze vraag) koop een cardreader stop je kaartje er is en sleep/copieer de foto's op je hardeschijf.
Wat voor merk/type camera wil u aansluiten?
Kunt u het geheugen van deze camera niet in uw eigen camera duwen en op deze manier de foto's binnenhalen.
Beetje meer gegevens kan helpen de vraag beter te beantwoorden
Kunt u het geheugen van deze camera niet in uw eigen camera duwen en op deze manier de foto's binnenhalen.
Beetje meer gegevens kan helpen de vraag beter te beantwoorden
Als je dit in de toekomst vaker wilt doen is het misschien handig om inderdaad zo'n cardreader te kopen. Hier kunnen alle soorten en maten geheugenkaarten in en kost maar 8 euro ofzo.