Pagina 1 van 1
T-mobile
Geplaatst: 17 dec 2006 16:48
door michaelvb
Ik ben vorig weekend bij het uitgaan mijn telefoon kwijtgeraakt, verloren of gestolen, ik heb geen idee. Maandag heb ik dat meteen doorgegeven aan t-mobile en is mijn simkaart geblokkeerd. Nu heb ik een factuur ontvangen waar ~300euro aan service nummers kosten opzitten, terwijl ik dat zelf niet heb gedaan. Ben ik verplicht deze kosten te betalen?
En als ik verplicht ben om te betalen, zag ik dat je een betalingsregeling kon treffen, klopt het dat je in die periode dan niet kan bellen, maar wel gewoon je abbonement kosten moet betalen?
Alvast bedankt,
Michael
Re: T-mobile
Geplaatst: 17 dec 2006 18:08
door RADonker
Je zal het moeten betalen, want je hebt pas maandag je simkaart laten blokkeren en niet meteen en daardoor zal je voor die kosten opdraaien. Over een betalingsregeling moet je gewoon overleggen met T mobile en dan zullen ze heus wel met een oplossing komen over het betalen.
Re: T-mobile
Geplaatst: 17 dec 2006 20:15
door ehltech
het klopt inderdaad dat je pas weer kan bellen als alles betaald is,je kan overigens wel gebeld worden,verder is er een optie dat ze het nummer tijdelijk op prepaid zetten ,zodat je (na opwaardering) wel kan bellen .er is vast wel een mouw aan te passen
Re: T-mobile
Geplaatst: 09 jan 2007 12:39
door marqui50
oplichters EERSTE klas
Re: T-mobile
Geplaatst: 09 jan 2007 12:49
door Fiore
t-mobile oplichters? Omdat iemand niet meteen doorgeeft dat zijn telefoon is gestolen/kwijtgeraakt moet t-mobile maar voor de kosten opdraaien? lekkere redenatie, marqui 50
Re: T-mobile
Geplaatst: 09 jan 2007 13:32
door Dragoon
Zo zou bij wijze van spreken iedereen kunnen zeggen dat zn toestel gestolen was om onder de kosten uit te komen.
Dus Marqui LOGISCH nadenken
Re: T-mobile
Geplaatst: 09 jan 2007 19:44
door pvd
Kosten voordat je de diefstal gemeld hebt en je simkaart hebt laten blokkeren moet je zelf betalen. Kosten gemaakt na de diefstalmelding/blokkeringsaanvraag zijn voor rekening van t-mobile.
pvd
Re: T-mobile
Geplaatst: 10 jan 2007 09:52
door Dragoon
Maar wie gaat er dan bellen om diefstal te melden maar zijn telefoon niet te blokkeren..
?
Re: T-mobile
Geplaatst: 10 jan 2007 10:21
door Fiore
dat heeft hij toch gedaan? Alleen een dagje te laat...
Re: T-mobile
Geplaatst: 10 jan 2007 10:48
door Dragoon
Kosten voordat je de diefstal gemeld hebt moet je zelf betalen. Kosten gemaakt na de diefstalmelding zijn voor rekening van t-mobile.
pvd
Ik bedoel te zeggen als je dan toch belt om te zeggen dat je telefoon gestolen is, is het toch net zo makkelijk om hem gelijk te blokkeren.. ?
Re: T-mobile
Geplaatst: 10 jan 2007 11:14
door Fiore
nou, ik weet ook niet zeker of dat zo werkt.. als je het alleen aangeeft bij de politie, maar niet blokkeert bij t-mobile, lijkt me sterk dat t-mobile dan voor de kosten op zou draaien.. je mag natuurlijk zelf ook wel een beetje je best doen. ik zou denk ik nog voor ik aangifte doe eerst t-mobile hebben gebeld om het nummer te laten blokkeren en voorkomen dat er kosten worden gemaakt. Zelfs dan kan het al te laat zijn natuurlijk, wie weet na hoeveel tijd je pas merkt dat je telefoon foetsie is.
Ik heb zelf trouwens wel eens een mobieltje op straat gevonden en de eigenaar achterhaald, zo hoort het, vind ik
Re: T-mobile
Geplaatst: 10 jan 2007 17:46
door Kika29
Zodra je weet dat je toestel gestolen of kwijtgeraakt is, lijkt het mij logish dat je direct je simkaart laat blokkeren. Dat kan bij iedere provider op elk gewenst moment van de dag of nacht.
Sommige verzekeringen dekken ongeoorloofde gesprekken na diefstal.Maar dan moet je wel verzekerd zijn en een verzekering hebben waarbij dat vermeld is. Heb je dat niet dan is het heel erg vervelend maar toch echt pech hebben en niks vergoed krijgen...
Re: T-mobile
Geplaatst: 10 jan 2007 19:40
door pvd
@Dragoon: Je legt ook op alle slakken zout he.......
Ik heb mijn eerdere posting inmiddels wat verduidelijkt.
pvd
Re: T-mobile
Geplaatst: 11 jan 2007 19:00
door Dragoon
Sorry was een beetje te snel denk