Pagina 1 van 1

HOME

Geplaatst: 18 dec 2006 12:17
door mnb
Overgestapt naar Home, nu is het de vraag of de lijn uberhaupt werkt, want vaak is ie helemaal dood. Doet ie het wel dan heb ik galm en ruis. Heel vervelend om jezelf steeds dubbel te horen!

Nu al drie dagen onbereikbaar, omgeleid door Home 'gratis service van Home zolang de storing er is' vertelde de Home medewerker mij. Nu blijkt dat ik moet betalen voor de omleiding!
Ik heb er niet om gevraagd, ik heb het niet zelf gedaan, ik krijg iets wat ik niet wil en moet er nog veel voor betalen ook.

Dit kan toch echt niet. Wat een drama, terug naar de KPN dus want Home is er duidelijk niet klaar voor, ik betaal voor een dienst die ik niet krijg en ik betaal voor diensten die ik niet wil (omleiding)

Meer ervaringen en wat te doen?

Re: HOME

Geplaatst: 19 dec 2006 16:23
door queenfan
Als goed is heb je een jaarcontract als dit het geval is zit je er een jaar aanvast.
Maar volgens mij hebben ze ook een actie dat je het eerst een maand of 2 mag uitproberen en daarna pas echt beslissen.

Het is algemeen bekend dat de diensten van (not)@ Home behoorlijk aan storing onderhevig zijn.

Re: HOME

Geplaatst: 19 dec 2006 21:57
door pvd
Volgens mij valt het aantal storingen bij @home wel mee en is de klanttevredenheid groter dan bij IPB.

Ik ondervind zelf zelden technische storingen. Ook vrienden en collega's bij @home hebben zelden een storing. Wel ken ik iemand die zijn verbinding na zijn verhuizing maar niet aan de praat kan krijgen, maar dat is puur een administratieve kwestie en heeft niks met de techniek te maken.

Het is wel waar dat de administratie bij @home een stuk beter moet.

pvd

Re: HOME

Geplaatst: 20 dec 2006 16:35
door queenfan
pvd


Geplaatst op 19 Dec 2006 21:57 door pvd


--------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij valt het aantal storingen bij @home wel mee en is de klanttevredenheid groter dan bij IPB.

Ik ondervind zelf zelden technische storingen. Ook vrienden en collega's bij @home hebben zelden een storing. Wel ken ik iemand die zijn verbinding na zijn verhuizing maar niet aan de praat kan krijgen, maar dat is puur een administratieve kwestie en heeft niks met de techniek te maken.

Het is wel waar dat de administratie bij @home een stuk beter moet.

pvd
Ik kan je verzekeren dat de problemen met de verbinding en stabiliteit e.d. ook een groot probleem zijn bij @home.

Ik ondervindt dit dagelijks.

Re: HOME

Geplaatst: 07 jan 2007 14:11
door mfoulon
Na enkele jaren zeer tevreden gebruik van Twinner (de eerste kabeltelefonie dienst van @home) ben ik in juli overgestapt naar bellen via @home. Zeker in het begin zijn de beschreven problemen (lijn dood, galm enz) zeer herkenbaar. Na verloop van tijd lostte de problemen zich op - overigens zonder dat de helpdesk een oplossing vond. Nu blijkt dat als ik grote bestanden download via de computer, de telefoonlijn slecht verbinding maakt (zoemtoon komt niet).

Heb er op dit moment spijt van dat ik van Twinner ben overgestapt naar @Home kabeltelefonie. Kan het niet aanraden.

Re: HOME

Geplaatst: 07 jan 2007 22:03
door skippy
ik kan het niet vaak genoeg zeggen ,,mensen kijk uit met de kabelmaatschappijen,, los van het feit dat er technisch veel problemen zijn is er nog een economisch probleem ik zal dit even in het kort uitleggen ongeveer 85% van de kabelbedrijven in nederland zijn in handen van amerikaanse investeringsmaatschappijen.die hebben echt maar 1 belang n.l wat er onder de steep overblijft ofwel dat er voldoende winst gemaakt wordt.er zijn bij de overname van multikabel,casema en essent enorme bedragen per aansluiting betaald
die moeten wel terug verdiend worden.conclusie:de prijs van het abonnement gaat de komende tijd aardig omhoog daar ga je dan met je tripple-play.

Re: HOME

Geplaatst: 08 jan 2007 19:05
door pvd
Als de prijzen sterk stijgen dan stap je toch gewoon over naar een concurent!

Ik denk dat het met die prijsstijgingen die skippy voorspeld nog wel mee zal vallen. Ze zullen namelijk concurerend moeten blijven met de andere aanbieders.

pvd

Re: HOME

Geplaatst: 08 jan 2007 22:40
door skippy
lees dit maar eens: http://www.ad.nl/economie/article866853.ece
al lijkt het bedrag wat ze daar noemen mij ook wat aan de hoge kant
maar dat de consument de rekening gepresenteerd krijgt is wel duidelijk

Re: HOME

Geplaatst: 09 jan 2007 19:39
door pvd
In de voorwaarden staat dat ik bij prijsstijging mag opzeggen, dus als de prijs inderdaad zo exorbitant stijgt (83,33 euro per maand), dan zeg ik op. Ik betaal nu maandelijks 51.10 (29.95 voor internet, 5.95 voor telefonie en 15.20 voor tv.

pvd

Re: HOME

Geplaatst: 09 jan 2007 19:42
door Sjors_B
Tjonge skippy wat denk je dat het doel van KPN,Orange enz is ?

Re: HOME

Geplaatst: 13 jan 2007 10:53
door bertohansol
weer geen telefonie van @home zoals de laatste tijd eigenlijk normaal is bij hun. na urenlang geprobeerd te hebben om iemand aan de lijn te krijgen om te vertellen dat je nu wel kan bellen maar niet gebeld kan worden krijg je het antwoord dat er een probleem is en dat men er al mee bezig is. met de vraag hoelang het wel weer niet gaat duren kreeg ik het antwoord DAT WEET IK NIET EN WERD ER OPGEGOOID.
het telefoon probleem is bij HOME zo groot , te zien aan alle reakties, dat ik niet snap dat er nog geen uitzending van is gemaakt om toekomstige gebruikers te waarschuwen.
het probleem van HOME.
1: slechte tot geen bereikbaarheid voor storingsmeldingen.
2: slechte tot zeer vaak geen verbinding met de telefoon.

Re: HOME

Geplaatst: 13 jan 2007 19:11
door Evy
Sinds april telefonie via @home en hebben al diverse keren langdurige telefoonstoringen gehad. Van afgelopen maandagochtend tot dinsdagavond geen telefoon, dit stond dan wel vermeld op website.
Pas geleden op een avond 6 keer (mobiel) naar @home gebeld omdat internet en telefoon het niet deden, eerst modem resetten, lukte dat niet terugbellen, nog een keer resetten, weer terugbellen gingen ze van home zelf wat doen, belden hun zelf terug dat er een monteur aan te pas moest komen. Want het was een grote storing in kastje in de straat. Kon wel een dag of drie duren. Belde home weer terug na 15 minuten dat het toch wel aan ons modem lag, gedurende een uur uitzetten en dan zou het opgelost zijn, na uur nog steeds zelfde probleem. Weer zelf gebeld en home zou het binnen half uur oplossen. Toen weer gebeld om 21.45 en toen kregen we te horen dat er een regionale storing was, en daardoor was bellen en internet niet mogelijk, en dat dat ook al bekend was om half zes
s avonds. Met al die mobiele telefoontjes op een avond naar @home, omdat ze daar weer eens niet wisten wat er aan de hand was, en wachten daar wel heel erg lang duurt hebben we voor ruim 25 euro opgebeld.

Misschien moet @home maar eens een mobieltje cadeau doen bij een telefonie abonnement, komt regelmatig van pas.

En als je al kan bellen lijkt het vaak wel of je naar een echoput belt.

Re: HOME

Geplaatst: 15 jan 2007 19:24
door pvd
1: slechte tot geen bereikbaarheid voor storingsmeldingen.
2: slechte tot zeer vaak geen verbinding met de telefoon.
U doet net of iedereen hier last van heeft. Over punt 1 kan ik niet oordelen....Ik heb ze niet nodig.

Punt 2: Maandagavond (8 januari) had ik tot ongeveer 21:30 uur last van de (volgens de storingsdienst) landelijke telefoniestoring. Ik kon toen nog wel internetten. Dat is de tweede keer in ongeveer een jaar tijd dat ik een paar uurtjes niet kon bellen. Vind ik eigenlijk best wel meevallen....


Misschien moet @home maar eens een mobieltje cadeau doen bij een telefonie abonnement, komt regelmatig van pas.
Heb ik gehad van @home, met 50% korting op het abbonement van t-mobile :lol:

pvd

Re: HOME

Geplaatst: 16 jan 2007 09:54
door Captain Pervert
Grappig dat sommige mensen de @ niet zien als deel van de naam en @home dan ook "home' noemen. :)