InternetPlusBellen Planet, 6 maanden gratis
Geplaatst: 19 dec 2006 12:25
Beste mede forum-leden,
Ik heb sinds juni dit jaar InternetPlusBellen van Planet Internet.
Na een aantal maanden ben ik middels een mail van Planet erachter gekomen dat ik recht had op 6 maanden gratis BelOnbeperkt, dus 6 maanden onbeperkt bellen.
In de mail stond dat ik de dienst zelf moest aanzetten, door een "technische storing" kon Planet zelf dat niet doen.
Dat heb ik dan ook gedaan, echter bleef de vergoeding van die 6 maanden gratis bellen uit. In totaal zou ik dus 6 * 10 (euro per maand) = 60 euro vergoed krijgen.
Ik heb in de tussentijd natuurlijk al vaak genoeg gebeld met Planet, toen nog met de oude tarief. Steeds werd ik "naar huis" gestuurd met de mededeling dat met de volgende factuur alles zou worden afgerekend. De "volgende" factuur stond er geen vergoeding op, en na weer gebeld te hebben schoot ik nog steeds niks op.
Wat adviseren jullie mij?
Moet ik toch een klachtenbrief schrijven? Of wordthet weer bellen?
Ik heb sinds juni dit jaar InternetPlusBellen van Planet Internet.
Na een aantal maanden ben ik middels een mail van Planet erachter gekomen dat ik recht had op 6 maanden gratis BelOnbeperkt, dus 6 maanden onbeperkt bellen.
In de mail stond dat ik de dienst zelf moest aanzetten, door een "technische storing" kon Planet zelf dat niet doen.
Dat heb ik dan ook gedaan, echter bleef de vergoeding van die 6 maanden gratis bellen uit. In totaal zou ik dus 6 * 10 (euro per maand) = 60 euro vergoed krijgen.
Ik heb in de tussentijd natuurlijk al vaak genoeg gebeld met Planet, toen nog met de oude tarief. Steeds werd ik "naar huis" gestuurd met de mededeling dat met de volgende factuur alles zou worden afgerekend. De "volgende" factuur stond er geen vergoeding op, en na weer gebeld te hebben schoot ik nog steeds niks op.
Wat adviseren jullie mij?
Moet ik toch een klachtenbrief schrijven? Of wordthet weer bellen?