LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net Surfen & Bellen.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door puttputt »

ja wij hebben ook 3 jaar zonder problemen adsl instapsurfen van HETNET gehad.
Dit overstappen naar surfen en bellen scheen moeiteloos te gaan zeggen ze.
helaas is de waarheid anders.
Ik ga Hetnet morgen bellen.
Want het telefoonprobleem moet worden opgelost, zo niet dan betaal ik ook niet het volledige maandbedrag als ik niet bereikbaar ben.
Betalen voor iets wat je niet krijgt?? Nee dus.
Als ik dit van tevoren had geweten was ik nooit overgestapt.
En omdat wij in een buitengebied wonen waar geen kabel is, dan is de mogelijkheid niet echt groot

STURKY
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 mei 2006 19:18

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door STURKY »

op de website kijken voor storingen?? hoe doe je dat als niet kunt surfen!! het net heeft nog een poosje (volgens mij!!) een teletekstpagina gehad bij een van de commercielen, maar volgens mij is die alweer opgedoekt, is voor mij onvindbaar.
Was te zien op net 5, pag 123 of zo. Planet heeft het ook weggehaald. alleen nog xs4all.

Nu moet je met je ouderwetse modemdraadje inbellen via kpn om te zien of er storingen zijn of dat het aan je pc of aansluiting ligt. Knap waardeloos. vind ik. Is zo'n pagina bij net 5 dan zo duur of proberen ze nog wat extra inkomsten te genereren? volgende stap is om storingen te simuleren. Ik ben wel zo'n tiepetje dat na 5 minuten wel wil weten of het aan mijn pc ligt of aan een storing

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2007 18:56

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door [email protected] »

:evil: Op 12 Mei vonden de eerste correspondenties plaats, en aangezien ik woonachtend ben in een nieuwbouwwijk kon 'Het Net' mij helemaal niet voorzien van een verbinding. Nu weet ik dat de organisatie iedere keer dat ik telefonisch contact heb gehad, er korte verslagen zijn geschreven door de Desk-medewerkers. E.e.a. heeft geresulteerd dat ik het modem, ondanks mijn verzoek deze mij niet te doen toekomen, zij mij tegen willes en wetens hebben toegestuurd, en ik pér direct deze aan hun heb geretourneerd. (Zie bijlage).

Nu dreigt men mij af te sluiten echter...... ik heb toch helemal geen gebruik gemaakt van hun diensten, heb niet eens een contract men hun. Toch heeft men onrechtmatig een bedrag 47,35 Euro d.d. 04 oktober 2006 onrechtmatig ingehouden. Tevens vorder ik momenteel additioneel 8 Euro van de telefoonkosten welke ik onnodig heb moeten maken, immers ongevraagd een iris check ontvangen van 20 Euro waar ik helemaal niet om heb gevraagd want eigenlijk betrof de telefoonrekening ruim 28 Euro. Dit voor het ongemak welke ik heb gehad, maar stug dat ze doorgaan met vorderingen en dergelijke, wordt er niet meer warm of koud van. een koude dousch dat hebben ze verdient.

Wat een ******.... .

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door puttputt »

bij Hetnet kun je op de website kijken voor storingen
eerst abbonnee service aanklikken, en dan staat dat rechts boven in de hoek.
Er staan heel wat stoeringen bij :evil:

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door puttputt »

ons probleem is al opgelost.
Ik vermelde al eerder dat we wel konden bellen maar niet gebeld worden.
Wat bleek?
De experiabox in combinatie met een draadloos telefoon werkt niet.
Dit stond ook in de handleiding, maar wij dachten dat dat eigenlijk geen verschil kon maken.
Wij net bij de Gamma een telefoon gekocht( met kabel) in de experiabox gestoken.
En probleem opgelost.
Bij ons werkt nu gelukkig alles :D

jwtolsma
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2006 16:59

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door jwtolsma »

Een erg schrale troost: ik heb akl sinds 21 augustus vorigj aar geen vaste telefonie meer. Dezelfde procedure gevolgd. Ging ook mis na activeren. De telefoon-beheergegevens waren niet beschikbaar.....
Woendag a.s. - we hebben het dan over 10 januari 2007(!) komt er een monteur van KPN langs. We zijn benieuwd!!

De kosten van bijna 5 maanden gedwongen mobiel bellen gaan we (gedeeltelijk?)verhalen op Het Net. Lijkt me redelijk.

De SRK Rechtsbijstand ook al ingeschakeld, maar die lopen - gezien de kwestie?- ook niet zo hard!

Hoe houd je de moed er toch nog enigszins in?

jan.

topas60
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2007 09:44

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door topas60 »

Goede morgen
Ook ik heb vanaf juni 2006 al surfen en bellen van hetnet en vanaf die tijd nog geen factuur kunnen lezen. In mijn gegevens zie ik allemaal nullen. Wel betaal ik trouw iedere maand de kosten (automatiesch) Ik krijg ook de factuur in mijn e-mail maar daar staat bij dat mijn e-mail geen html kan lezen.De nieuwsbrief van het net is ook in html en die is wel te lezen. Alles werkt goed maar ik zou wel eens willen weten waar ik voor betaal.Bellen en mailen helpt niet bij hetnet. Ze weten er net zoveel van als ik.
Ik zag dat triangel het zelfde probleem had. Is dat inmiddels al opgelost??
Groetjes Topas

Beste triangel,
bedankt voor het antwoord ook ik heb allemaal nullen maar mijn e-mail factuur kan ik nog steeds niet lezen ook niet in andere mail programma's
Gr. Topas antwoord volgende pagina sorry!!
Laatst gewijzigd door topas60 op 20 jan 2007 10:09, 3 keer totaal gewijzigd.

sedan24
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2007 10:25

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door sedan24 »

Ik heb ISDN met ADSL Instapsurfen van HetNet.
Ik wil uit kostenoverwegingen overstappen naar Surfen & Bellen van HetNet en m'n vaste (hoofd)nummer houden.

Dat lijkt volgens de website van HetNet gemakkelijk te gaan:
Ze vertellen dat ze mijn ISDN opzeggen zonder dat mijn vaste (hoofd)nummer verloren gaat en verzorgen levering van de Experiabox en bijbehorende onsteuning. Envoudiger lijkt haast niet te kunnen.
Er wordt niets vermeld over eventuele afsluitkosten.
Zijn die er?

Ik lees op diverse forums wel heel erg veel slechte reacties en vraag me af of mij dat ook allemaal gaat overkomen.
Waar gaat het nou mis bij KPN(ISDN) of HetNet, waar ik voor mijn huidige situatie alleen maar goede ervaringen mee heb.

Wie heeft er wel goede ervaringen met deze overstap? En hoe ziet het kostenplaatje er echt uit?
Beste jrs,
Ik heb nu Surfen en Bellen van Het Net lopen, 4 maanden geleden overgestapt van ISDN-1 aansluiting met twee nummers (vroeger had ik ISDN-2 met 4 nummers). Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met ISDN-aansluiting gehad. Als je slechts uit kostenoverwegingen wilt overstappen dan doe je het goed. Maar dat is ook wat eigenlijk goed is met Surfen en Bellen abo! Overstappen bij mijn situatie ging vlot. Binnen beloofde termijn kreeg ik het pakket thuisgestuurd. Installeren is voor mij ook geen moeilijke klus. Er is geen afsluitkosten. Qua kosten is overstappen zeer voordelig. Dat was ook mijn reden van overstappen, weg met ISDN kosten, dure overstapkosten van ISDN naar analoge etc. Daarvoor heb ik wat onderzoek en navragen gedaan bij Het Net en KPN. Maar na installatie, komt er dus een en andere problemen. Eerst kon ik niet bellen, internetten ging gelijk werken, draadloos te verstaan, en dat vind ik tof. Dat was ook mijn andere reden om over te stappen, ik bel namelijk alleen mobiel de laatste tijd. Wel ontvang ik regelmatig faxberichten, vandaar overstappen naar Bellen en Surfen met behoud van twee nummers. Maar dat is juist het probleem met mijn Surfen en Bellen. Mijn tweede nummer werkte niet, terwijl 'Mijn Telefonie Beheer' vermelde keurig dat ik twee nummers heb staan. Het is ook alles wat de site goed doet, voor de rest drie keer niks! Niets werkt op de mijn telefonie beheer! Ik heb verschillende instellingen gewijzigd en uitgeprobeerd, maar niets werkt! Na veel bellen en mails sturen naar Help Desk, meerdere keren de Experia box aan en uitschakelen, even wachten, de kabelsverbindingen opnieuw doorlopen, werkte opeens mijn tweede nummer dat ik altijd gebruik als faxnummer. Dit gebeurt ongeveer een maand later! Maar nu het volgende probleem. Elke keer als ik word gebeld, gaan beide toestellen, dus telefoon en fax, tegelijk rinkelen, terwijl ze staan aangesloten op aparte poorten! Telefoon op poort 1 en fax op poort 2. Wisselen van poorten helpen niets. Ik ben lid van consumentenbond, en zij ontvangen veel klachten van mensen binnen met Surfen en Bellen abo, zoals bij dit forum. Tegen betaling van 5 euro ben ik aangemeld en kreeg speciale behandeling aangeboden voor mijn klacht tegen Het Net. Dat werkt, voorlopig. Vorige week ben ik opgebeld door een medewerker van Het Net en hij vroeg naar de problemen die ik nog steeds heb met Surfen en Bellen. Dat zijn er twee nu, ten eerste mijn beide nummers van ISDN werken niet naar behoren. Mijn internet instellingen doen het niets, ik krijg geen nummerweergave van de de bellers. Hij noteerde alles en beloofde aan de slag met die infomatie.

Dus beste jrs, ik zou je willen aanraden om even te wachten als je je twee nummers nog veel gebruiken en gaan gebruiken in de toekomst. Hopelijk gaat over enkele maanden veel beter met Surfen en Bellen. Er wordt hard aangewerkt aan de terugkomende problemen, dat weet ik zeker. Ik bel voornamelijk nu veel mobiel, ik heb niet zo last van die problemen met Surfen en Bellen. Draadloze ADSL verbiding werkt goed vanaf het begin. En de (overstap)kosten, die zijn inderdaad voordelig, vooral als je je ISDN aansluiting op wil zeggen. Voor de rest, telefonie icm met ADSL heeft nog veel kinderziektes en storingen, niet bellen en gebeld worden en slechter geluidskwaliteit (wat zachter en onnatuurlijker stemgeluid). Succes met je keuze/overstappen!

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door triangel »

beste topas.
ik heb net nog even gekeken; facturen zijn niet te printen. overigens heb ik ook in "mijn gegevens" op de website van het net gekeken bij "facturen" en daar zie ik wel facturen met allemaal nullen. de facturen die ik via email krijg zijn wel gespecificeerd: de aansluitkosten door de monteur, welke tel.nrs. ik bel enz. alleen wil ik deze factuur printen voor m'n administratie en dat lukt niet. Ik weet dus wel waar ik voor betaal. de bedragen op de facturen via email worden ook daadwerkelijk afgeschreven. dat klopt allemaal wel

[i]hallo topas, vraagje: krijg jij ook faturen via de email met verschillende rek.nrs. erop. bij mij is het steeds dezelfde met allemaal nullen, de andere heeft er bedragen opstaan die ook worden afgeschreven. als onderwerp in m'n mailbox staat bij de ene: "factuur hetnet" en bij de andere:"factuur het net internet" daar kan ik ook niks mee. ik heb toch niet voor niets surfen&bellen genomen.[/i]


trouwens puttputt waarom zou je experiabox het niet doen op een draadloze telefoon. heb ik ook, zo'n goedkoop ding van blokker.
nummermelding alles werkt prima.
Laatst gewijzigd door triangel op 12 jan 2007 14:36, 2 keer totaal gewijzigd.

bjorn4548
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 feb 2006 19:36

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door bjorn4548 »

Sedan24,

Heb je wel de nummers goed toegewezen aan poort1 en poort2? Als ik je verhaal goed lees wel, maar dat toewijzen gaat nog wel eens mis!

Veer03
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2007 20:10

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door Veer03 »

Ook wij zijn eind november overgestapt van gewoon ADSL van hetnet naar surfen en bellen. Ik had best mijn reserves want ik had al veel gehoord over klachten en problemen. De medewerkster van de Primafoon verzekerde mij dat alles goed zou komen en dat uiteindelijk maar 2% van de mensen problemen heeft.

Dus toch overstag. Samen met mijn moeder die voor het eerst een computer heeft aangeschaft. Wij hebben de experia boxen door mijn zwager laten aansluiten maar er waren inderdaad meteen problemen met het aanmelden en al helemaal met het aanmelden voor het beheer van de telefonie gegevens. Bij mijn moeder lukte dat ook niet door de storing maar die heeft afgelopen maandag (8 januari) een monteur gehad en die heeft het meteen opgelost (dat kan hij dus ter plekke wel!)

Wij hebben een goede internet verbinding maar de telefoon is waardeloos. Vaak een paar dagen niet bereikbaar.....en na een week gaat de telefoon niet meer over....hij knort dan een beetje en dat moet je maar net horen!

Ik heb toen ook met het gratis nummer gebeld en de man aan de lijn zei dat ik de experia box even aan en uit moet zetten. Nou inderdaad dat lost meestal alle problemen meteen op. Maar na een week gaat onze telefoon weer niet over. Dus weer dezelfde behandeling maar weer. De helpdeskmedewerker meldde trouwens wel dat 2% van de klanten die problemen hebben toch 20.000 mensen zijn!!! :twisted: Maar goed ik hoop dat het met de tijd toch beter zal gaan want ik was een zeer tevreden ADSL klant.

Groetjes.

kees marinus
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2007 19:52

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door kees marinus »

wat een gedonder toch allemaal met dat bellen en internetten
De aansluitproblemen komen hoofdzakelijk doordat de gebruiksaanwijzing waarschijnlijk niet goed gelezen wordt.
Het enige probleem wat ik heb ondervonden was het aanmelden met 1368 en het aanmelden met de computer, dit heeft ongeveer 2 weken geduurd.
Om dat het aanmelden niet lukte belde ik met het gratis nummer 0800 0505 na ongeveer 5 minuten had ik verbinding en de man aan de andere kant zij dat ik gewoon vol moest houden wegens grote drukte.
Dat heb ik gedaan en nu werkt het uitstekend, volgens mij zijn de ergste problemen bij het net opgelost, en vind ik surfen en bellen van het net een aanrader.

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door puttputt »

De draadloze telefoon kon voor storing zorgen dat stond geschreven in de handleiding.
Wij dachten eerst ook wat een onzin.
Maar het bleek daadwerkelijk zo te zijn.
Wij hadden ook zo`n goedkoop ding van de gamma, nu een goedkope andere van de Gamma met draad en die werkte meteen.
Toen waren ook direct ale problemen verholpen.
Nu afwachten op onze 1e factuur.
Het nummer 1368 kon ik probleemloos bellen na die neiuwe telfoon en de stekker ingestoken in de experiabox.

Het is nog nieuw allemaal dat surfen en bellen en ook niet verwonderlijk dat daar problemen mee gemoeit zijn.
Maar bij ons werkt gelukkig alles perfect

esjo
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 mar 2006 16:03

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door esjo »

Ook ik heb in december het pakket surfen en bellen aangevraagd. Ik had al adsl van het net.
Ik kreeg het pakket begin januari binnen, de boel aangesloten en geactiveerd en geen centje pijn. Alles voor elkaar. Echt super.

Het enige wat niet helemaal goed ging was een draadloze aansluiting met de experience box. Nadat ik een usb adapter had gehaald bij de KPN winkel, het modem draadloos aangesloten. Maar mijn usb poorten waren te traag. (1.2 i.p.v. 2.0?) Afijn, mijn snelheid ging van 100 mbs naar 56 mbs. Dat werkte niet. Zonder problemen kon ik de usb adapter retour brengen. Geld terug.

Mijn ervaring met de overstap zijn super positief.

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

Sinds september heb ik Surfen en Bellen in huis en ik heb in oktober het pakket zelf geinstalleerd. Dat ging echter niet geheel vlekkeloos, waarop ik in december een monteur heb laten komen. Nu werkt het pakket prima. Vorige week had ik een storing met de telefoon echter ook deze is na het plezierige contact met KPN Klantenservice verholpen.
Vooralsnog ben ik een tevreden mens. :wink:

m_mather
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2007 23:34

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door m_mather »

Ik kan u na twee weken van enorme irritatie maar één advies geven.....GA NIET IN ZEE MET KPN INTERNET EN BELLEN!!!!!!!!!

Ook niet via één van hun bedrijven als Planet Internet en HetNet.

Mijn vader kreeg van een Primafoon medewerker te horen dat internet bellen veel beter was. Mijn vader heeft niets getekend (bevestigd nu ook KPN) en hij heeft een bevestiging van zijn email aan HetNet dat hij absoluut geen Surfen en Bellen wil hebben. Toch is hij ongevraagd na twee maanden omgezet naar Surfen en Bellen!?

Wij zijn nu al twee weken bezig om iemand zover te krijgen bij KPN of HetNet dat ze hun eigen administratieve blunder rechtzetten. Telefoon wachttijden van 2 tot 3 uur zijn standaard op dit moment (we hebben video opnamen van de telefoon). Niemand neemt ergens verantwoordelijkheid voor, niet iedereen noteert daar de vragen of wat er afgesproken is. Mensen geven aan dat collega's van de juiste afdeling de volgende dag terug bellen of volgende week, maar nooit is meer het juiste antwoord. Klachten richting HetNet worden niet serieus genomen en niet behandeld. Sterker nog men kan niet eens de vragen/klachten vinden waarvoor ze zelf call nummers op af geven!?
Eén dame van de speciale "safe" afdeling die problemen moeten oplossen vond me maar een lastige klant omdat zij wilde dat ik eerst naar haar luisterde zonder naar mijn klacht geluisterd te hebben. Toen ik beleefd aangaf dat twee weken te lang waren om op een oplossing te wachten hing ze maar de telefoon op. En dat na 2uur in de wacht te hebben gestaan!!!

Echt het spijt me te moeten zeggen, maar na vele bezuinigingen heeft meneer Scheepbouwer KPN omgebouwd tot een marketing bedrijf welke alleen loze beloften kan geven, maar niet meer over de techniek en de mensen beschikt om de beloften waar te maken. Een dergelijk bedrijf heeft geen recht van bestaan meer. We kunnen alleen hopen dat dit bedrijf snel verkocht wordt aan een partij die het opdeelt in kleine stukjes en het vervangt door een dienst verlenende onderneming welke zijn eigen producten kan implementeren en ondersteunen.

Dus nogmaals ga niet in zee met KPN!! Als je denkt dat ik foute info verspreid, zoek maar eens door op het internet naar alle gelijk luidende meldingen. Alle providers hebben dezelfde problemen.

Voor elke tevreden gebruiker zijn er 100 ontevreden klanten te vinden!

Alle providers hebben veel te weinig geinvesteerd in de benodigde kabelnetten. Maar proberen in hoog tempo de film en muziek downloaders die jaren betaald hebben voor de snelste breedband verbindingen nu zsm te verdrijven omdat ze de betreffende bandbreedte nodig hebben voor hun VOIP en TV avonturen.

De politiek intresseerd het niet, de OPTA doet er niets aan, de ISP's verdienen er voldoende aan en dus heeft de consument pech!
En wij laten het allemaal zomaar toe.....

ikbenik

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door ikbenik »

Wij zijn nu al twee weken bezig om iemand zover te krijgen bij KPN of HetNet dat ze hun eigen administratieve blunder rechtzetten. Telefoon wachttijden van 2 tot 3 uur zijn standaard op dit moment (we hebben video opnamen van de telefoon). Niemand neemt ergens verantwoordelijkheid voor, niet iedereen noteert daar de vragen of wat er afgesproken is. Mensen geven aan dat collega's van de juiste afdeling de volgende dag terug bellen of volgende week, maar nooit is meer het juiste antwoord. Klachten richting HetNet worden niet serieus genomen en niet behandeld.
De situatie is totaal anders dan je aangeeft!

Het probleem van KPN is dat ze zijn overgestapt op een ander administratiesysteem.
En met dat systeem zijn heel veel problemen.
Dus op dit moment heeft KPN dus ook een eigen probleem.

Maarja, ga maar lekker schelden!
In plaats van de oren en ogen te openen en aan te horen wat de werkelijke problemen zijn!

Voor alle duidelijkheid:
Ik ga echt niet KPN beschermen. Alleen is het wel zo dat als men ook een beetje interesse en begrip toont als een grote concern grote problemen heeft. De oorzaak is dan vaak veel beter te begrijpen.

m_mather
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2007 23:34

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door m_mather »

Quote:
Wij zijn nu al twee weken bezig om iemand zover te krijgen bij KPN of HetNet dat ze hun eigen administratieve blunder rechtzetten. Telefoon wachttijden van 2 tot 3 uur zijn standaard op dit moment (we hebben video opnamen van de telefoon). Niemand neemt ergens verantwoordelijkheid voor, niet iedereen noteert daar de vragen of wat er afgesproken is. Mensen geven aan dat collega's van de juiste afdeling de volgende dag terug bellen of volgende week, maar nooit is meer het juiste antwoord. Klachten richting HetNet worden niet serieus genomen en niet behandeld. [/quote]

Quote:
De situatie is totaal anders dan je aangeeft!

Het probleem van KPN is dat ze zijn overgestapt op een ander administratiesysteem.
En met dat systeem zijn heel veel problemen.
Dus op dit moment heeft KPN dus ook een eigen probleem.

Maarja, ga maar lekker schelden!
In plaats van de oren en ogen te openen en aan te horen wat de werkelijke problemen zijn!

Voor alle duidelijkheid:
Ik ga echt niet KPN beschermen. Alleen is het wel zo dat als men ook een beetje interesse en begrip toont als een grote concern grote problemen heeft. De oorzaak is dan vaak veel beter te begrijpen.[/quote]

Helaas, de situatie is niet anders dan ik aangeef.

KPN zag dat heel heel veel van hun klanten overstapten op Skype en dergelijken en wilde graag klanten behouden en een graantje meepikken. Ze hebben daarom hals over kop een dienst uitgerolt welke ze niet konden ondersteunen.

Daarbij zit KPN met de andere providers in een race, wie zo snel mogelijk, zoveel mogelijke Surfen en Bellen klanten kan binnen halen, want het einddoel van allemaal zijn de TV diensten waar ze straks niet alleen abonnements gelden van ons gebruikers krijgen maar ook enorme reclame gelden.

De in gebruik zijnde "netten" zijn bijna nergens ingericht op een dergelijk gebruik door zoveel mensen. In de meeste dorpen en kleinere plaatsen zijn de netten nog nauwelijks voldoende om aan de breedband vraag van klanten te voldoen. Vandaar de vele klachten.
Het is voor KPN en de andere providers ook een kip en ei verhaal. De kosten van de plannen zijn SKY-HIGH en daar moeten ze abonnees voor hebben, heel veel. Dus die moet je zsm hebben ook al kun je ze niet die dienst bieden waar ze recht op hebben. (En een tweede UMTS debacle kunnen ze niet gebruiken/betalen).

En kom aub niet aan met zo'n slap verhaal dat een "groot" bedrijf als KPN zielig is omdat ze een administratiesysteem probleem hebben. Echt dat klinkt wel zo dom dat het ongelooflijk is. Dan bevestig je het zelf, wie wil er nou afhankelijk zijn voor zijn telefoon, internet en TV, van een bedrijf welke niet eens in staat is om een eigen administratie systeem werkend te krijgen???

Oh ja als maar 20% van de mensen een probleem met Surfen en Bellen hebben, verklaar mij dan waarom de afdeling OPZEGGINGEN een wachttijd van meer dan een UUR heeft!?

topas60
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2007 09:44

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door topas60 »

Goede morgen triangel,
sorry voor de late reactie, maar mijn facturen zijn onleesbaar er staat alleen "Your email client does not support HTML messages" en dit in verschillende e-mail programma's. Alleen bij mijn gegevens staan er allemaal 0000000000

Groetjes Topas,
ps. Mijn abonnement loopt in juni af dus het plan is een andere provider te zoeken :oops:

r14voges
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2007 21:46

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door r14voges »

Ik heb zin's vorig jaar surfen en bellen bij het net,ik heb wel alles laten instaleren door monteur van kpn.En dat was toen gratis.Tot nog toe geen klachten bellen werkt en internetten ook.dus toch nog iets positiefs

groet H.V :D [/b]

Gesloten