KPN maakt misbruik van monopolie.
Geplaatst: 21 dec 2006 11:02
Ik ben al sinds begin mei bezig om mijn Planet internet abonnement samen met mijn KPN vaste lijn
(+ ISDN aansluiting) over te hevelen naar CompuServe. Na goed 480 minuten aan de telefoon te hebben gezeten (kosten 600 +) met de diverse helpdesks, waarbij KPN en Planet naar elkaar blijven wijzen, is de slotconclusie dat het niet mogelijk is om mijn internet & telefonie onder te brengen bij CompuServe.
Ik zit op dit moment zonder internet (5 maand) en telefoon (maand) en inmiddels heeft CompuServe mij definitief afgewezen omdat ze mij niet kunnen aansluiten. CompuServe maakt namelijk gebruik van het KPN net en daardoor is CompuServe afhankelijk van de (her)aansluiting door KPN. KPN wil dit echter niet doen voor niet KPN klanten. Dit lijkt mij misbruik van een monopolie positie. Na 8 maanden bellen en brieven schrijven ben ik redelijk ten einde raad.
Dhr. H Ploeger
(+ ISDN aansluiting) over te hevelen naar CompuServe. Na goed 480 minuten aan de telefoon te hebben gezeten (kosten 600 +) met de diverse helpdesks, waarbij KPN en Planet naar elkaar blijven wijzen, is de slotconclusie dat het niet mogelijk is om mijn internet & telefonie onder te brengen bij CompuServe.
Ik zit op dit moment zonder internet (5 maand) en telefoon (maand) en inmiddels heeft CompuServe mij definitief afgewezen omdat ze mij niet kunnen aansluiten. CompuServe maakt namelijk gebruik van het KPN net en daardoor is CompuServe afhankelijk van de (her)aansluiting door KPN. KPN wil dit echter niet doen voor niet KPN klanten. Dit lijkt mij misbruik van een monopolie positie. Na 8 maanden bellen en brieven schrijven ben ik redelijk ten einde raad.
Dhr. H Ploeger