www.azur.be
Geplaatst: 28 dec 2006 19:01
Heb voor dochter bij deze internetwinkel een cd-rom besteld en on-line betaald. Kreeg echter dvd. Deze teruggestuurd volgens regels op hun website. Krijg echter geen geld terug, maar een tegoedbon, welke ik niet wil.
Bleek heel moeilijk om een reactieadres te vinden op de site. Toen ik dit eindelijk (Azur blijkt een onderdeel van het bedrijf Medio) had, kreeg ik in eerste instantie geen reactie op mijn mails. Ook op een aangetekende brief geen reactie! Daarna mail dat zij tegoedbon hadden gestuurd met een "extraatje" voor de overlast. Na twee weken bleek dit een tegoedbon met wel twee euro extra....
Echter ik wil gewoon geld terug. Zij bleven de mails met standaard antwoord beantwoorden en daarna hadden ze ineens geen IBANnr om terug te betalen en daarna geen SWIFT-code. Beide heb ik nu aan hen doorgegeven, maar nog steeds mijn geld niet.
Ik heb nu een Belgische financiele opsporingsdienst op hun dak gestuurd.
Daarom: Let op bij deze winkel!
Omdat ik niet van plan ben om het hier bij te laten zitten wil ik graag van mensen weten of die soortgelijke ervaringen hebben.....
Bleek heel moeilijk om een reactieadres te vinden op de site. Toen ik dit eindelijk (Azur blijkt een onderdeel van het bedrijf Medio) had, kreeg ik in eerste instantie geen reactie op mijn mails. Ook op een aangetekende brief geen reactie! Daarna mail dat zij tegoedbon hadden gestuurd met een "extraatje" voor de overlast. Na twee weken bleek dit een tegoedbon met wel twee euro extra....
Echter ik wil gewoon geld terug. Zij bleven de mails met standaard antwoord beantwoorden en daarna hadden ze ineens geen IBANnr om terug te betalen en daarna geen SWIFT-code. Beide heb ik nu aan hen doorgegeven, maar nog steeds mijn geld niet.
Ik heb nu een Belgische financiele opsporingsdienst op hun dak gestuurd.
Daarom: Let op bij deze winkel!
Omdat ik niet van plan ben om het hier bij te laten zitten wil ik graag van mensen weten of die soortgelijke ervaringen hebben.....