Service fabrikant ATAG apparatuur
Geplaatst: 28 dec 2006 21:26
De keukenverkoper van Intermat in Mijdrecht roemde de apparatuur van ATAG. Echter onze vaatwasser is al minstens 5x kapot geweest. De pomp is vervangen, de leidingen aan de achterzijde van de machine zijn vervangen, alle wieltjes van de korven zijn vervangen, de zeef in de machine is vervangen. Nu is de machine weer kapot. 14 december hiervan melding gemaakt. En nu krijgen we een afspraak ergens in januari. Eerder is al tegen ons gezegd dat dit kwam omdat wij niet alle dagen bereikbaar zijn. Ik vind het schandalig! De service van ATAG is beneden peil. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
De vaatwasser valt nu nog binnen de garantie (5 jaar) maar wij overwegen zelfs om nu de plaatselijke reparateur in te schakelen vanwege de lange wachttijd. Wie heeft er nog een andere oplossing?
De vaatwasser valt nu nog binnen de garantie (5 jaar) maar wij overwegen zelfs om nu de plaatselijke reparateur in te schakelen vanwege de lange wachttijd. Wie heeft er nog een andere oplossing?