Pagina 1 van 1

UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 30 dec 2006 13:31
door vollebregt
Wie herkent onderstaand probleem.

Ik heb een abonnement voor digitale telefonie bij UPC het zgn Free Time.
Je mag dan s'avonds na 19:00 uur gratis bellen je betaalt alleen verbindingskosten.
Elke keer na ongeveer 13 minuten en 41 seconden bellen wordt de verbinding verbroken, hierdoor moet je opnieuw bellen en worden er wederom verbindingskosten berekent.
Is dit toeval of worden we belazert ?

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 30 dec 2006 22:50
door rene112
bel even naar upc en leg het voor en het helpt ook wel eens dat je de modem even een rest geeft

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 11:48
door agro
bel even naar upc en leg het voor en het helpt ook wel eens dat je de modem even een rest geeft
En upc dan hun inkomsten kwijt raken?
Geloof je dat zelf??? Dan ben je nog gekker dan al gedacht werd.

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 12:06
door rene112
0800-1872 is het gratis nummer

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 12:16
door agro
0800-1872 is het gratis nummer
Klopt is helemaal gratis, maar is alleen maar om je binnen te lokken.
Als je problemen hebt nadat je binnengelokt bent, en in de klauwen verstrikt bent geraakt van het monster dat upc heet, mag je dure 09 nummers gaan bellen, om door hen aan het lijntje gehouden te worden, en krijg je dezelfde onzin antwoorden waarvan laurent en zijn vriendje rene112 mooie voorbeelden zijn.

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 13:24
door Laurent
Aspro neem er nog een en bel jij met cs via KPN internet , DE BLUNDER VAN HET JAAR DOOR KPN, hoe durf jij het over UPC te hebben met je eigen misbaksel genaamd KPN,

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 13:28
door agro
kijk eens aan nu wordt alles duidelijk.
Vorige week beweerde laurent enkele weken afwezig te zullen zijn, dan duren die wel erg kort, vandaar natuurlijk de spooknota's als enkele weken in werkelijkheid bij upc een paar dagen zijn, verklaard dat alles met betrekking tot de spooknota's.

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 14:16
door Laurent
Goh, Aspro en cs houden mijn agenda bij !!!!!!!!!!!!!!!!.


UPC stuurt geen spooknota,s, wel de stoetshaspels VAN KPN .

groetjes aan jouw velen medeinwoners , allemaal verstoken en verstoten van UPC, zijnde wanbetalers.

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 14:36
door Beertje02
Laurent,

Ben blij dat je er weer bent, begon jouw lulverhaaltjes te missen, alhoewel je inderdaad had gemeldt dat je een paar weken afwezig zou zijn. je kletst dus al net zo uit je nek zoals ze dat bij UPC gewend zijn.

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 14:54
door bagger
Op 20 december schreef Laurent:
ik ben tegen de avond voor een paar weken uit de lucht
Je hebt ons bedrogen, 11 dagen is niet een paar weken

En ik zie dat je die 'paar' weken nuttig besteed hebt en een wereldgrap bedacht hebt: agro noem je nu Aspro. Geweldig, hoe kom je er op?

Echt jammer dat je weer terug bent om hier de boel te verzieken.

Eigenlijk wil ik aan iedereen voorstellen om niet meer op de berichten van Laurent te reageren, want volgens mij kikt hij op elke reactie die hij hier weet uit te lokken. Als niemand meer reageert houdt hij misschien vanzelf op. Alleen als een nieuweling met UPC problemen hier ten prooi valt aan zijn domme opmerkingen, even een kort berichtje neerzetten als:

Niet reageren op Laurent. Laurent is een troll.
Een troll is, in een internetomgeving, een persoon die slechts tot doel heeft het zaaien van onrust en het krijgen van reacties en aandacht.

Een troll maakt bij voorkeur gebruik van argumenten, die door anderen zijn gebruikt, en effectief zijn gebleken in het zaaien van onrust en onduidelijkheid, en zal daarbij niet vermelden dat in feite een ander (min of meer) geciteerd wordt. Een troll keert zich nooit tegen een hele groep, behalve in een poging zichzelf als slachtoffer te presenteren van een deel daarvan. Door zich namelijk tegen een beperkt aantal personen te richten, tracht een troll deze(n) te isoleren, en daarmee de aandacht af te leiden. Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een troll de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust, en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden.

Een Troll blijft alleen actief als hij wordt gevoed. Het voeden van een Troll geschiedt door in de discussie mee te gaan, te reageren op wat de Troll argumenteert. Hoe meer er gereageerd wordt, hoe dikker een Troll wordt.

Een Troll verdwijnt indien hij onvoldoende wordt gevoed. Een Troll die niet wordt gevoed met discussies vermagert, zal het nog een aantal keren proberen, maar uiteindelijk verdwijnen.

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 15:18
door Beertje02
Bagger,

Tolkien had jou niet kunnen overtreffen met jou story over Laurent.

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 31 dec 2006 17:52
door Laurent
Bagger **** is de vrouwelijke ork van Aspro/Agro.

Een blad uit een boek scannen staat garant voor veel kennis van het Duizelse gezelschap.

Gossie 11 dagen is geen 2 weken en op een vakantieadres kun jij niet inloggen Aspro cs., nee bij kl firma KPN lukt dat niet :

WEL BIJ UPC. OVERSTAPPEN SVP VOOR BIJNA GEEN GELD EN SERVICE TOE> :D :D :) :) :? :? :?

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 10 jan 2007 13:13
door micu
Als ik dit hier allemaal zo lees vraag ik me af waar het meest aan mankeert de bedrijven of de schrijvers!
Als er problemen zijn met de dienstverlening van bedrijven is het prettig als je je verhaal kwijt kunt maar dan liefst zonder scheldpartijen en beledigingen.
Maar nu over UPC.
Daar heb ik al jaren internet van en zonder noemenswaardige klachten.
Enkele maanden terug een pakket genomen met telefoon en internet.
De telefoon was aanvankelijk geen succes en dat heeft me soms weleens tot wanhoop gedreven. Het heeft ook best lang geduurd voor het verholpen was.
Maar de intentie om de klacht te verhelpen was goed.
Werd keurig te woord gestaan en er is ook een prima regeling getroffen.
Meestal namen ze zelf contact met me op.
Nu werkt alles zo als het moet dus ik ben tevreden.
Het enigste wat voor mij persoonlijk voor verbetering in aanmerking komt is de opzet van de rekening die zou wel beter leesbaar mogen zijn voor een leek.
Met vriendelijke groeten Micu

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 12 jan 2007 14:10
door Uranus1963
Ik heb nu een half jaar 16 MBit van Compuserve met Telefonie Totaal. Perfect pakket, waar ik niet meer buiten kan. Perfecte klantenservice en technische helpdesk. Mocht je wat hebben, geen lange wachttijden en de boel staat weer op sponning. Dat voor maar 39,95 + 9,65 om de telefonie totaal te krijgen, maar die 9,65 moeten zij weer betalen aan KPN om de lijn open te houden. Dus dat zijn dus extra kosten, maar dat zou jezelf ook betaalt hebben wanneer je gewoon Telefonie Basis hebt. Dus dat maakt niet veel uit.

Je bent goedkoop uit en alles zit goed.

Dus een aanrader voor iedereen. En staat goed bekend bij de consumentenbond. Je kan dan KPN er helemaal uit zetten.

Groet,

Jan Prins.

Re: UPC telefonie Free Time

Geplaatst: 24 jan 2007 13:29
door willem de 16de
Beste Uranus 1963,

Hoe kan ik overstappen en weg bij UPC zonder een hartinfarct van UPC te krijgen bij mijn vertrek?
Is er een naadloze overstap mogelijk?
Ik heb achterlijk genoeg vorig jaar hun totale pakket genomen maar alle onder mijn neus gedrukte contracten met O V (onder voorbehoud) getekend. Dus niet onvoorwaardelijk getekend.
Zij hebben de nodige boevenstreken uitgehaald met mij waar ik voor mijn gezondheid geen zin in heb die allemaal weer op te halen en te beschrijven. Maar geloof mij, ECHTE boevenstreken! :!: