| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijzen werkbladen
Prijzen werkbladen
Voor graniet en composiet heb je op Internet van die handige bedrijven waar je een prijs kunt uitrekenen. En ik heb gemerkt dat normale leveranciers daar ook redelijk bij in de buurt komen. Maar zo'n soort rekenprogramma heb ik nog nergens gevonden voor massief houten bladen. Weet iemand zo'n beetje de verhouding tussen (bijvoorbeeld) een graniet blad uit prijsklasse 3 en een teak blad? En zijn de verschillende bewerkingen bij een houten blad veel goedkoper?
Re: Prijzen werkbladen
Beste CWH,
Net als graniet is hout verkrijgbaar in diverse prijsklassen. Er zit soms wel veel verschil in leveranciers onderling. Wij werken met massief houten werkbladen van Aalborg, mooie kwaliteit tegen goede prijzen.
Zet maar een verlanglijstje op het forum en antwoorden zullen volgen......
MVG
Net als graniet is hout verkrijgbaar in diverse prijsklassen. Er zit soms wel veel verschil in leveranciers onderling. Wij werken met massief houten werkbladen van Aalborg, mooie kwaliteit tegen goede prijzen.
Zet maar een verlanglijstje op het forum en antwoorden zullen volgen......
MVG
Bij een diepte van 60 cm, bladen met een waterkering en ook iets dergelijks aan de achterkant. Iroko of teak hout (daar zit volgens mij wel prijsverschil in):
1 deel van 150cm
Een hoekdeel van 105x105 cm
1 deel van 60cm
1 deel van 120 cm
Een vlak ingebouwde, enkele spoelbak met een kraangat.
Dat was het denk ik wel.
1 deel van 150cm
Een hoekdeel van 105x105 cm
1 deel van 60cm
1 deel van 120 cm
Een vlak ingebouwde, enkele spoelbak met een kraangat.
Dat was het denk ik wel.
Oke, ik begrijp best dat niet iedereen zin heeft om zoiets voor een vreemde uit te gaan rekenen. Maar weet iemand dan de meterprijs van een Teak en een Iroko blad?