LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali T6 abonnement met telefonie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
debergen

Tiscali T6 abonnement met telefonie

Ongelezen bericht door debergen »

Ik heb dit abonnement sinds mei 2006.
Ik betaal 39,99 totaal.
Op dit moment biedt Tiscali dit zelfde abonnement, alles is hetzelfde, voor totaal 24,95 aan.
Op mijn verzoek aan Tiscali om dit bij mij ook te veranderen, word ik aan mijn contract gehouden.
Ik heb geen idee of dit echt zo is.
Weet iemand dat en eventueel wat te doen ?

supernov

Re: Tiscali T6 abonnement met telefonie

Ongelezen bericht door supernov »

Daar hebben ze vast en zeker een sub-paragraafje over opgenomen in het contract. Gebeurt vrij regelmatig, acties net nadat jij een abonnement hebt afgesloten en jij niet van mee kan profiteren.

Dirkie

Re: Tiscali T6 abonnement met telefonie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Als het goed is, zo je dus in mei 2007 kunnen overstappen naar het goedkopere abo.

Ik heb dit zelf meedere malen gedaan bij Tiscali. Via de keuze Abonnement Online wijzigen kun je kijken voor welke abo's je in aanmerking komt na afloop van je huidige abo.

Zo ben ik iedere keer sneller gegaan (Van een Abert Heijn naar een Tiscali Special naar een T6) tegen steeds lagere kosten en de laatste keer ook met weer een nieuw (bijna gratis) telefonie modem.

Als ik mij niet vergis, kun je 2 maanden voor afloop van je huidige abo al kijken!

Gesloten