LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar doet stapje terug

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Eerlijkheid duurt het lan

Radar doet stapje terug

Ongelezen bericht door Eerlijkheid duurt het lan »

Zo, redactie, toch een beetje geschrokken?

Vanmiddag stond er nog op uw site te lezen dat mr. Schonewille bij u in de studio zijn haalbaarheidsonderzoek toe zou lichten. Maar inmiddels voert de her Schonewille dit blijkbaar uit i.o.v. de Consumentenbond en nadrukkelijk niet Radar. En laat hij verstek gaan in de uitzending. Verrassend!

Verder heb ik nergens in de media uw uitspraken dat Erasmus zich WEL aansluit bij de door u getrokken conclusies onderschreven gezien. Wel staat er te pas en te onpas dat uw uitzending gebaseerd is op foutieve aannames. Dat zegt Erasmus ook in haar persbericht.

Ik hoop dat u nog een manier vindt om de ongerustheid bij de bezwaarschriftverstuurders weg te nemen, want het lijkt er nu zeer sterk op dat u terugkruipt in uw schulp.

Staan alle mensen er weer alleen voor en heeft u ze valse hoop gegeven. Dat zal u zeker in dank worden afgenomen.

Groeten,
Eerlijkheid duurt het langst.

legiofan

Re: Radar doet stapje terug

Ongelezen bericht door legiofan »

Helemaal mee eens! Schonewille is volgens mij naar de avondwinkel gegaan om een pak pampers te halen. De dreiging van een rechtzaak tegen Radar wordt hem iets te veel. Straks gaat hij pampers nog aanklagen omdat zijn luiers het niet houden.

J. Kiewiet

Ongelezen bericht door J. Kiewiet »

Beste tekstschrijver,
Geldt Uw naam ook voor Legio?????????

jack

Ongelezen bericht door jack »

Nou meneertje eerlijkduurthetlangst, ik ben zeer benieuwd of Arthur Docters van Leeuwen ook uw geenvuiltejaandeluchteuforie deelt. Grote kans dat niet Radar een toontje lager gaat zingen maar meneer Joop Krant die goeie connecties heeft bij de Erasmus universiteit maar zo diep in de **** zit met Legio (dat-ie ongewild in de boedel aantrof, in de Telegraaf maakt-ie duidelijk dat-ie het zelf nooit had willen kopen) dat z'n professorele vriendjes 'm niet zullen kunnen redden!

Gesloten