LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting leaseverlies
Stichting leaseverlies
Heeft iemand al iets gehoord van Stichting Leaseverlies. Ik heb meteen bij inschrijving 45 euro overgemaakt, maar bij mijn gegevens op internet staat nog steeds betaald: nee, terwijl het ondertussen twee weken geleden is. Ook wordt er niet echt veel nieuws vermeld naar mijn mening. Op e-mails wordt ook niet gereageerd. Ik begrijp best dat ze het heel druk hebben, maar iets meer reactie had wel fijn c.q. aanmoedigend geweest.
Re: Stichting leaseverlies
Er staat nog steeds bij mijn gegevens bij stichting leaseverlies dat ik niet betaald heb, echter al op 1 juni overgemaakt. Verder ook nog geen enkele reactie gehad. Word ik nu van twee kanten opgelicht?
Beste Frederi,
Niet zo hard van stapel lopen. Een wijze generaal levert nooit strijd op twee fronten tegelijk! En overigens, geduld is steeds een schone zaak! Komt tijd komt raad!
Wacht rustig af, U bent niet de enige.
M.v.gr.
Niet zo hard van stapel lopen. Een wijze generaal levert nooit strijd op twee fronten tegelijk! En overigens, geduld is steeds een schone zaak! Komt tijd komt raad!
Wacht rustig af, U bent niet de enige.
M.v.gr.
Ja, van het hebben van geduld kun je mij nou eenmaal niet snel beschuldigen.
Maar feit blijft dat er na 3 juni geen nieuws meer is verschenen op de 'nieuws' pagina. Ik word nu eenmaal graag op de hoogte gehouden.
Tevens wordt de allerbelangrijkste vraag niet beantwoord bij de 'veelgevraagde vragen': wel of niet betalen na afloop van het contract.
Maar feit blijft dat er na 3 juni geen nieuws meer is verschenen op de 'nieuws' pagina. Ik word nu eenmaal graag op de hoogte gehouden.
Tevens wordt de allerbelangrijkste vraag niet beantwoord bij de 'veelgevraagde vragen': wel of niet betalen na afloop van het contract.
Misschien een tip voor de stichting Leaseverlies. Nergens heb ik iets gehoord of gelezen over de te korte looptijden van de contracten. Wanneer je in aandelen gaat moet je ervan uitgaan dat je het ingelegde geld voor een periode van minimaal 5 jaar wegzet. Dit is mij tenminste door meerdere deskundigen op het hart gedrukt. Het heeft denk ik degelijk zin wanneer Legio ook op dit punt wordt aan-gevallen. Alle producten die zij hebben aangeboden met een kortere duur dan 5 jaar, hadden dus helemaal niet op de markt mogen worden gebracht.
Ook ik ben zeer gedupeerde, maar om antwoord hierop te geven, bij LG krijg je wel de kans om het contract nog 3jaar te verlengen,