LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op stervens na dood.....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Nee ik deponeer een stelling!
over iets waar je blijkbaar geen z*k van af weet? :?

zéér intelligent......
Je lijkt Walter, Econiks, mlmscammer, en S. wel!!!! :oops:

Iemand vergeten? Ach, die melden zich wel...., of ze begrijpen WEL de structuur en vergoedingen van mlm! :lol:

SBI (Nam ff pauze...).....tuutuutuutuut... Onze Maarschalk vergeten, natuurlijk....
Die is nu even aan het opzoeken wat Eco ééns heeft geschreven zodat hij nu de "intelligente" opmerkingen kan maken...!

En ik ga het "jullie plagen" wat aan banden leggen, want jullie snappen niet eens DAT je geplaagd wordt!! :) :D :lol:

Telkens wanneer ik wat uitleg geef en er rijst een nieuwe vraag bij jullie ... komt er géén vraag maar een snerende opmerking... dus in discussie ga ik met jullie deze maal écht niet meer, maar reken maar dat je weer voor je billen krijgt wanneer je nonsens verkoopt!

Zo kunnen jullie weer verkondigen dat ik nooit antwoord geef!!! :roll:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door jor »

Oeiii, Econometrist raakt een gevoelig snaartje. Eco is heel goed in getallen en drukt So be it in de hoek! En het lijkt er toch echt wel op dat het moeilijk word voor So be it gezien zijn ontwijkende antwoorden.Hoewel ik het niet kan na rekenen is er iets goed verkeerd als het allemaal zo ingewikkeld uitgelegt moet worden door een mlmér om het begrijpbaar te maken. Mlm? Nee laat maar. :arrow:

Jor..

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Vooruit, ook maar eens een quote van mezelf:
Ooit heb ik enige tijd pogingen gedaan exacte cijfers van jou los te krijgen, zonder resultaat. Nadat je eerst voor langere tijd deed alsof je de vraag niet begreep, vervolgens met allemaal 'dat ligt eraan's' en 'dat hangt er vanaf' constructies aan kwam zetten, waarna na een nog verdere algemenisering van de vraag opeens de 21%-ers, de uitbetalingen 'over' en 'van' en wat voor uitvluchten nog meer, waarna het na een volledig éénduidige vraagstelling over een denkbeeldige structuur met mensen met allemaal exact 1000 euro omzet, wat dan de uitkeringen zouden zijn werd het angstvallig stil.
Mlm-ers houden er niet van naar exacte getallen gevraagd te worden. Het neemt ze de laatste troef uit handen, nl. dat ze kunnen zeggen: je kent het compensatieplan niet, je gaat niet uit van de juiste getallen.
Daarom; wil je een mlm-er stil krijgen, vraag ze dan exacte cijfers...
En de story heeft zich weer een keer herhaald. Exact zoals beschreven in deze quote, maar ná dat ik die geschreven had. En het zal nog wel vaker gebeuren; klem komen te zitten in je eigen uitleg, de pogingen tot uitvluchten, roepen dat iedereen er geen z*k van weet, en dan het hazepad weer op.
En dat klopt ook dat ik het niet weet want hoewel ik er vaak genoeg naar vraag kijkt de mlm-er wel uit om het precies te vertellen. En wat volgt is weer de stilte.

Nou ja, stilte wat betreft mlm dan. Wat betreft de persoonlijke toevoegingen gedraagt hij zich zoals een bang kind in het donker, zoveel mogelijk kabaal makend. Het is de adrenaline-reactie van iemand die weet dat de vloer met hem aangeveegd wordt...

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door S. »

Nou ja, stilte wat betreft mlm dan. Wat betreft de persoonlijke toevoegingen gedraagt hij zich zoals een bang kind in het donker, zoveel mogelijk kabaal makend. Het is de adrenaline-reactie van iemand die weet dat de vloer met hem aangeveegd wordt...
En dat laatste zorgt voor de onduidelijke uitleg en woorden, omdat velen vooral op elkaar zitten te hakketakken en sommigen hier op drijfjacht zijn.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door jor »

Qoute van...S

omdat velen vooral op elkaar zitten te hakketakken en sommigen hier op drijfjacht zijn.




Niet op drijfjacht maar op zoek naar de juiste getallen die zoals mlmers steeds beweren door hun in persoon zullen worden uitgelegd. En dat gebeurt dus gewoon niet. Wel allemaal uitvluchten, maar antwoorden ho maar. Hoe moeilijk moet het dan wel niet zijn en dus af re raden.
Jor.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Daarom; wil je een mlm-er stil krijgen, vraag ze dan exacte cijfers...
En wil je een duidelijke anti-mlmer aan het zwammen krijgen.... dan gééf je getallen..... die ze, zoals gewoonlijk, op allerlei manieren gaan bewerken uitleggen.... behalve op de manier zoals het er staat....! 8)

Ze krijgen te horen dat je %-ages krijgt óver ALLE door henzelf veroorzaakte omzetten... en wat redeneren ze vervolgens.......?
Dat je maar één lijn optelt van de 3 en dan tot de conclusies komen dat je toch alleen maar een %-tage hebt over je eigen omzet.... Sure! :roll:

Verder moet je 5x uitleggen dat %-ages OVER een bedrag NIET hetzelfde is als VAN een bedrag.... Toktok......! :shock:

Ja, ja, het zijn :idea: -en...! :wink:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Hoe moeilijk moet het dan wel niet zijn en dus af re raden.
Voor jou zéér zeker af te raden, buiten het feit dat je dan waarschijnlijk op jacht gaat naar de écht zwakkeren in de maatschappij......!
Exact zoals beschreven in deze quote, maar ná dat ik die geschreven had.
NIEMAND is zo goed als jij..., roepen de volgelingen in koor!!! :)
Oeiii, Econometrist raakt een gevoelig snaartje.
Gevoelig snaartje? Hij roept nou niet echt erotische gevoelens bij mij op..., of bedoel dat niet? :?
Hoewel ik het niet kan na rekenen
Erg pienter van je om dat hier te openbaren....!
We waren er nog niet achter.., maar dan hoeft ik daar niemand op te wijzen!! :lol:


SBI

Ga weer ff werken..., OK?
Ik zal het maar aan jullie vragen want aan iemand anders hoef ik dat niet te vragen........
En jullie kunnen rustig blijven lanterfanten, want jullie baas krijgt TOCH wel zijn geld, toch? :lol:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Walter van V »

En jullie kunnen rustig blijven lanterfanten, want jullie baas krijgt TOCH wel zijn geld, toch?
nu ja gelukkig ben ik zelf nog steeds de baas.
Maar mijn personeel krijgt hun geld ook wel hoor, en daar hebben ze niets anders voor nodig dan goede zin in het werk en een goed humeur.
En daar hoeven ze dan ook nog eens op vrijdag t/m zondag niet voor te werken. (doe ik namelijk ook niet!)

Maar ja... Leg het dan nog eens 1 keer uit, met de 1000,= omzet zoals voorgesteld per IBO.... Gewoon simpel staatje, want dat zou het volgens jou toch moeten zijn..
En begin dan ook het staatje met de jongens bovenaan... Kan je gelijk bewijzen dat die niet het meeste krijgt!

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Verder moet je 5x uitleggen dat %-ages OVER een bedrag NIET hetzelfde is als VAN een bedrag.... Toktok......!
Ik krijg hier een beetje een deja voodoo-gevoel bij...
En dat terwijl ik helemaal niet vraag naar percentage van of over, gewoon exacte getallen, misschien een beetje afgerond, per persoon, in ons rekenvoorbeeld.
dan gééf je getallen..... die ze, zoals gewoonlijk, op allerlei manieren gaan bewerken uitleggen.... behalve op de manier zoals het er staat....!
Dat is omdat het er ook niet staat. Initieel was de vraag heel duidelijk, 8 levels boven mij, 8 eronder, iedereen 1000 omzet, wat ontvangt iedereen? Jij komt zélf met een antwoord dat jij zélf formuleert en achteraf maar over één lijn blijkt te gaan. Domme ik, want ik begrijp niet dat met 3 lijnen wél de zilvervloot binnen vaart. Waarom geef je dan niet gelijk al de gevraagde getallen voor 3 lijnen vraag ik me dan af...
Dan herformuleer ik mijn vraag waarbij je bij de beantwoording opeens niet meer met de gevraagde exacte getallen komt. Er verschijnen nu nooit eerder genoemde percentages, 21%-ers, er komt een redenatie dat de downline opeens niet meer hun 1440 ontvangt, kortom: exact zoals ik vooraf had voorspeld dat het zou gaan. De precieze getallen verdwijnen uit de discussie om plaats te maken voor de verwensingen en de uitspraken ten aanzien van de intelligentie -niet alleen van mij, maar van zowat iedereen- en de excuses waarom je je uit deze thread zou terugtrekken.
Ze krijgen te horen dat je %-ages krijgt óver ALLE door henzelf veroorzaakte omzetten... en wat redeneren ze vervolgens.......?
Dat je maar één lijn optelt van de 3 en dan tot de conclusies komen dat je toch alleen maar een %-tage hebt over je eigen omzet.... Sure!

Als jij een percentage noemt en ik pas dat toe op de 1000 euro waarvan we in ons hypothetische voorbeeld nog steeds vanuit gaan ben ik er nog niet uit waar het verkeerd gegaan is. Maar ik zou zeggen; licht het toe, dat lijkt me wat constructiever dan alleen maar komen verkondigen hoe dom iedereen wel niet is.

Als ik dus nogmaals mijn vraag herformuleer aldus: in het hypothetische geval dat ik een downline heb van 8 levels diep en 3 lijnen breed waarin iedereen exact 1000 euro omzet, wat incasseert dan iedereen. Per level?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

En dat laatste zorgt voor de onduidelijke uitleg en woorden, omdat velen vooral op elkaar zitten te hakketakken en sommigen hier op drijfjacht zijn.
Het is juist andersom. Het is mijn constatering nádat de cijfers uit de uitleg zijn verdwenen en daarmee de onduidelijkheid is toegenomen, vergezeld van een toegnomen kabaal waarin minder wordt gezegd.
Noem het zoals je wilt, maar dóórvragen naar de werking van het systeem voorbij de grens waar de mlm-er met antwoorden wenst te komen zie ik niet als hakketakken.
En als dat zoals in dit geval leidt tot veel herrieschopperij van de volgers die zich een beetje in het nauw gedreven beginnen te voelen omdat mlm in élke discussie vroeg of laat door de mand valt, dan moet dat maar. Prooidieren zijn nou eenmaal gevoelig voor drijfjachten, als ze daar niet tegen kunnen op dit forum dan wacht ze in de maatschappij helemaal een zware klus.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door jor »

Verder als elk topic volkalken met Quote's van anderen en wat k*topmerkingen die bijna nooit ergens over gaan komt onze jan weer niet. Jammer, De vraagstelling zal toch niet te zwaar zijn voor jan? Ik heb inderdaad geen zin in het narekenen van de halfbakken getallen van jan daar heeft hij gelijk in.Voor alle zaken die hij de rest verwijt is een spiegel een uitkomst, af en toe in kijken geeft de oplossing. :idea:

Jor.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Verwensingen???
Ach, ja.... gauw beledigd natuurlijk......! :lol:
Ik wens jou en je volgelingen oprecht al het goede toe en alsnog een fanTAStisch 2007...! :lol:

Maar nu......:
Als ik dus nogmaals mijn vraag herformuleer aldus: in het hypothetische geval dat ik een downline heb van 8 levels diep en 3 lijnen breed waarin iedereen exact 1000 euro omzet, wat incasseert dan iedereen. Per level?
Maar NATUURLIJK wil ik je wel antwoord geven....., want je had het voorgaande niet begrepen?
geeft niks, maar daarna ga je TOCH weer rot opmerkingen maken, toch?
geeft niks, want ik vind het zó denderend leuk je op je platte *** te zien gaan...! :wink:
Luster....:
Het is inderdaad hypothetisch, want het zal nooit zo rechtlijnig voorkomen, deze lijn van sponsorschap, want in de praktijk verloopt het heel grillig....
De ene schrijft er 2 in..., de andere 9... en weer een ander helemaal geen één..., maar KIS(S)... Keep It Simpel.... (Stupid :oops: )
---Jij
---3 lijnen
---Elk van de 3 lijnen 8 diep met ELK 1000 omzet

Vergeef me dat ik NIET wéér het hele verhaal ga herhalen, of knippen/ plakken over de inkomsten van de 3 lijnen ZELF, want daar veranderd namelijk niets aan, dus houd je calculatot maar in je zak...!

Want WAT is er nu veranderd......?

Wat je eerst maar éénmaal hebt gedaan, hebt veroorzaakt, heb je nu 3 maal gedaan!
Niet te ingewikkeld maken, luitjes...... 8)

Heb reeds eerder verteld dat je omzetten bij elkaar op mag tellen ivm met premies.... (%-en)
Dus je EIGEN 1000.... + 3x 8000....===== 25.000
Boven de 10.000 heb je recht op 21% OVER DE TOTALE OMZET........ en boven de 20.000 heb je zelfs recht op 23% OVER DE TOTALE OMZET!
Sorry voor de "kapitalen" maar jullie missen nog wel eens een keer wat!!! :?
(Zal ik het dan maar voor je uitrekenen, want anders worden er weer schoenmaten vanaf getrokken!)
23% over 25.000= 5.750
Wat gaat er ook weer vanaf voor de 3 lijnen?
O,ja..... 18% over 8.000= 1.440
En dat 3x...=..... 4.320!
Zal ik je weer even helpen?
Let op:
5.750 ---- (minus) 4.320.....=? Ja controleer het meer even...! :roll:
€ 1.430,00........

Hé!!!! Dat lijkt helemaal niet op alleen maar 18% over je eigen 1000 omzet? :shock:
Gut, meid toch!!! :lol:

Komt dan nog bij dat je ook nog inkomsten hebt van het verschil tussen
inkoop en verkoop van je eigen omzet!

Zou het nu echt uitmaken voor jou omzet in een bepaalde maand dat jij 2 weken in het ziekenhuis ligt?
Zeggen die 3 bovenste van die lijntjes nu........:
Oh, nee..... onze Eco is ziek..., dus dan doen wij maar niks meer!!!
Dan hebben wij en onze klantjes geen zeep meer nodig want Eco ligt in het ziekenhuis????

Luister nu eens mensen.......

Dit is nu uitgelegd..., maar je gaat nog VEEL meer vragen tegen komen, want je denkt nog steeds, terecht, dat dat een keer vast moet lopen..... en dat is heel logisch dat jullie dat denken....! 8)
Maar stel dan daar ook VRAGEN over, want zowaar als ik hier zit.... is dit anders de laatste uitleg die ik geef!
(Ben bang dat jullie dat helemaal niet erg vinden, want anders is er voor jullie opeens géén stok meer in de buurt om mee te slaan!!! :oops: (Sorry))

Dus wordt de strijdbijl begraven en doen we normaal tegen elkaar....?
Ik weet dat ik zelf erg cynisch kan zijn, maar wanneer het onterecht was, ben ik niet te zwak omdat toe te geven en excuses aan te bieden.

Prettige avond verder en ik hoor het wel....
So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Ik ga weer een hapje doen, Karel-Jor.........

Is jouw bloeddruk misschien ook weer aan het zakken...! :lol:

SBI

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door jor »

Denken, jor en j ... a zijn 1. 8) In ieder geval dank voor de uitleg.

jor.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

In ieder geval dank voor de uitleg.

Graag gedaan Jor. Het is mij hobby...! :)

SBI

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door S. »

Dus je EIGEN 1000.... + 3x 8000....===== 25.000
Boven de 10.000 heb je recht op 21% OVER DE TOTALE OMZET........ en boven de 20.000 heb je zelfs recht op 23% OVER DE TOTALE OMZET!
Dus: hoe meer mensen je inschrijft en des te meer zij weer inschrijven, des te meer ga jij verdienen.

En als dit ook niet klopt, dan brandt er nu wat in mijn harses door, en heb ik behoefte aan een kopje koffie om de boel te blussen. :lol:

De groeten.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Dus: hoe meer mensen je inschrijft en des te meer zij weer inschrijven, des te meer ga jij verdienen.
Nee, S.
"hoe meer mensen je inschrijft die wat gaan verdienen.... des te meer zij weer mensen inschrijven die wat gaan verdienen (of besparen!) , des te meer ga jij verdienen."
Juist.
er wordt NIETS betaald over inschrijven..., alleen over omzet!!!
Wanneer iemand NIET verdient en NIET bespaart... is hij er een jaar later weer uit.....
Niets gebeurd... en niemand iets verdiend!
Oók jij niet.
Dus let op waar je je tijd in stopt!!!!
En als dit ook niet klopt, dan brandt er nu wat in mijn harses door, en heb ik behoefte aan een kopje koffie om de boel te blussen.
Bijna goed dus...., maar in de volksmond...? Ja dus! Dat klopt! 8)

Ik benadruk het alleen omdat de terem die je gebruikt... gebruikt wordt om aan te tonen dat inschrijven belangrijk is!!!

En zeg eens eerlijk.... Lijkt het niet op:
hoe meer mensen een doorsnee ondernemer aanneemt... des te meer hij gaat verdienen. (Als alles goed gaat! :lol:
SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Dus je EIGEN 1000.... + 3x 8000....===== 25.000
Boven de 10.000 heb je recht op 21% OVER DE TOTALE OMZET........ en boven de 20.000 heb je zelfs recht op 23% OVER DE TOTALE OMZET!
Duidelijk. En gaat het dan over omzet per jaar of per maand?
23% over 25.000= 5.750
Wat gaat er ook weer vanaf voor de 3 lijnen?
O,ja..... 18% over 8.000= 1.440
En dat 3x...=..... 4.320!
Zal ik je weer even helpen?
Let op:
5.750 ---- (minus) 4.320.....=? Ja controleer het meer even...!
€ 1.430,00........
Ook duidelijk. Vooral is het duidelijk dat je zelf met je hele downline boven die 20.000 moet zitten, maar de mensen onder je vooral niet boven de 10.000 uit moeten komen. Als we het hele voorbeeld nemen met 10.000 door een 0 achter alle persoonlijke omzetten te plakken dan zit iederéén aan een hoger percentage en gaat weer de hele bonus, op jouw eigen 23% over jouw eigen omzet na, je downline in.
Ofwel; als alle 25 mensen 20.000 omzetten dan is de TOTALE omzet 500.000 en 23% daarvan=115.000 oftewel 25*4600, en IEDEREEN krijgt dus weer 23% over zijn eigen omzet. Jij met je downline van 24 mensen dus exact evenveel als alle anderen.

Je bent dus vooral gebaat met een grote downline met mensen met kleine (<10.000) omzet, zodat alles bij elkaar het je wel in een hogere staffel helpt, maar de mensen onder je met een kleine omzet in een lage staffel houdt. Alleen dan is er een recht op hogere uitbetaling aan de hele line dan de som van alle individuen bij elkaar. Een verschil dat je opstrijkt als je boven in deze lijn zit.

Als ik het mis heb, kom dan voor de verandering niet vertellen hoe dom ik wel niet ben, maar reken even voor hoeveel iedereen verdient als iedereen 20.000 omzet heeft en dus voor de 23% in aanmerking komt?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

@ Eco.

OK.
Je ziet het natuurlijk aankomen dat "onder" je mensen hetzelfde gaan doen...! :shock:
WEG! verschil in bonus.....! :(
Zou niet eerlijk zijn..., want geloof me.... het is werk.
Moeilijker werk dan met mensen die je opdrachten kunt geven die ze "moeten" doen, omdat ze in loondienst zijn!!!!
Duidelijk. En gaat het dan over omzet per jaar of per maand?

Maand.
Ook duidelijk. Vooral is het duidelijk dat je zelf met je hele downline boven die 20.000 moet zitten, maar de mensen onder je vooral niet boven de 10.000 uit moeten komen.
Ik splits het even op, anders is het niet overzichtelijk.
Zo LIJKT het wel, ja..., maar dat zou niet zo best zijn voor de groei! :lol:
En.... als het goed is is je al reeds enkele malen verteld dat jouw succes afhangt van het succes van anderen! (NIET van specifieke personen!)

Even verder kijken en ik ben weer me aan het verbazen want ik zie dat je weer aannames doet ipv vragen stellen!!!! :twisted:



Als we het hele voorbeeld nemen met 10.000 door een 0 achter alle persoonlijke omzetten te plakken dan zit iederéén aan een hoger percentage en gaat weer de hele bonus, op jouw eigen 23% over jouw eigen omzet na, je downline in.
Ofwel; als alle 25 mensen 20.000 omzetten dan is de TOTALE omzet 500.000 en 23% daarvan=115.000 oftewel 25*4600, en IEDEREEN krijgt dus weer 23% over zijn eigen omzet. Jij met je downline van 24 mensen dus exact evenveel als alle anderen.

Je bent dus vooral gebaat met een grote downline met mensen met kleine (<10.000) omzet, zodat alles bij elkaar het je wel in een hogere staffel helpt, maar de mensen onder je met een kleine omzet in een lage staffel houdt. Alleen dan is er een recht op hogere uitbetaling aan de hele line dan de som van alle individuen bij elkaar. Een verschil dat je opstrijkt als je boven in deze lijn zit.

Als ik het mis heb, kom dan voor de verandering niet vertellen hoe dom ik wel niet ben, maar reken even voor hoeveel iedereen verdient als iedereen 20.000 omzet heeft en dus voor de 23% in aanmerking komt?

Zo, heb even doorgelezen vind het weer welletjes...
Je toon bevalt me niet.

De waarheid interesseert je geen f*ck!

SBI

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door S. »

"hoe meer mensen je inschrijft die wat gaan verdienen.... des te meer zij weer mensen inschrijven die wat gaan verdienen (of besparen!) , des te meer ga jij verdienen."
Dat bedoelde ik eigenlijk ook.
Dus we zijn er.
We begrijpen elkaar. :D

Maar ook wanneer die mensen enkel spullen voor zichzelf kopen, dan veroorzaken ze omzet ( al zal het niet veel zijn) én dan verdien je daar weer over.

Gesloten