LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
carinata
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2007 19:56

Tiscali

Ongelezen bericht door carinata »

Hebben sinds 2003 een Tiscali ADSL surf abonnement (toentertijd een promotie van Albert Heijn) 24.95 P/MND. Vorig jaar mei kregen wij een schrijven van Tiscali dat de snelheid van de adsl lijn zonder kosten!!! verhoogd zou worden naar een ADSL T6- abonnement, wel zou ons contract dan vanaf 11/05/2006 weer voor een jaar verlengd worden. Zijn accoord gegaan en kregen de bevestiging per email. Tot zover dus niets aan de hand, tot ik vorige week op de site van Tiscali las dat het T6 abonnement blijvend verlaagd is naar € 14,95. Heb toen een vraag gesteld aan de helpdesk of ons contract vanaf mei eventueel kan omgezet worden naar de nieuwe prijs, maar na inmiddels al 5x!! een mailtje gestuurd te hebben is er nog steeds geen antwoord op gekomen, vraag me af of er misschien meerdere mensen zijn die dit hebben gevraagd bij Tiscali en ook geen reactie hebben gekregen? Met vr. groet, Ineke

Dirkie
Berichten: 2978
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Tiscali

Ongelezen bericht door Dirkie »

Als je naar de overstappen pagina van Tiscali gaat, kun je, na inloggen, zien, uit welke abo's je kunt kiezen. Zo ben ik van een Tiscali Surf van Albert Heijn al diverse malen overgestapt naar een sneller, goedkoper abo met intussen al een nieuw gratis modem.
Ook betaal ik wel meer dan de prijs van € 14,95, maar ik heb in ruil daarvoor al vele malen voordeel gehad. En als ik weer kan overstappen, zal ik dat wel gaan doen.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Tiscali

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik hoef nooit meer naar zo'n bagger bedrijf als Tiscali. Ik heb gekozen voor CompuServe. Bevalt me uitstekend!! En goedkoper dan Tiscali!!

Uranus.

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: Tiscali

Ongelezen bericht door jaywalker »

Ur-anus, nu weten we het wel, dat je SalesManager bij Compuserve bent !!!!

Dirkie
Berichten: 2978
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Tiscali

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik hoef nooit meer naar zo'n bagger bedrijf als Tiscali. Ik heb gekozen voor CompuServe. Bevalt me uitstekend!! En goedkoper dan Tiscali!!
Of Tiscali een bagger bedrijf is, weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat ik tot nu tot goede service van Tiscali gehad heb, zonder problemen. En Compuserve is niet goedkoper dan Tiscali, zo te zien is de prijsstelling ongeveer gelijk.
En de kwaliteit is ook meer dan goed. Maar dat lijkt me ook logisch, want zowel Compuserve als Tiscali maken gebruik van hetzelfde netwerk, namelijk dat van Tiscali (en als dat niet beschikbaar is dat van KPN) :lol:

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Tiscali

Ongelezen bericht door skippy »

laat compuserve nou ook van het tiscali netwerk gebruik maken dus uranus trekt een conclusie zonder zich in de materie te hebben verdiept.
en tiscali en compuserve zijn op zich goede providers die veel waar voor hun geld bieden.het is wel zo maar dat geldt voor de meeste aanbieders
90%van de aanvragen gaat goed en op de overige 10% is de wet van murphy van toepassing.maw al dat je overkomt ben je echt niet blij

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Tiscali

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Inderdaad ze hebben het zelfde netwerk, maar het zijn wel; twee verschillende providers. Kan dat, ja dat kan. BBNed heeft wel meerdere proividers over dat netwerk. Voordat je discussieert wel even afvragen of je wel daarvoor die kennis hebt; anders moet je even vragen stellen. Wat dat laatste betreft ben je zeker NIET minder om. Zo heb ik het ook geleerd.

Groet,

Uranus.

azzuro
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2006 12:08

Re: Tiscali

Ongelezen bericht door azzuro »

Carrinta ik heb dit ook gevraagd aan tiscali.Je kan pas overstappen als je jaarabonnement is afgelopen.

Gesloten