wat is nu waar en wie kan mij helpen ???
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
mvg
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Beste IntegerEnEerlijkIedereen die de hoop heeft een financiele schadevergoeding van zijn verzekeraar te krijgen, leeft in een droomwereld. Gecreeerd door Tros Radar, Independer (verkoopt ook deze producten waarover zoveel te doen is) en een stel advocaten. De enigen die er rijk van worden zijn deze gasten. Procedures gaan jarenlang duren en worden steeds gerekt door de maatschappijen. De vergelijking met Engeland gaat helemaal niet op. Tros Radar misleidt hierin de mensen door deze stemmingmakerij. Pure kijkcijferpolitiek. Het meest misselijkmakende vind ik wel Independer. Een club met ongelooflijk veel boter op zijn hoofd.
Das gemakelijk,Pieter,
Ik mis een stukje verantwoording mensen zijn zelf een contract aangegaan.......up and go.....
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten beste ihvjOnzin je wilde zelf rijk worden anders ging je geen contract aan..het liep anders ..je had ook winst kunnen maken...dat bedoel ik....
Gelukkig ben je geen rechter ihvj!Geplaatst op 20 Jan 2007 02:06 door ihvj
--------------------------------------------------------------------------------
Nee hoor Pieter een ieder wordt beoordeeld op zijn/haar capaciteiten ook door een aardse rechter
Met deze uitspraak kan niemand je serieus nemen. Iemand die op deze manier reageert is m.i. "redelijk gekleurd" bezig. Wil je ook nog eens betaald worden op grond van een wet die opgesteld is door de wetgever??? Wordt wel lekker makkelijk om je overdreven kosten in rekening te brengen op kosten van de belastingbetaler!En als je het mij vraagt zou de wetgeving aangepast dienen te worden dat de schuldige voor alle kosten verantwoordelijk is (de vervuiler betaald) zoals advocaat kosten. Maar ja dat is in dit witteboordencriminele land helaas niet zo.