Ben zelf al bijvoorbeeld een Siematic zaak ingeweest. Bijna net zo snel ook weggelopen toen ik gemiddelde bedragen van 20.000 zag
Helaas, ik heb geen gigantisch budget. Ik hoef gelukkig ook niet het beste merk keuken, of de allerbeste kwaliteit. Ik zoek gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding. Eentje waar ik minimaal de komende 10 jaar met plezier in kan werken.
Nu na veel lezen en rondvragen, heb ik al een idee van welk merk keuken ik zal kiezen. Ik zat te denken aan
-Format
-Next125
Een laatste optie is een keuken via de projectleverancier, maar die noemde in een eerder kort gesprek dat bijvoorbeeld een granieten werkblad *zeker* 3000 euro duurder wordt. Met alle respect, dat heb ik simpelweg niet over voor een granieten werkblad, maar ik wil hem het liefst wel. Ben daarom bang dat de projectleverancier al snel af zal vallen.
Kort wat info over mijn toekomstige keuken:
- +- 3.70m x 2.0 m
- Het wordt een L-opstelling
- aan de hoeveelheid kastjes stel ik niet veel eisen, gewoon genoeg voor de meest gangbare dingen
- koelkast, oven, magnetron, vaatwasser, de standaard spul.
- granieten werkblad
Als starter op de woningmarkt en complete leek op het gebied van keukens.
-Waar moet een nieuweling op letten?
-Zal het met mijn budget van +- 8000 euro lukken een Format of Next keuken te kopen met deze eisen?
-De enige Format dealer die ik heb kunnen vinden is keukenstudio Heemskerk, kent er iemand eentje in de buurt van Den Haag, of heeft er iemand ervaring met keukenstudio Heemskerk?
-Zelfde vraag voor een next keuken, een goede dealer in de buurt van Den Haag?
-Zijn er nog wezenlijke verschillen tussen Format en Next, welke wordt meer aangeraden?
-Moet ik nog iets anders weten als koper van een keuken?
Alvast bedankt voor alle moeite en antwoorden.