Pagina 1 van 1
Logitech service
Geplaatst: 11 jan 2007 13:07
door flepp
Bij Dynabyte zeist headset gekocht was binnen een paar weken defect.
Mee terug gegaan naar de winkel, daar ik de aankoopbon niet meer had konden ze niets voor mij doen al dus de verkoper.
Heb de klantenservice van Logitech gemaild hoe en wat uitgelegd, deze stuurden direct gratis een nieuw exemplaar op dat is pas service

Re: Logitech service
Geplaatst: 11 jan 2007 13:49
door Atmoz
Erg netjes!!
Dus je mag de oude (kapotte) gewoon houden?
Dat is heel netjes van hun dan
Groet,
Atmoz
Re: Logitech service
Geplaatst: 11 jan 2007 14:45
door alfatrion
Dat is inderdaad service, daar ze er niet toe verplicht zijn.
Re: Logitech service
Geplaatst: 11 jan 2007 14:59
door flepp
Nee er wordt wel gevraagd de plugjes af te knippen en op te sturen, heb ik ook verstuurd is net zo netjes natuurlijk..
Re: Logitech service
Geplaatst: 11 jan 2007 16:11
door Captain Pervert
Oh zo doen ze dat
Ik denk al, anders kan iedere gek wel zo'n headset gratis bestellen.
Re: Logitech service
Geplaatst: 11 jan 2007 21:16
door flepp
Alleen afgeknipte plugjes opsturen i.p.v. van de hele headset is om dat het een adres in Switzerland is.
Re: Logitech service
Geplaatst: 14 jan 2007 09:43
door @tje
Logitech heeft idd een superservice. Kijk ook eens hoe lang de garantie is op een aantal apparaten. 5 jaar !!
Re: Logitech service
Geplaatst: 15 jan 2007 11:38
door Atmoz
Die stekkers zijn toch van die normale 3.5mm jackpluggen?
Die kan ik er zelf ook wel weer op solderen
Maar nogmaals hele mooie/nette service!!!
Atmoz
Re: Logitech service
Geplaatst: 15 jan 2007 17:34
door flepp
Het is w el een kwestie van vertrouwen van Logitech, maar wie interesse heeft mag de set met afgeknipte pluggen hebben dat was het probleem niet.
