geen hulp, daar sta je dan
Geplaatst: 12 jan 2007 18:56
Ik heb nu meer dan een jaar ipb. aanvankelijk werkte het redelijk. alhoewel ik regelmatig hoorde van kennissen dat ik onbereikbaar was.
Nu heb ik sinds 9 december (al meer dan 4 weken dus) geen telefoonverbinding meer. wel een kiestoon maar na het intoetsen van het nummer hoor ik alleen nog maar een klik en ruis, Als men mij belt klinkt er een afsluit-toon. na een 4-tal keren gebeld te hebben (uren in de wacht) met de helpdesk en geƫmaild met de klantenservice ben ik een dossiernummer rijker maar ik wordt maar niet geholpen. ik wordt er gek van.
vandaag dacht ik: ik stap over op orange of Chello.
bij chello kost dat zo'n 90 euro en ben ik mijn nummer kwijt en bij orange moet ik eerst de lijn weer laten overzetten naar analoog (kost allemaal weken).
ondertussen bellen we ons letterlijk blauw van de kosten voor mobiel bellen. o ja de rekening van ipb wordt gretig automatisch afgeschreven. maar service of noodhulp daar doet men niet aan. Ik vind het een schande.
Nu heb ik sinds 9 december (al meer dan 4 weken dus) geen telefoonverbinding meer. wel een kiestoon maar na het intoetsen van het nummer hoor ik alleen nog maar een klik en ruis, Als men mij belt klinkt er een afsluit-toon. na een 4-tal keren gebeld te hebben (uren in de wacht) met de helpdesk en geƫmaild met de klantenservice ben ik een dossiernummer rijker maar ik wordt maar niet geholpen. ik wordt er gek van.
vandaag dacht ik: ik stap over op orange of Chello.
bij chello kost dat zo'n 90 euro en ben ik mijn nummer kwijt en bij orange moet ik eerst de lijn weer laten overzetten naar analoog (kost allemaal weken).
ondertussen bellen we ons letterlijk blauw van de kosten voor mobiel bellen. o ja de rekening van ipb wordt gretig automatisch afgeschreven. maar service of noodhulp daar doet men niet aan. Ik vind het een schande.