kpn verlaagd helpdesktarieven, maar we bellen voor hulp.....
Geplaatst: 12 jan 2007 20:24
ik heb sinds 9 dec geen telefoonverbinding meer, wel internet.
ik heb een kiestoon en daarna een klik, als men me belt: klinkt er een afsluittoon. resetten etc. niets helpt.
4 contacten met de helpdesk van ca 40 min en 3 mails verder ben ik nog steeds afwachtende wanneer de goddelijke storingsdienst medewerker het belieft om deze simpele klant maar weer eens te verbinden.
o ja ik heb een dossiernummer gekregen en het nummer waar ik mijn abonnement kan opzeggen.
maar eigenlijk wil ik als trouw betalende klant (meer dan een jaar ipb) gewoon kunnen bellen!
er worden mensen opgeleid en kpn doet zijn uiterste best, waarom ben ik na een maand dan al boos?????
hoe lang duurt geduld?
zal ik de automatische afschrijving terugvorderen? niet echt mijn stijl. help me gewoon !!!!!!!!!!!
ik heb een kiestoon en daarna een klik, als men me belt: klinkt er een afsluittoon. resetten etc. niets helpt.
4 contacten met de helpdesk van ca 40 min en 3 mails verder ben ik nog steeds afwachtende wanneer de goddelijke storingsdienst medewerker het belieft om deze simpele klant maar weer eens te verbinden.
o ja ik heb een dossiernummer gekregen en het nummer waar ik mijn abonnement kan opzeggen.
maar eigenlijk wil ik als trouw betalende klant (meer dan een jaar ipb) gewoon kunnen bellen!
er worden mensen opgeleid en kpn doet zijn uiterste best, waarom ben ik na een maand dan al boos?????
hoe lang duurt geduld?
zal ik de automatische afschrijving terugvorderen? niet echt mijn stijl. help me gewoon !!!!!!!!!!!