Arriva laat toch een flinke steek liggen in het Noorden...
Geplaatst: 17 jan 2007 14:53
Ik had een sollicitatie in Zuidlaren, en moest daar vanuit Borger heen. Zowel op de site 9292ov.nl alswel de eigen site van Arriva werd mij aangeraden busnr 300 te nemen. Ik stond dus ruim op tijd bij de bushalte. Als ik in wil stappen en om een kaartje naar Zuidlaren vraag, wordt mij doodleuk verteld dat daar niet gestopt wordt...
Om een lang verhaal kort te maken, ik moest dus 3x overstappen en kwam te laat op mijn sollicitatie.
Ik meteen daarna Arriva gebeld natuurlijk, en die verzekerde mij echt dat ze chauffeurs daar moesten stoppen... later nog een keer gebeld en ook die zei hetzelfde.
Met goede moed dus maar weer nog een keer proberen, wantja ik mocht gelukkig toch op een 2e gesprek komen. Bus komt, ik stap in en ook deze chauffeur verteld mij dat er niet gestopt wordt. Ik netjes zeggen dat hij dat wel moet, dat ook de klantencervice dat zegt. Hij verhief zijn stem, zei dat hij geen moer te maken had met wat de klantencervice zegt en dat hij niet met me in discussie ging.
Daar sta je dan.... Ik heb toen een kennis gebeld die gelukkig tijd had en me gebracht had, maar had het dus helemaal gehad. Ik heb een klacht ingedient bij Arriva, ben benieuwd of ik er nog wat van hoor..
Het is trouwens sowieso ten zotte uit waarom ze daar dus niet stoppen...
De haltes liggen onderaan de afrit van de doorgaande 100 km weg N34. Op de haltes hebben ze knoppen zodat de chauffeurs kunnen zien of er iemand bij de halte staat. Deze knoppen werken nog niet. Ik zou dan zeggen, rij er tot die tijd dan gewoon even langs, het is nog geen 1 minuut om..
Maar nee, hier laten ze de bussen gewoon helemaal niet stoppen, en moet je een andere buslijn pakken waardoor je ruim een uur onderweg bent voor een kort ritje van slechts 24 km!!!
En dan vinden ze het raar dat zoveel mensen geen gebruik maken van het openbaar vervoer
Zijn er nog meer plekken waar ik mijn klacht neer kan leggen? Bij de gemeente ofzo? Want dit is toch te zot voor woorden??
Om een lang verhaal kort te maken, ik moest dus 3x overstappen en kwam te laat op mijn sollicitatie.
Ik meteen daarna Arriva gebeld natuurlijk, en die verzekerde mij echt dat ze chauffeurs daar moesten stoppen... later nog een keer gebeld en ook die zei hetzelfde.
Met goede moed dus maar weer nog een keer proberen, wantja ik mocht gelukkig toch op een 2e gesprek komen. Bus komt, ik stap in en ook deze chauffeur verteld mij dat er niet gestopt wordt. Ik netjes zeggen dat hij dat wel moet, dat ook de klantencervice dat zegt. Hij verhief zijn stem, zei dat hij geen moer te maken had met wat de klantencervice zegt en dat hij niet met me in discussie ging.
Daar sta je dan.... Ik heb toen een kennis gebeld die gelukkig tijd had en me gebracht had, maar had het dus helemaal gehad. Ik heb een klacht ingedient bij Arriva, ben benieuwd of ik er nog wat van hoor..
Het is trouwens sowieso ten zotte uit waarom ze daar dus niet stoppen...
De haltes liggen onderaan de afrit van de doorgaande 100 km weg N34. Op de haltes hebben ze knoppen zodat de chauffeurs kunnen zien of er iemand bij de halte staat. Deze knoppen werken nog niet. Ik zou dan zeggen, rij er tot die tijd dan gewoon even langs, het is nog geen 1 minuut om..
Maar nee, hier laten ze de bussen gewoon helemaal niet stoppen, en moet je een andere buslijn pakken waardoor je ruim een uur onderweg bent voor een kort ritje van slechts 24 km!!!
En dan vinden ze het raar dat zoveel mensen geen gebruik maken van het openbaar vervoer
Zijn er nog meer plekken waar ik mijn klacht neer kan leggen? Bij de gemeente ofzo? Want dit is toch te zot voor woorden??