InternetPlusbellen KPN/Planet
Geplaatst: 18 jan 2007 16:01
Ik heb een klacht ingediend bij KPN en Planet Internet over mijn IPB abonnement, waarvan het Bellen deel niet werkt.
Ik heb aan de telefoon gehangen en vele euros besteed, zonder ook maar enig resultaat.
De klacht heb ik per aangetekende brief, met retour handtekening gestuurd (N.B. Van Planet heb ik wel een handtekeing terug ontvangen, van KPN ????? - ze zijn blijkbaar te arrogant om naar hun klanten te luisteren).
Van Planet kreeg ik het verzoek om via het 0900 nummer te bellen. Op de vraag of ik niet via een regulier nummer kon bellen of dat zij mij zouen bellen op mijn mobiel nummer kreeg ik het opnieuw domme antwoord om het via 0900 te proberen. Dom, omdat ik dan minuten, kwartieren, zo niet uren aan de lijn ben (als en wanneer ik kontakt krijg).
KPN telecom reageert met het bericht:
Quote:
Geachte heer Meijer,
De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.
Naar aanleiding van uw vraag over InternetPlusBellen van Planet Internet kunnen wij u als volgt informeren:
Uw vraag heeft betrekking op een product/dienst waarvoor de Internet Service Provider u ondersteuning kan bieden.
KPN beschikt niet over de benodigde informatie en systemen om uw vraag te kunnen beantwoorden.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Paula van der Goot
KPN
Unquote.
Vandaar mijn reaktie dat KPN erg dom is (volhardend in eigewijsheid).
Ik heb nog steeds problemen en kan vaak niet gebeld worden.
Wie heeft de oplossing? (Planet en KPN blijkbaar niet)
Ik heb aan de telefoon gehangen en vele euros besteed, zonder ook maar enig resultaat.
De klacht heb ik per aangetekende brief, met retour handtekening gestuurd (N.B. Van Planet heb ik wel een handtekeing terug ontvangen, van KPN ????? - ze zijn blijkbaar te arrogant om naar hun klanten te luisteren).
Van Planet kreeg ik het verzoek om via het 0900 nummer te bellen. Op de vraag of ik niet via een regulier nummer kon bellen of dat zij mij zouen bellen op mijn mobiel nummer kreeg ik het opnieuw domme antwoord om het via 0900 te proberen. Dom, omdat ik dan minuten, kwartieren, zo niet uren aan de lijn ben (als en wanneer ik kontakt krijg).
KPN telecom reageert met het bericht:
Quote:
Geachte heer Meijer,
De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.
Naar aanleiding van uw vraag over InternetPlusBellen van Planet Internet kunnen wij u als volgt informeren:
Uw vraag heeft betrekking op een product/dienst waarvoor de Internet Service Provider u ondersteuning kan bieden.
KPN beschikt niet over de benodigde informatie en systemen om uw vraag te kunnen beantwoorden.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Paula van der Goot
KPN
Unquote.
Vandaar mijn reaktie dat KPN erg dom is (volhardend in eigewijsheid).
Ik heb nog steeds problemen en kan vaak niet gebeld worden.
Wie heeft de oplossing? (Planet en KPN blijkbaar niet)