Problem afschrijving digitale tv @home
Geplaatst: 19 jan 2007 13:54
Hallo
Wij hebben een groot probleem met @home. We proberen al sinds mei 2006 ons abonnement af te laten schrijven. Machtiging gegeven etc. Dit lukt maar steeds niet. Ik heb nu al een aantal keren zelf het geld over gemaakt. Nu krijgen we van @home aanmaningen en herinneringen dat we niet betaald hebben.
Ik heb al diverse klachten ingediend en voor het ongemak al een bos bloemen en twee maanden gratis film 1 kijken gekregen. Ze hebben ook ruiterlijk toegegeven dat zij fout zitten.
Gisteren weer een herinnering gehad dat we moeten betalen. Contact gezocht met de "help"desk. "Tja meneer we kunnen niets terugvinden. Volgens onze gegevens heeft u niet betaald. Wel vreemd eigenlijk want uw automatische incasso is wel geactiveerd". Ik geef aan dat ik wel betaald heb en noem de data etc. Antwoord van de helpdeskmuts "tja dat zijn uw woorden" Ik vraag naar de leidinggevende maar die krijg ik niet te spreken want "dat doen we niet bij @home"
Ik heb nu weer een aangetekende brief gestuurd met alle bewijsstukken van mij betalingen aan deze $@$@%%#! club.
Verder heb ik in deze brief aangegeven dat ik de klerezooi per onmiddelijke ingang opzeg en dat ik een vergoeding wil voor telefoon - en portokosten.
Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen met @home digitale tv? Wat kan ik verder nog voor stappen ondernemen tegen deze wanvertoning door @home?
Wij hebben een groot probleem met @home. We proberen al sinds mei 2006 ons abonnement af te laten schrijven. Machtiging gegeven etc. Dit lukt maar steeds niet. Ik heb nu al een aantal keren zelf het geld over gemaakt. Nu krijgen we van @home aanmaningen en herinneringen dat we niet betaald hebben.
Ik heb al diverse klachten ingediend en voor het ongemak al een bos bloemen en twee maanden gratis film 1 kijken gekregen. Ze hebben ook ruiterlijk toegegeven dat zij fout zitten.
Gisteren weer een herinnering gehad dat we moeten betalen. Contact gezocht met de "help"desk. "Tja meneer we kunnen niets terugvinden. Volgens onze gegevens heeft u niet betaald. Wel vreemd eigenlijk want uw automatische incasso is wel geactiveerd". Ik geef aan dat ik wel betaald heb en noem de data etc. Antwoord van de helpdeskmuts "tja dat zijn uw woorden" Ik vraag naar de leidinggevende maar die krijg ik niet te spreken want "dat doen we niet bij @home"
Ik heb nu weer een aangetekende brief gestuurd met alle bewijsstukken van mij betalingen aan deze $@$@%%#! club.
Verder heb ik in deze brief aangegeven dat ik de klerezooi per onmiddelijke ingang opzeg en dat ik een vergoeding wil voor telefoon - en portokosten.
Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen met @home digitale tv? Wat kan ik verder nog voor stappen ondernemen tegen deze wanvertoning door @home?