Telefonie van @home
Geplaatst: 19 jan 2007 22:56
Mag ik even mijn beklag doen over Essent @home telefonie.
Voor een 2 weken terug heb ik @home telefonie aangevraagd omdat dit goedkoper zou zijn. Ik had een Twinner abonnement, en over stappen naar @home telefonie kon nu gemakkelijk via de website http://www.home.nl/ Vandaag was dus de dag waarop mijn nieuwe abonnement in zou gaan. Nasat ik alles volgens de voorgestelde voorschriften van @home had geinstalleerd , bleek al snel dat ik wel naar buiten kon bellen, maar dat mensen van buitenaf mij niet konden bellen. Via het service-nummer 0900-0740 heb ik geprobeerd om technische ondersteuning aan te vragen. Via een keuzemenu werd ik al direct in de wacht gezet, ik heb ruim een uur en een kwartier in de wacht gezeten, voordat ik verbonden werd. Nadat ik mijn verhaal had uitgelegd, kreeg ik te horen dat mijn nieuwe telefoon-aansluiting bezig was met connecting ??? en dat het wel een tijdje kon duren voordat mijn telefoon contact had gemaakt met het systeem van @home.
Na ruim 2 uur deed zich nog steeds het zelfde probleem voor. Weer het call-centrum van @home telefonie gebeld, na ruim 40 min in de wacht gezeten te hebben, kreeg ik weer contact met 1 van de medewerkers technische ondersteuning.. Bij deze medewerker het hele verhaal neer gelegd, en ook verteld wat zijn voorganger in mijn gesprek vertelde.
Deze medewerker vertelde mij dus dat, wat voorgaande kollega van hem vertelde, niet klopte. Technische problemen, worden altijd door de mensen van afdeling call-centrum door gespeeld naar afdeling technische zaken. En daar is het maar afwachten wanneer zij de tijd hebben om de klacht te behandelen.
Wie weet verder op welke wijze ik een serieuze klacht tegen @home telefonie kan indienen, want ik ben van mening wwar ik als klant een product koop, mag ik toch ook verwachten dat het werkt.
Wie o wie kan mij helpen.
Voor een 2 weken terug heb ik @home telefonie aangevraagd omdat dit goedkoper zou zijn. Ik had een Twinner abonnement, en over stappen naar @home telefonie kon nu gemakkelijk via de website http://www.home.nl/ Vandaag was dus de dag waarop mijn nieuwe abonnement in zou gaan. Nasat ik alles volgens de voorgestelde voorschriften van @home had geinstalleerd , bleek al snel dat ik wel naar buiten kon bellen, maar dat mensen van buitenaf mij niet konden bellen. Via het service-nummer 0900-0740 heb ik geprobeerd om technische ondersteuning aan te vragen. Via een keuzemenu werd ik al direct in de wacht gezet, ik heb ruim een uur en een kwartier in de wacht gezeten, voordat ik verbonden werd. Nadat ik mijn verhaal had uitgelegd, kreeg ik te horen dat mijn nieuwe telefoon-aansluiting bezig was met connecting ??? en dat het wel een tijdje kon duren voordat mijn telefoon contact had gemaakt met het systeem van @home.
Na ruim 2 uur deed zich nog steeds het zelfde probleem voor. Weer het call-centrum van @home telefonie gebeld, na ruim 40 min in de wacht gezeten te hebben, kreeg ik weer contact met 1 van de medewerkers technische ondersteuning.. Bij deze medewerker het hele verhaal neer gelegd, en ook verteld wat zijn voorganger in mijn gesprek vertelde.
Deze medewerker vertelde mij dus dat, wat voorgaande kollega van hem vertelde, niet klopte. Technische problemen, worden altijd door de mensen van afdeling call-centrum door gespeeld naar afdeling technische zaken. En daar is het maar afwachten wanneer zij de tijd hebben om de klacht te behandelen.
Wie weet verder op welke wijze ik een serieuze klacht tegen @home telefonie kan indienen, want ik ben van mening wwar ik als klant een product koop, mag ik toch ook verwachten dat het werkt.
Wie o wie kan mij helpen.