[b]Advies gevraagd over telefonie van @home.[/b]
Geplaatst: 20 jan 2007 21:10
Hallo ,
Sinds gisteren 19 januari ben ik over gegaan van Twinner telefonie naar @home telefonie, bellen en internetten via de kabel.
Nadat ik het modem aangesloten heb, volgens de voorschriften, blijkt echter dat ik wel naar buiten kan bellen, maar mensen van buitenaf mij niet kunnen bellen.
Nu heb ik tot 3 maal toe het service-nummer van @home gebeld voor technische ondersteuning.
Bij de eerste keer zei men daar dat ik een uur lang het modem van de stroom moest halen, en daarna zou het goed zijn. Zo gezegd zo gedaan, maar helaas na een uur kon ik nog steeds niet gebeld worden.
Vervolgens weer gebeld naar het service-nummer, probleem uitgelegd, des betreffende persoon bij @home, zou mijn probleem doorsturen naar de technische dienst van @home, en binnen een uur zou het probleem opgelost zijn. Tijdens dit gesprek kreeg ik een referentie-nummer, mocht het niet goed zijn kon ik weer bellen.
Vanmorgen bleek dus het probleem nog te bestaan, ik dus weer bellen naar het callcentre van @home. Hierbij werd ik te woord gestaan door een aardige begripvolle medewerkster. Zij heeft alles nog eens nagelopen, en het blijkt dat het modem volgens haar goed werkte, echter aan het referentienummer wat ik haar gaf, kon ze zien wat de vorige medewerker zoal voor acties had ondernomen, en zij vertelde mij dat diegene had vermeld in zijn rapport "probleem tijdens gesprek opgelost" Dus niet !
Tijdens mijn laatste gesprek zei de medewerkster van @home welke handelingen ik uit moest voeren, om het probleem op te lossen. Namenlijk modem van stroom af kabeltje telefoon uit modem halen , en 24 uur later modem er weer in , als alle 4 de lampjes branden mocht ik het kabeltje van de telefoon weer in het modem steken.
Dit alles zodat zij bij @home een update naar mijn telefoon verbinding konden uitvoeren.
Nu vraag ik mij dus af hoe @home een update wil uitvoeren terwijl ik het internet-telefoon modem van de stroom heb. Kan iemand mij dat uitleggen. Vervolgens vind ik het vreemd en zeer ergelijk, dat wanneer je een product aanschaft, het product niet werkt. Op de website van @home kan ik geen link vinden waarbij ik een klacht in kan dienen, omtrent dit probleem.
Heeft iemand hier ervaring mee, en kan er iemand mij uitleg geven over een eventuele oplossing van dit probleem.
Ook wanneer u een zelfde probleem met @home heeft gehad, zou ik graag van u willen vernemen hoe u dit opgelost heeft met @home.
Inmiddels is mijn vertrouwen in @home tot een dieptepunt gedaald en overweeg ik mijn contract op te zeggen, wanneer mijn probleem niet binnen een week door @home opgelost wordt.
Sinds gisteren 19 januari ben ik over gegaan van Twinner telefonie naar @home telefonie, bellen en internetten via de kabel.
Nadat ik het modem aangesloten heb, volgens de voorschriften, blijkt echter dat ik wel naar buiten kan bellen, maar mensen van buitenaf mij niet kunnen bellen.
Nu heb ik tot 3 maal toe het service-nummer van @home gebeld voor technische ondersteuning.
Bij de eerste keer zei men daar dat ik een uur lang het modem van de stroom moest halen, en daarna zou het goed zijn. Zo gezegd zo gedaan, maar helaas na een uur kon ik nog steeds niet gebeld worden.
Vervolgens weer gebeld naar het service-nummer, probleem uitgelegd, des betreffende persoon bij @home, zou mijn probleem doorsturen naar de technische dienst van @home, en binnen een uur zou het probleem opgelost zijn. Tijdens dit gesprek kreeg ik een referentie-nummer, mocht het niet goed zijn kon ik weer bellen.
Vanmorgen bleek dus het probleem nog te bestaan, ik dus weer bellen naar het callcentre van @home. Hierbij werd ik te woord gestaan door een aardige begripvolle medewerkster. Zij heeft alles nog eens nagelopen, en het blijkt dat het modem volgens haar goed werkte, echter aan het referentienummer wat ik haar gaf, kon ze zien wat de vorige medewerker zoal voor acties had ondernomen, en zij vertelde mij dat diegene had vermeld in zijn rapport "probleem tijdens gesprek opgelost" Dus niet !
Tijdens mijn laatste gesprek zei de medewerkster van @home welke handelingen ik uit moest voeren, om het probleem op te lossen. Namenlijk modem van stroom af kabeltje telefoon uit modem halen , en 24 uur later modem er weer in , als alle 4 de lampjes branden mocht ik het kabeltje van de telefoon weer in het modem steken.
Dit alles zodat zij bij @home een update naar mijn telefoon verbinding konden uitvoeren.
Nu vraag ik mij dus af hoe @home een update wil uitvoeren terwijl ik het internet-telefoon modem van de stroom heb. Kan iemand mij dat uitleggen. Vervolgens vind ik het vreemd en zeer ergelijk, dat wanneer je een product aanschaft, het product niet werkt. Op de website van @home kan ik geen link vinden waarbij ik een klacht in kan dienen, omtrent dit probleem.
Heeft iemand hier ervaring mee, en kan er iemand mij uitleg geven over een eventuele oplossing van dit probleem.
Ook wanneer u een zelfde probleem met @home heeft gehad, zou ik graag van u willen vernemen hoe u dit opgelost heeft met @home.
Inmiddels is mijn vertrouwen in @home tot een dieptepunt gedaald en overweeg ik mijn contract op te zeggen, wanneer mijn probleem niet binnen een week door @home opgelost wordt.