Deurkrukken GAMMA
Geplaatst: 20 jan 2007 21:43
Enige tijd geleden een eigen GAMMA-merk stel deurkrukken gekocht. Geen goedkope, ze hebben 25 Euro gekost, dus verwacht je dat het een degelijk stel is.
Op de gebruiksaanwijzing stond als eerste punt: Verwijder voorzichtig de afdekrozetten.
Tja...en dat 'voorzichtig'was niet te doen. Noch ik noch mijn vriend kregen het voor elkaar. Ik 's-avonds terug naar de GAMMA waar iemand een ruim kwartier bezig is geweest om het los te krijgen.
Vervolgens vraag ik of het misschien een idee is deze uit de handel te halen, of te controleren op fabrieksfouten, of in ieder geval de gebruiksaanwijzing aan te passen. Hierop kreeg ik een zeer verbaasde blik toegeworpen en als antwoord: waarom? het is gewoon een kwestie van weten hoe het moet.
jaja.
Maar goed, de deurkrukken staan zo mooi dat we nog een stel hebben gekocht. Nu direct maar na betaling naar de info balie om ze daar direct uitelkaar te laten halen in plaats van eerst thuis gefrustreerd te raken.
Maar dat had ik mooi gedacht. Nee hoor, daar begon men niet aan.
Dus nu thuis. En een klein sprankje hoop dat het misschien nu gewoon wel zou lukken. Echter, niets is minder waar.
Nu dus maandagavond as direct weer terug en eisen dat men ze uit elkaar haalt voor me.
Maar vervelende bijkomstigheid vind ik dat ik nergens een klacht schijn in te kunnen dienen tegen de waardeloze service van dit bedrijf.
Bij deze.
Op de gebruiksaanwijzing stond als eerste punt: Verwijder voorzichtig de afdekrozetten.
Tja...en dat 'voorzichtig'was niet te doen. Noch ik noch mijn vriend kregen het voor elkaar. Ik 's-avonds terug naar de GAMMA waar iemand een ruim kwartier bezig is geweest om het los te krijgen.
Vervolgens vraag ik of het misschien een idee is deze uit de handel te halen, of te controleren op fabrieksfouten, of in ieder geval de gebruiksaanwijzing aan te passen. Hierop kreeg ik een zeer verbaasde blik toegeworpen en als antwoord: waarom? het is gewoon een kwestie van weten hoe het moet.
jaja.
Maar goed, de deurkrukken staan zo mooi dat we nog een stel hebben gekocht. Nu direct maar na betaling naar de info balie om ze daar direct uitelkaar te laten halen in plaats van eerst thuis gefrustreerd te raken.
Maar dat had ik mooi gedacht. Nee hoor, daar begon men niet aan.
Dus nu thuis. En een klein sprankje hoop dat het misschien nu gewoon wel zou lukken. Echter, niets is minder waar.
Nu dus maandagavond as direct weer terug en eisen dat men ze uit elkaar haalt voor me.
Maar vervelende bijkomstigheid vind ik dat ik nergens een klacht schijn in te kunnen dienen tegen de waardeloze service van dit bedrijf.
Bij deze.