ArkeFly.. te erg voor woorden
Geplaatst: 23 jan 2007 17:31
Hier onze ervaring met ArkeFly:
Het begon met onze heenreis naar Venezuela. Vertraging en daarna een mededeling dat het vliegtuig niet kon vertrekken ivm een motorstoring. 's middags zouden we te horen krijgen wat er verder zou gebeuren. Een slecht teken dus. 's Middags werd ons verteld dat het vliegtuig niet zou vertrekken en dat we in een hotel zouden worden onder gebracht. Niet okay aangezien wij een aansluitende vlucht hadden vanuit porlamar naar merida.Maar niets helpt in een dergelijk geval dus we moesten helaas echt naar het hotel en niet naar Venezuela.
De volgende dag vertrokken we gelukkig wel. Het probleem met de aansluitende vlucht bleef, maar goed dat zouden we daar wel bekijken. We vlogen "business class" dus de vlucht zelf was goed te noemen. Aangekomen in porlamar bleek een koffer te ontbreken. Een belangrijke koffer vol spullen voor onzelf en voor de familie. Daarbij kwam nog dat alle vluchten richting merida vol zaten en dat er amper een hotel op het eiland te krijgen was, het was immers hoogseizoen. ArkeFly, bedankt voor de situatie!
Toch een hotel gevonden en de volgende dag gebeld over de koffer. Deze zou een week later op porlamar aankomen.. Een week, terwijl wij onze vakantie niet in porlamar zouden doorbrengen! De koffer kon niet doorgestuurd worden naar merida. Dus..
Dezelfde dag zijn we op zoek gegaan naar een vlucht naar merida. Niet te krijgen natuurlijk. We hebben toen maar een vlucht naar caracas genomen om te kijken of we vanuit daar naar merida konden komen. Helaas was dat ook niet het geval en van ellende hebben we maar een taxi genomen die ons 800km weg heeft gebracht ArkeFly bedankt!
Nu hoop je dat dit het einde van alle ellende met ArkeFly betekende. Helaas.. Omdat mijn vriendin, vanwege een medisch noodgeval, niet op de geplande datum kon terugreizen heb ik geprobeerd om vanuit nederland de vlucht om te boeken naar een latere vertrek datum. Iets wat redelijk normaal te regelen valt bij de meeste luchtvaartmaatschappijen. Ik werd nogal onvriendelijk te woord gestaan en de situatievan mijn vriendin scheen er niet toe te doen. Wat ik te horen kreeg was: "sorry maar dat kunnen we niet vanuit nederland regelen, u moet met onze agent in venezuela bellen". Het nummer wat ik kreeg was een mobiel nummer van iemand en dat nummer was nagenoeg niet in gebruik. Weer bellen met ArkeFly, Ik ontplofte inmiddels. Wat is dit voor een ballentent dacht ik nog. Toen kreeg ik te horen dat de vlucht van een week later vol zat en dat z niets voor mij konden betekenen..
ArkeFly, 1 keer maar noooooit meer en ik zou iedereen die van plan is om met deze maatschappij te vliegen, willen adviseren om mijn verhaal eens te lezen. Ga alsjeblieft met een andere maatschappij.
Het begon met onze heenreis naar Venezuela. Vertraging en daarna een mededeling dat het vliegtuig niet kon vertrekken ivm een motorstoring. 's middags zouden we te horen krijgen wat er verder zou gebeuren. Een slecht teken dus. 's Middags werd ons verteld dat het vliegtuig niet zou vertrekken en dat we in een hotel zouden worden onder gebracht. Niet okay aangezien wij een aansluitende vlucht hadden vanuit porlamar naar merida.Maar niets helpt in een dergelijk geval dus we moesten helaas echt naar het hotel en niet naar Venezuela.
De volgende dag vertrokken we gelukkig wel. Het probleem met de aansluitende vlucht bleef, maar goed dat zouden we daar wel bekijken. We vlogen "business class" dus de vlucht zelf was goed te noemen. Aangekomen in porlamar bleek een koffer te ontbreken. Een belangrijke koffer vol spullen voor onzelf en voor de familie. Daarbij kwam nog dat alle vluchten richting merida vol zaten en dat er amper een hotel op het eiland te krijgen was, het was immers hoogseizoen. ArkeFly, bedankt voor de situatie!
Toch een hotel gevonden en de volgende dag gebeld over de koffer. Deze zou een week later op porlamar aankomen.. Een week, terwijl wij onze vakantie niet in porlamar zouden doorbrengen! De koffer kon niet doorgestuurd worden naar merida. Dus..
Dezelfde dag zijn we op zoek gegaan naar een vlucht naar merida. Niet te krijgen natuurlijk. We hebben toen maar een vlucht naar caracas genomen om te kijken of we vanuit daar naar merida konden komen. Helaas was dat ook niet het geval en van ellende hebben we maar een taxi genomen die ons 800km weg heeft gebracht ArkeFly bedankt!
Nu hoop je dat dit het einde van alle ellende met ArkeFly betekende. Helaas.. Omdat mijn vriendin, vanwege een medisch noodgeval, niet op de geplande datum kon terugreizen heb ik geprobeerd om vanuit nederland de vlucht om te boeken naar een latere vertrek datum. Iets wat redelijk normaal te regelen valt bij de meeste luchtvaartmaatschappijen. Ik werd nogal onvriendelijk te woord gestaan en de situatievan mijn vriendin scheen er niet toe te doen. Wat ik te horen kreeg was: "sorry maar dat kunnen we niet vanuit nederland regelen, u moet met onze agent in venezuela bellen". Het nummer wat ik kreeg was een mobiel nummer van iemand en dat nummer was nagenoeg niet in gebruik. Weer bellen met ArkeFly, Ik ontplofte inmiddels. Wat is dit voor een ballentent dacht ik nog. Toen kreeg ik te horen dat de vlucht van een week later vol zat en dat z niets voor mij konden betekenen..
ArkeFly, 1 keer maar noooooit meer en ik zou iedereen die van plan is om met deze maatschappij te vliegen, willen adviseren om mijn verhaal eens te lezen. Ga alsjeblieft met een andere maatschappij.