LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

upc

Ongelezen bericht door rweelden22 »

ik heb een probleem met upc ze hebben me afgeloten van internet
telefoon en tv nu komt het probleem ik heb betaalt en ze zelfs een kopie van mijn bank gemailt en ze zeggen dood leuk dat ze het niet hebben ontvangen mooi is dat ze zeggen wel dat het op het bank afschrift staat maar dat ze daat niets aan hebben ik heb contact gehad met de bank en de bank zegt ook dat het er is af gehaald en zij hebben zelfs upc gebeld dat het er is af gehaald en wat zegt upc daar hebben wij niets mee temaken pas als wij het hebben dat sluiten we uw weer aan mooi is dat heb het bedrag 3 weken gelden overgemaakt
wat kan ik hier aan doen word gek van dit bedrijf

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Opzeggen dat UPC, en overstappen naar de Schotel.

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: upc

Ongelezen bericht door rweelden22 »

word dood ziek van de gasten

pluut
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2005 14:47

Re: upc

Ongelezen bericht door pluut »

Is er sprake van 1maand niet betaald of is er sprake van meerdere maanden?

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: upc

Ongelezen bericht door rweelden22 »

zij zeggen dat ik all 3 maanden niet heb betaalt en er staat op mijn bank afschrift dat het wel is betaald iederemaand

en de bank heeft ze ook gezegt dat het betaald is maar men heeft er schijd aan

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Beste gedupeerde van UPC;

U krijgt vermoedelijk afschriften van uw bank?
Bij interbankieren staat alles op uw internet overzicht.

Een van beide kopieeren en naar UPC sturen ,mailen of faxen, ik kan me wel voorstellen dat UPC niets doet met telefoontjes,zij weten namelijk niet wie aan de telefoon zit.

Dus administratief de zaak rechtbreien. Succes.

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: upc

Ongelezen bericht door rweelden22 »

tja dat heb ik all gedaan heb ze gefaxt en gemailt en ze blijfen dood leuk volhouden dat ik niet heb betaalt terweil er op de bank afschrift staat die zij ook hebben gehad van mijn dat er is betaald dat zegen ze ook maar dat ze het niet kunnen vinden nou ik vind het vreemd ik stuur vande week heel de zooi van ze terug

Gesloten