kosten helpdesk orange/wanadoo
Geplaatst: 24 jan 2007 19:24
hallo allemaal,
wegens slechte ervaringen met de Livebox van wanadoo (minstens 5 keer per week moest deze gereset worden
) heb ik mijn abo opgezegd bij hen, inmiddels orange. Dit ging allemaal prima, behalve dan dat ik maar geen schriftelijke bevestiging kreeg, die ik volgens de helpdesk wel zou moeten krijgen. Ik heb dus geprobeerd te bellen met de helpdesk, maar dat was een kleine ramp. eerst krijg je een computerstem aan de lijn die zegt dat er wachtenden voor je zijn maar dat ze hun best doen om je zsm van dienst te zijn. Maar na iets meer dan 4 minuten hoor je ineens dat je beter op kunt hangen want er zijn teveel wachtenden. Daar werd ik al pissig om, want ze laten je dus eerst 4 keer 20 eurocent betalen. Je mag wel blijven hangen, maar dan duurt het erg lang. Ik heb dus drie, verdeeld over dag, gebeld en opgehangen na die 4 minuten. En de vierde keer was ik het zat en wilde ik blijven hangen. Na 16 minuten werd echter de verbinding verbroken
Daarna heb ik nog 1 keer geprobeerd te bellen, maar heb dus weer na de gebruikelijke 4 minuten opgehangen. Ik heb toen besloten maar te mailen, en heb in die mail gevraagd om een schriftelijke bevestiging. Daarnaast heb ik geklaagd over die helpdesk praktijken.
Kijk als je een contract aangaat met een provider weet je dat dat het tarief is en dat als je problemen hebt je daar geld voor neer moet tellen. Maar ik vind het nog wat anders als ik die kosten moet maken omdat zij zo stom zijn en iets vergeten. Ik vind persoonlijk dat ik dan helemaal niet al die kosten hoef te maken. ZIJ maken een fout, niet ik. Ik heb dus ook gevraagd om een vergoeding voor deze kosten. In het verleden heb ik iets dergelijks meegemaakt met zowel Canal plus als kpn heb ik deze kosten ook teruggekregen.
Er is echter in de email van de helpdesk helemaal niet gereageerd om die helpdeskpraktijken! Ze schrijven alleen heel droog " per 31 januari is uw abonnement bij orange beeindigd" , dat moet dan doorgaan voor schriftelijke bevestiging....nou ja prima dan.
Maar wat vinden jullie? Moet ik nog een mail terugsturen en zeuren over die kleine 7 euro aan kosten?
wegens slechte ervaringen met de Livebox van wanadoo (minstens 5 keer per week moest deze gereset worden
Daarna heb ik nog 1 keer geprobeerd te bellen, maar heb dus weer na de gebruikelijke 4 minuten opgehangen. Ik heb toen besloten maar te mailen, en heb in die mail gevraagd om een schriftelijke bevestiging. Daarnaast heb ik geklaagd over die helpdesk praktijken.
Kijk als je een contract aangaat met een provider weet je dat dat het tarief is en dat als je problemen hebt je daar geld voor neer moet tellen. Maar ik vind het nog wat anders als ik die kosten moet maken omdat zij zo stom zijn en iets vergeten. Ik vind persoonlijk dat ik dan helemaal niet al die kosten hoef te maken. ZIJ maken een fout, niet ik. Ik heb dus ook gevraagd om een vergoeding voor deze kosten. In het verleden heb ik iets dergelijks meegemaakt met zowel Canal plus als kpn heb ik deze kosten ook teruggekregen.
Er is echter in de email van de helpdesk helemaal niet gereageerd om die helpdeskpraktijken! Ze schrijven alleen heel droog " per 31 januari is uw abonnement bij orange beeindigd" , dat moet dan doorgaan voor schriftelijke bevestiging....nou ja prima dan.
Maar wat vinden jullie? Moet ik nog een mail terugsturen en zeuren over die kleine 7 euro aan kosten?