Experiabox
Geplaatst: 24 jan 2007 21:41
Een jaar lang hadden wij geen enkel probleem met KPN-IPB.
Totdat vorige week ineens internet eruit lag.
Na wat tevergeefs geklungel van het helpdeskpersoneel deed de volgende dag de telefoon het ook al niet meer.
Steeds maar weer mobiel naar KPN bellen, steeds maar weer laten resetten en de stand van de groene lampjes doorgeven etc.
Na een hele week van alles afgesloten te zijn geweest hadden we eindelijk iemand van d ehelpdesk die het voor elkaar kreeg, we hadden weer internet en telefoon, zonder tussenkomst van de technische dienst.
Een dag later was het echter al weer mis, geen internet en geen telefoon.
Vanmorgen hebben we zelf de Experiabox een poosje uitgezet en zowaar
alles deed het daarna weer.
Het feit dat ik nu zit te internetten geeft aan dat alles nog steeds intact is.
Maar voor hoelang
Is er iemand die een vergelijkbare storing heeft gehad die achteraf eenmalig bleek te zijn of blijft het vanaf nu klungelen ?????????
OD.
Totdat vorige week ineens internet eruit lag.
Na wat tevergeefs geklungel van het helpdeskpersoneel deed de volgende dag de telefoon het ook al niet meer.
Steeds maar weer mobiel naar KPN bellen, steeds maar weer laten resetten en de stand van de groene lampjes doorgeven etc.
Na een hele week van alles afgesloten te zijn geweest hadden we eindelijk iemand van d ehelpdesk die het voor elkaar kreeg, we hadden weer internet en telefoon, zonder tussenkomst van de technische dienst.
Een dag later was het echter al weer mis, geen internet en geen telefoon.
Vanmorgen hebben we zelf de Experiabox een poosje uitgezet en zowaar
alles deed het daarna weer.
Het feit dat ik nu zit te internetten geeft aan dat alles nog steeds intact is.
Maar voor hoelang
Is er iemand die een vergelijkbare storing heeft gehad die achteraf eenmalig bleek te zijn of blijft het vanaf nu klungelen ?????????
OD.