![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
begin maart is de verkoopster van bruynzeel met de monteurs komen kijken wat niet goed is aan onze keuken.
alles opgenomen , zou in orde worden gemaakt.
Wij hebben toen gevraagd om te kijken naar de spoelkast want het spoelgat zit erg naar links , dus waren wij bang dat de lade niet zou passen,..... monteurs kijken effe oh geen probleem lade past altijd!
Toen eindelijk de goede spoelbak gearriveerd was zouden de monteurs hem komen plaatsen (heb eerst 2 verkeerde spoelbakken gehad).
De spoelbak paste maar met moeite en er moest aan de binnenkant van het kastje een stukje uitgezaagd worden.. enfin ik ga akkoord als ze me maar verzekeren kunnen dat de lade past.
Geen probleem volgens de monteurs, dus hop een hakkelig stuk wordt uit de kast gezaagd, enfin daar komt toch de spoelbak voor.
Spoelbak gelijmt en vervolgens , ja jullie raden het al de lade past niet!!!!!
tjonge tjonge tjonge wat een stelletje amateurs.
Uiteindelijk wordt er een nieuw blad bestl ruim 5 meter hard steen!!!
Afgelopen vrijdag kwamen ze het nieuwe blad brengen, ik blij hoera eindelijk een hele spoelbak en lades!!!
Echter dit blad was niet goed er was de verkeerde spoelbak uitgesneden, bruynzeel had dit verkeerd doorgegeven!!!
Om te huilen!!
Nog wat "leuks".
Mijn blad steekt zo'n 90 cm over en moet dus ondersteunt worden door poten, echter die waren bij oplevering te kort dus nieuwe poten besteld van 93 cm!!
Komen de monteurs aan met pootjes , lachend en verontwaardigt met pootjes van 93mm!!!!
Nou werkelijk dit is toch te stom voor woorden !!
Ondertussen heb ik houten stokjes onder mijn blad die al aardig aan het splijten zijn.
Ik weet wel ik heb alles opgeschreven , en morgen ga ik overal foto's van maken , want vertrouwen in die hele zaak heb ik niet meer!!
Dus mensen echt doe het niet , doe het nooit , koop nooit bij Bruynzeel!!
Ondertussen , hoor ik zelf van Bruynzele nog steeds niks
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)