LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PrimeLine en LaserCards

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
smarvje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2008 11:04

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door smarvje »

heb vanmiddag na een half uur wachten aan de telefoon eindelijk iemand daar gesproken nou blijkt het dat het geld daar niet is aan gekomen door een fout tussen de bank en primeline moet nu kopie's
van mijn bankafschrift met daarop de betaling naar hun toe sturen hoop maar dat het nu goed komt en heb ook gelijk gezegt dat ze mijn registratie bij het bkr moeten annuleren ik laat het horen als alles goed verlopen is :roll:

Sam 3000
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2008 09:55

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Sam 3000 »

Ik heb nog niet zo lang geleden een aankoop gedaan met primeline (laser service )
Nu blijkt dat er of door de winkelier of door hun zelf!
Alle vakjes worden aangekruist. Zoals een kaart een verzekering.
En dat alles word maar zo per incasso van de bank af gehaald.

Naar tig keer mailen, geen reacties! Ook niet via de speciaal geopende site.
Naar de Kassa uitzending.
Dan maar bellen. = vooral wachten op een 0900 nummer.
Krijg je dan iemand aan de lijn. Die je van de nodig excuses voorziet.
En daarna gaat alles gewoon weer verder zoals het was!

Wat een puinhoop is het daar! Iedereen is daarvoor zich zelf aan het knutselen, en stuurt je vervolgens pakken met post, via de postbode.
Ik heb hier inmiddels een half bos liggen aan papier. Maar via de snelste weg (email) in driekwart jaar 0. :!:

Fouten in de administratie liggen aan hun zo geven ze ook toe.
Maar in de traditionele post. Ligt het aan de klant.
Ik heb in de laatste jaren nog nooit zoveel post gehad. Spam via TNT.

Het lijkt wel of ze er genoegen in scheppen om mensen op deze manier te terroriseren.
Maar het oplossen is in meer dan anderhalf jaar nog steeds niet gelukt.
Weer zo’n bedrijf die zich pas kan gedragen, als er media aan te pas komt.
:evil:

`dryke
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2008 14:18

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door `dryke »

Via Motoport heb ik een motor gekocht met uitgestelde betaling via Laser Services (onder de naam Sygma services). Ik heb vervolgens één dag voor het verstrijken van de termijn het bedrag overgemaakt, en dacht dat de kous daarmee af was.
Nu blijkt er na 2 maanden >30 euro afgeschreven te zijn. Volgens de medewerker zou dit "rente" zijn vanwege te laat betalen, maar dat schrijven ze dan toch af wanneer dit bedrag niet is ontvangen? Ik heb 2 weken geleden al van hun een brief ontvangen dat de betaling rond was, dus in hun systeem sta ik er dubbel in of ze innen de rente maar in de hoop dat de klant zelf in de gaten houd of alles in orde is?
Ik heb het terug laten boeken bij de Postbank, maar houd nu al mijn hart vast.

Jos1957
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jun 2005 19:40

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Jos1957 »

Heel herkenbaar wat ik hier lees. Zelfde slechte ervaringen: ontvang al maanden geen rekeningoverzichten, telefonisch alleen bereikbaar als je 45 min. in de wacht wil staan, de dan gedane beloften worden niet nagekomen, onterechte incasso's enz.enz.
Ik raad iedereen aan om een klacht in te dienen bij de AFM (www.afm.nl)
Deze instantie heeft Primeline een vergunning gegeven om financiële producten te mogen verkopen en moet ook toezicht uitoefenen op het bedrijf. Alhoewel individuele klachten niet direct worden opgelost, zal de AFM wel in actie moeten komen als er veel klachten worden ontvangen. Zij hebben o.a. de mogelijkheid om de vergunning in te trekken.....en daar zullen vele (toekomstige) klanten alleen maar blij mee zijn!!!!!

chlef
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2008 15:39

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door chlef »

Ondanks mijn diverse klachten jegens "Prime Line en Laser Services enz..", ook bij het AFM klacht ingediend, blijven Laser Service en Cards de boel oplichten, sjomelen met machtiging enz...

Vragen aan gedupeerde mensen die samen willen mee doen een rechtzaak tegen prime line en zusters bedrijven te gaan beginnen.

Het lijkt me de enige oplossing

nazier
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2008 21:36

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door nazier »

heb een tv met systeem gekocht in juni 2006flex lease wk actie nu halen en betalen in 2010 soort van lease je betaald elke maand €20 en in 2010 ga je rente betalen + je aflossing zo hebben ze dat mij bij de media markt verteld. nou mooi fette tv gehaald effe gebeld met primeline en 15min later stond ik met alles buiten terwaarde van €3.383.00-
nou mooi dan kan ik extra sparen om binne 4 jaar alles terug te betalen want wie houd er nou van rente betalen ik niet .
goed 20 euro per maand betalen geen probleem, in juni 2007 heb ik in 1 keer €2000,- betaald blijft nog iets van €1130,- over nou mooi gaat hard. krijg ik begin januari 2008 een rekening overzicht van prime line
nieuw uitstaand saldo €1132,11 hmmmmm
klopt iets niet , dus ik eerst al mijn bank afschriften gezocht wat blijkt nou dat sinds ik de overboeking van €2000 heb gedaan er helemaal niets meer van mijn rekening word afgeschreven? echt raar.er zou toch elke maand €20,- worden afgeschreven ????
ik bellen met die klungels neemt ene mevrouw jackelien dennissen op
na enige tijd wachten uiteraard,ik mijn verhaal gedaan ohw zegt ze dan zal ik u even doorverbinden want daar gaan wij niet over, ik in de w8 enige tijd later er word niet opgenomen meneer zal ik vragen of ze u terug bellen, ik zeg is goed
heeft u nog vragen meneer, jaa
waarom sta ik geregistreerd bij bkr ???
uhm ik zal het even na vragen zegt ze . wederom weer in de wacht enige tijd later
meneer dat komt omdat u een doorlopend kredit heeft bij het product dat u heeft lopen bij prime line ik zo ok maar ik wens daar geen gebruik van te maken en wil dat het word opgeheven
nee zegt ze heel bijde hand want sinds vorig jaar juni word er niks van uw rekening afgeschreven en word er automatish gebruik gemaakt van uw credit !!!!!! HUH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1: zonder mijn toestemming word er geen €20 meer van mijn rekening afgeschreven
2: zonder mijn toestemming sta ik geregistreerd bij bkr en wel 2 keer door primeline 1tje van 1250 doorlopend creditwaar ik nooit om heb gevraagd en 1tje van 3383dat wel klopt
3: zonder MIJN toestemming zomaar gebruik te maken van mijn CREDIT hoewel ik er toch geen gebruik van zou maken ????????????????????????????????????????????????
4: ze hebben me nooit meer terug gebeld

help help help
ik snap het niet meer

ben niet beroerd om mijn schuld af te betalen maar ben ook niet achterlijk om extra te gaan betalen wat moet ik nu toch doen
en wie wil er meedoen om ze voor het block te zetten
want als ik zo op de forum lees zijn er zat mensen die ook wel wat kwaads terug willen doen
Laatst gewijzigd door nazier op 21 mar 2008 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

chlef
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2008 15:39

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door chlef »

Nazier

Eerste instantie een klacht bij het AFM indienen

http://www.afm.nl/consumenten/default.ashx?folderid=649

Als het niet helpt, samen met andere consumenten een rechtzaak tegen deze obscure instelling indienen.

nazier
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2008 21:36

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door nazier »

beste chlef
dat heb ik al gedaan
moet allen nog op antwoord w8ten

Wop
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jan 2008 19:33

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Wop »

Ik heb Primeline onlangs gemaild om mij af te melden bij het BKR, bleek een saldo open te staan van 1250 Euro ivm met uitgestelde aankoop bij Mediamarkt. Ik heb trouwens nooit om aanhouden van het krediet gevraagd.

Ik heb keurig binnen een week een antwoord van hun ontvangen via de post dat mij account binnen 7 dagen beeindigd wordt. Het kan dus, tot in tegestelling van andere berichten, wel.

My two cents...

FG123
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2008 16:00

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door FG123 »

Ja heb lasercards net gebeld. Ik wacht nl. al drie weken op een betaling welke ik op 12-2-08 heb gedaan. Deze is volgens hun niet te traceren en waarschijnlijk op een tussenrekening gezet.

Meerdere malen gebeld en gemailt -> hoor maar niks. Word afgewimpeld dat ik maar moet wachten. "We hebben achterstand". Nou het bekende betaalwijs naar: [email protected] gestuurd. Weer hoor ik niks. E-mails gestuurd met daarin de vraag of ze me aub een antwoord met stand van zaken konden geven........niks. Niet eens een ontvangstbevestiging.

Inmiddels, vandaag 3 weken en 2 dagen later. Dus ik boos, weer bellen na 20 min. word er eindelijk opgenomen. Mijn verhaal nogmaals doen aan klantenservice. Moet maar weer betaalbewijs opsturen.

Toen werd ik best boos :evil: heb gezegd verbind me maar door met incasso. Nee mevrouw dat kan niet. (nog meer boos) Na hoop gewirwar zou ze het even navragen. Ik in de wacht.

Na 5 min. had ik "OPEENS" incasso aan de lijn?!?!? Ik vroeg: u bent van incasso, zei zegt Ja. Dus ik blij. Weer hele verhaal gedaan :?: beetje vaag want na mijn e-mails en bellen zouden ze toch op de hoogte moeten zijn denk je.

Nou, dus met aardige mevrouw gesproken. Gaat een mailtje naar met al mijn gegevens en data en de hele rataplan versturen naar de "inboeken" mensjes.

Dus ik vraag gelijk: mag ik daar een cc-tje van. Zei zij natuurlijk: nee, dat kan niet want "we kunnen niet naar buiten mailen" ?!?!?!?!?

Dus ik gelijk, huh? Maar waarom is er dan een e-mail adres: [email protected] dan? Je moet toch de mensen te woord kunnen staan al dan niet per e-mail dan wel telefonisch als iemand een mailtje verstuurd met vragen? Je kunt ze toch niet in het ongewisse laten? Ja, maar dat kon niet zei ze. Lasercards wilt dat zo....... beetje raar.

Dus eerstvolgende x dat ik terugbel naar de klantenservice (over 2 @ 3 weken, want zolang duurt het) mag ik dus weer m'n hele verhaal doen, en mag ik hopen dat de "achterstand" is weggewerkt. En dat mijn geld is teruggevonden.

Ook ik heb op de Customer Services gezeten-> Special Ops! notabene. Ik ken er niet bij dat je zo je klanten afwimpelt.

tamaartje26
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2008 20:04

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door tamaartje26 »

hallo
wij hebben ook een lening lopen via primeline
is heel makkelijk gegaan
die lening hebben we in 2005 afgesloten en nu zijn we al een half jaar aan het wachten voor we iets te weten komen hoeveel we nog moeten aflossen
hoeveel er nog open staat
we krijgen geen post van hun alleen een brief dat we een crediet overschreiding hebben en als we kijken naar het rekeningnummer dan klopt dat niet dat is niet het rekening nummer van ons maar van iemand anders

als je ze belt krijg je een bandje ook al bel je om 9 uur sochtens
mailen hebben we ook al gedaan
en je krijgt alleen iemand aan de telefoon als je een maand niet betaald dan weten ze je te vinden
en als je hun dan uitlegd hoezo er niet betaald is doen ze net of ze uit een ei zijn gekomen want dan weten ze niet met wie ze praten en wat ze moeten zeggen

ik ga morgen met afm bellen en kijken of zij ons kunnen helpen en we gaan ook meteen naar de bank om te kijken wat zij adviseren om te doen

ik ben woedend en niet zo een klein beetje
echt waar als ik iemand te spreken krijg dan weten ze het wel

groetjes

jp1985
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2008 17:12

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door jp1985 »

Volgens mij is het zo dat het BKR informatie van kredieten pas na een bepaalde termijn uit zijn systeem haalt. Kan zo maar een jaar of vijf zijn. Dit kan je bij je bank navragen.

Tot slot, Primeline, het zijn boeven! nooit doen! :roll:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik had uitgesteld betaling gedaan bij de Media Markt voor een telefoontoestel. Als ik het binnen 6 maanden zou betalen hoefde ik geen rente etc te betalen. Ik netjes, 2 weken voor de 6 maanden afliepen, betaald en voldaan aan mijn plichten. Wordt er toch mijn grote verbazing in februari geld van mijn rekening afgeschreven door Primeline... Ik bellen (duurt uren voor je ze eindelijk aan de lijn hebt) en er werd mij verteld dat het geld van mijn telefoon op een andere rekening binnen was gekomen en dat het zo spoedig mogelijk teruggestort zou worden. Eind goed, al goed dacht ik dus... Maar na 4 weken had ik nog niks en er was inmiddels een 2e termijn afgeschreven... Nog maar bellen, en weer uren wachten! er werd mij verteld dat ik het terug zou krijgen en dat de rekening werd afgesloten. Het duurde alleen wel 3!!! weken voordat het erop staat!!!

Echt absurd... Zij hebben een administratieve chaos, ik breng ze op de hoogte van hun fout, lossen het in 1e instantie verkeerd op en ik moet nu 3 weken wachten op mijn geld!!! Eens maar nooit meer dus...

BugMeNot
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jan 2006 18:45

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door BugMeNot »

Lasercards is een bedrijf waar ik niet meer mee in zee wil gaan.
Er is absoluut geen privacy! Ik kreeg het contract van een wildvreemde opgestuurd samen met mijn eigen contract! Volgende de helpdesk een 'foutje'.
Op 28 augustus zou ik binnen TWEE weken een creditcard ontvangen. Het is inmiddels maart en nog steeds geen enkele creditcard gehad.
Verschillende keren de helpdesk gebeld.
Deze kaart is het gewoon niet waard! Mijn vermoeden is dat het een enorme puinhoop is bij Lasercards.

ellie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 feb 2004 12:40

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door ellie »

het zijn grote schoften je kan makkelijk aan geld komen ze weten niet hoe gauw ze het in orde maken maar als het fout gaat zijn ze er niet
je betaald alleen maar rente was bij mij 5,9 nu na 3 jaar 11.99 de schuld loopt alleen maar op ze wijken niet voor :evil: :twisted: om een oplossing

shartlief
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2008 22:38

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door shartlief »

Wij zijn er net zelf achtergekomen dat een niet op tijd ingelost negatief saldo op je privebankrekening ook direct geregisteerd wordt bij het BKR. Je kunt altijd zelf je BKR toetsing opvragen. Dit doe je bij je eigen bank. Formulier invullen en binnen een paar dagen heb je de papieren thuis. Je zult verbaasd staan met wat er allemaal in staat. Mocht er iets niet juist zijn, dan wordt er goed uitgelegd hoe hier mee om te gaan. Dit scheelt je een hoop werk voor als je ooit een grote lening of hypotheek wilt hebben. Een A codering bij de BKR betekent dat je erg niet betaald of niet op tijd betaald hebt. Zodra dit wel gedaan is, wordt het een H. Dit blijft 5 jaar zo staan. Lekker he?! Nog vragen hierover, inmiddels ben ik heel veel te weten gekomen.

elvandar
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 feb 2008 11:58

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door elvandar »

Ik weet precies hoe iedereen zich voelt wij hebben ook zo iets vreemds.
Eind December een tv gekocht bij Prijstopper via Primeline bedrag ad € 2235,00 moet voor eind 2008 betaald zijn. Je mag zelf weten wanneer en hoeveel je betaald als het maar voor eind 2008 betaald is.
Krijgen we ineens een rekening van Primeline om € 32,50 te betalen ?? Hoezo mag zelf betalen hoeveel en wanneer ik betaal.
Tot die tijd is kaart ook geblokkeerd, wilde dan maar een "echte" creditcard zouden formulieren toegestuurd krijgen en wij moesten dit terug sturen. Worden we na 4 weken gebeld waarom papieren niet terug gestuurd echter nooit papieren ontvangen. Ok zegt die mevr ik stuur het nog wel een keer 2 dagen later wel post van Lasercards, maar geen aanvraag formulieren. Weer gebeld wordt nu per e-mail doorgestuurd (kan dus wel).
Binnen 2 weken moeten we het opsturen binnen nog geen week ontvangen we weer een brief van Lasercards dat we op basis van de ingestuurde gegevens geen creditcard kunnen krijgen. Toch knap dat ze me gegevens al hebben terwijl ik het nog niet op de bus gedaan heb.

Dus het is inderdaad een zooitje daar.
Ik zou ze adviseren om eerst alles in orde te maken en dan de klanten pas te benaderen, want nu krijg je heel veel onenigheid.

tante jo
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2008 16:38

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door tante jo »

ookik heb veel problemen met primelime
ik heb vorig jaar bij seats and sofas een bankstel gekocht met uitstaande betaling hoefde geen cent rente te betalen zijden ze als ik binnen een jaar alles zou afbetalen
nou in eerste instantie kreeg ik ook een kredit kaart die heb ik dezelfde week terug gestuurd maar eerst kapot geknipt en gebeld dat ik dit niet wil en ook die rekening ongedaan moest worden gemaakt daarna werd er elke maand een vast bedrag van mijn rekening gehaald nou priema dacht , mooi niet dus
ik had ook twee maal een groot bedrag gestort zodat ik er zeker van was dat mijn bedrag optijd betaald was
en toen kreeg ik na ongeveer 9 maanden later een afschrift dat ik nog een bedrag moest betalen dat bijna 2 bankstellen groot was
ik ben dus gaan bellen en na veel vijven en zessen zijden ze dat die grote bedragen die ik gestort had op een andere rekening stonden
maar om dit verhaal niet al te lang te maken ik heb dus een keer of 3 gebeld en ze zijn er nog niet aan uit .........maak ik wel hoor
ik heb alles op papier en ik weet zeker dat ik genoeg heb betaald en ook op tijd dus ik heb gewoon mijn rekening nummer laten blokkeren voor hun
nu krijg ik boze brieven zeggen ze nou laat maar komen en ook advocaten graag zelfs dan zal ik hun jas eens uit vegen
dus mensen als jullie weten dat jullie alles betaald hebben blokker je rekening nummer voor hun dan gaan we met ziojn allen naar de rechter
groetjes van Joke


antzan
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 nov 2003 19:43

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door antzan »

mijn krediet gekregen bij prime-line via wehkamp , maar de rente is zo hoog , wel 18% .ieder maand 100 euro betalen en dan 45 euro van je krediet af . Dus het duurt jaren. Ik kreeg ineens geld en betaalde ALLES in 1 keer af. maar het heeft echt maanden geduurd voor e.e.a.
in orde was.Ik heb ze ook gesommeerd om BKR door te geven dat alles afgelost was. ook dat lukte pas NADAT ik ze had gedreigd om e.e.a. aan Kaasa/Radar door te geven.
Waarschuwing , de rente is zo hoog , meer als de helft wat je maandelijks betaald is rente.
Maar ja , toendertijd kon ik geen lening v.d. bank krijgen , maar zij pakken iedereen.
Ook nu , terwijl ik alles heb afbetaald , mijn creditcard heb opgestuurd
en hun gezegd : dat ik niets meer van hun wil [ kan weer bij de bank ]
krijg ik wekelijks een bericht dat ik nog 5000 euro crediet kan krijgen.
Het is schandalig , ze pakken alleen de zwaksten aan.
Net als Becam , diverse keren bii hun aangevraagd , maar nooit de
laagste rente kunnen krijgen , altijd veel hoger.
De laagste rente is alleen voor jonge tweeverdieners met full-time baan.
Dat zie je ook op hun reclame , 15.000 euro credit voor je keuken.
Dat krijg je ook bij je bank.

Gesloten