| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sagem -> Gebroken glas van schermpje op klepje
-
Willemijnhut
Sagem -> Gebroken glas van schermpje op klepje
Ik heb 4 maanden geleden een mobiel gekocht voor 120 euro. Ik liep laatst langs een tafeltje (niet eens tegen de punt of er hard tegen aan) en ik hoorde een krak. Ik haalde mijn mobieltje uit mijn broekzak en wat bleek, het schermpje (het glaasje) op het klepje is kapot. Ik en mijn vader zijn terug naar de winkel gegaan en toen zeiden ze: Dat valt niet onder de garantie, dan had u hem niet in uw broekzak moeten doen. Wie doet zijn mobieltje nou net in zijn broekzak?!
Ik krijg geen garantie en reperaren kost ook weer zo'n 30 euro! Wat valt er tegenwoordig wel onder garantie? Dit is toch echt een productie fout, het glas mag niet zo snel breken!
Hebben jullie dit ook gehad of heeft u tips? Zet hier uw berichtje
Ik krijg geen garantie en reperaren kost ook weer zo'n 30 euro! Wat valt er tegenwoordig wel onder garantie? Dit is toch echt een productie fout, het glas mag niet zo snel breken!
Hebben jullie dit ook gehad of heeft u tips? Zet hier uw berichtje
Re: Sagem -> Gebroken glas van schermpje op klepje
Valt niet onder de garantie, het is Sagem of de leverancier niet aan te reknen dat u tegen het tafeltje bent gelopen. Dat de telefoon in Uw broekzak zat doet niet terzake!
Ander voorbeeld: Ik koop een nieuwe auto, na drie maanden krijg ik een lekke band. Ga ik dan ook bij de dealer een nieuwe band eisen?
Is het de schuld van de dealer dat ik een lekke band kreeg? Nee dus!
Ander voorbeeld: Ik koop een nieuwe auto, na drie maanden krijg ik een lekke band. Ga ik dan ook bij de dealer een nieuwe band eisen?
Is het de schuld van de dealer dat ik een lekke band kreeg? Nee dus!
-
MAXIEM
Dag willemijnhut,
Dit voorval valt gewoon onder stootschade en derhave buiten de garantie. Een mobieltje is nu eenmaal niet hufterproof en kan bij een geringe schok defekt raken.
Vriendelijke groet, Maxiem.
Dit voorval valt gewoon onder stootschade en derhave buiten de garantie. Een mobieltje is nu eenmaal niet hufterproof en kan bij een geringe schok defekt raken.
Vriendelijke groet, Maxiem.
-
ikbenik
Ik krijg geen garantie en reperaren kost ook weer zo'n 30 euro! Wat valt er tegenwoordig wel onder garantie?
Dit valt onder eigen schade en eigen schade valt nooit onder garantie.
Het is géén productiefout.Dit is toch echt een productie fout, het glas mag niet zo snel breken!
Met alle respect, maar de producteigenschappen worden door de fabrikant bepaald en niet door jouw.
Dat jij vindt dat het glaasje stootvast moet zijn is niet van belang.
Ik.Wie doet zijn mobieltje nou net in zijn broekzak?!
Gewoon pech hebben.Ik haalde mijn mobieltje uit mijn broekzak en wat bleek, het schermpje (het glaasje) op het klepje is kapot.
Alleen fabricagefouten valt onder garantie.Ik krijg geen garantie en reperaren kost ook weer zo'n 30 euro! Wat valt er tegenwoordig wel onder garantie?
Dat de fabrikanten zo streng hierin zijn is logisch.
Een mobiele telefoon heeft heel veel te lijden.
Er wordt mee gesmeten, veel stoten. Krassen, vallen en stoten.
Tegen zoveel geweld zijn die dingen niet opgewassen.
En je kunt ze ook niet zo maken dat ze tegen dat geweld kunnen.
De afstandsbediening van de tv e.d. komt op de tweede plaats.
Wat nogal eens voorkomt bij GSM's en portable apparatuur is dat het scherm tijdens de montage van het apparaat onder spanning staat,
Bij temperatuurwisselingen en wanneer de telefoon onder druk komt te staan door wringen ed. kan het glas snel scheuren, zelfs een val van een salontafel op hoogpolig tapijt zal dan zelfs schade geven,
Het zijn rotgeintjes wanneer je dit overkomt, garantiekwesties zijn dan uitermate moeilijk!.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Bij temperatuurwisselingen en wanneer de telefoon onder druk komt te staan door wringen ed. kan het glas snel scheuren, zelfs een val van een salontafel op hoogpolig tapijt zal dan zelfs schade geven,
Het zijn rotgeintjes wanneer je dit overkomt, garantiekwesties zijn dan uitermate moeilijk!.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.