Heeft er iemand ervaring met de Ikea magiker serie, met name voor nog niet geleverde onderdelen.
Ik heb in augustus 2006 een wandmeubel gekocht bij Ikea, met een ladenset op nabestelling. Nu is dit model al uit de catalogus gehaald, en ook niet meer leverbaar alhoewel de catalogus geldig is tot augustus 2007.
wat te doen ?
Ikea heeft aangeboden om de gehele kastenwand terug te nemen en geld retour. Dat is wel aardig maar ik heb de wand gemonteerd staan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ikea magiker serie
Re: Ikea magiker serie
Wij hebben uit de Magiker serie het tv kastje en de kleine kast en de salontafel
Gelukkig was wel alles compleet, maar moet eerlijk zeggen dat het tv kastje een beetje doorbuigt ondanks dat er niks zwaars op staat
Ik zou zeggen, laat ze het maar op halen en bij je thuis uit elkaar laten halen
Veel succes ermee
Gelukkig was wel alles compleet, maar moet eerlijk zeggen dat het tv kastje een beetje doorbuigt ondanks dat er niks zwaars op staat
Ik zou zeggen, laat ze het maar op halen en bij je thuis uit elkaar laten halen
Veel succes ermee
-
Dat iets uit het assortiment gaat kan altijd, dat je een serie niet compleet kan maken is jammer maar helaas.
Dan vind ik het prima service dat alles terug kan ondanks dat het gemonteerd is geweest (want volgens de regels eigenlijk niet mag).
Dan vind ik het prima service dat alles terug kan ondanks dat het gemonteerd is geweest (want volgens de regels eigenlijk niet mag).
In principe is alles uit de catalogus leverbaar tot augustus (2007 in dit geval). Als een product toch niet (meer) leverbaar is dan heeft IKEA het uit 't assortiment gehaald met een hele goede rede. Misschien kon IKEA de kwaliteit niet waarborgen of zijn er problemen bij de fabrikant. Als je bij IKEA doorgeeft dat je alles wel wilt teruggeven en daarbij meldt dat je het zelf niet uit elkaar kunt/wilt halen zullen ze daar zeker een oplossing voor zoeken. Succes ermee!