Pagina 1 van 1
Tele2 weg ermee
Geplaatst: 01 feb 2007 12:37
door Wim Gouw
Mijn lopende Tele2 internet abonnement uitgebreid met de optie Telefonie. D.w.z. na dit aangevraagd te hebben stopte op 4 januari onverwacht mijn internet verbinding en bij navraag bleek dit te komen door het ingaan van het nieuwe abonnement. Helaas had ik nog geen nieuw modem ontvangen. Foutje. Terugdraaien was niet mogelijk en toen heb ik tot 24 januari moeten wachten op het modem. Echter na enige dagen bleek ons dat we telefonisch op onze bestaande nummer onbereikbaar waren. Bij navraag bij de Tele2 Helpdesk bleek dit een landelijk probleem en werd aan herstel gewerkt. Hoe lang dit ging duren? Enige dagen was het antwoord! Ze wisten er dus van maar niet de moeite genomen om de getroffen klanten te informeren. Nu vandaag, 6 februari blijkt mijn bestaande nummer weer bereikbaar te zijn. Niets gehoord van Tele2. Gelukkig werkt alles weer!
Re: Tele2 weg ermee
Geplaatst: 02 feb 2007 21:35
door Henk van der Zwart
Tele 2 weg er mee, ben ik helemaal met je eens, kijk maar eens naar, nog steeds tele2 ellende. Vanaf 1 nov. tot nu probeert tele2 mij een simkaart op te sturen (hebben ze al 4x gedaan zeggen ze), nooit ontvangen, waarschijnlijk problemen met de post was de reactie, Daar heb ik weinig mee te doen, ik bestel half oktober een pre-paid simkaart met nummerbehoud, dat dit niet bij mij aan komt is hun probleem, er zijn toch wel andere manieren om dit te bezorgen. De laatste keer stelde ik voor, stuur het eens naar een ander adres. Dit was goed, maar dan moest ik wel 15E storten, dan moet je toch wel lef hebben. Ik heb het geheel gecanceld, nu ben ik wel mijn betaalde 10E kwijt. Nu toch maar de shop voor een pre-paid simkaart, dan maar zonder nummerbehoud, na 3 maanden weet toch niemand meer mijn nummer.
Re: Tele2 weg ermee
Geplaatst: 05 feb 2007 14:07
door dutch77
Ja, ook leuk van Tele2.
Mooie aanbiedingen voor mobiele telefonie met mooie toestellen en lage tarieven. Wat ze er niet bij vertellen is dat je voor ieder gesprek een starttarief van een minuut hebt. 17 cent. Dus elke keer dat ik een voicemail tref omdat degene niet bereikbaar is, maar geen zin heb in te spreken dus na 2, 3, 4 seconde ophang... toch een minuut kwijt.
Ik heb van mijn leven nog niet zulke grote bills gehad, zelfs niet bij Vodafone.
Ben dus tegenwoordig heel zuinig en hang binnen 4 rinkels weer op om de voicemail te vermijden. Nog 14 maanden op mijn abo...