LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is het dan nooit genoeg ?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Is het dan nooit genoeg ??

Rijk willen worden, dollar tekens in de ogen en even gauw twee of drie verdubbelaars tekenen.
En dan toch nog 2/3 restschuld terug, wat lees ik daar ?
Als belegger in de echte harde wereld van geld , opties, put en call, kan ik U verzekeren: U komt er zeer genadig af met deze regeling van Dexia.
En, ik kan U nog iets verzekeren: schikkingen zijn er maar een keer, eenmalig wel te verstaan. En wie dan nog niet tevreden is, die komt wel zo van een koude kermis thuis, dat het niet meer te beschrijven is.
Als ik voor al m’n foute deals 2/3 terug kreeg van de bank, mooi zou het zijn: ik zweefde in een roze wereld van welbehagen en genoegen. Precies die zachte wollige wereld waarin de legio lease beleggers nu zweven, gelaafd door 1 miljard euri van Dexia bank. Dus mensen, denk goed na: zo een kans is er maar een keer.
En waarom zien we nu die klagers die al lang geincasseerd hebben niet meer op dit forum ? Waarom is de zielige rest der eeuwige klagers nog maar met tien of vijftien personen vertegenwoordigd. Antwoord: omdat al die anderen al lang klaar zijn en warmpjes bij de open haard zich met 2/3 uitermate gelukkig prijzen.

Dat is mijn mening, en daarmee neem ik stelling op dit forum.

B+

Martinvdm

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Prima stukje...
Slotje graag... :wink:

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Beste B+, je stelling is me uit het hart gegrepen. Niets aan toe te voegen. Het handjevol notoire beroepsklagers op dit forum zal er ongetwijfeld niet blij mee zijn. Dat moet dan maar. Het weldenkende deel van het Nederlandse volk zal het onderwerp Aandelenlease overigens onderhand worst zijn. Die gaan prompt zappen als er weer een of andere treurig ogende kabouter Piggelmee in TROS Radar verschijnt om klantjes te werven voor zijn aandelenleasebedrijfje.

Martinvdm

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Nu nog een stukje van Lavi en jullie drietjes hebben weer een goed weekend... :wink:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Nou Martin, om een slotje vragen....dat kennen we toch niet van een vakbondsstrijder en ondernemingsraadslid, dat is nu juist waar je zelf voor staat: vrije meningsuiting, Martin, zo gaat dat. Je vraagt toch ook niet om een slotje in de ondernemingsraad, daar wil je je toch kunnen uiten ? Je wilt toch je mening kunnen zeggen ?
Die mening, die jullie een beetje zelfingenomen nooit tevreden graaiers noemt, die mening , die jullie geklaag gewoon genoeg vindt, die mening nu, gewoon, die mensen die vinden, dat het jullie eigen schuld is.

Is dat nu zo erg ?

B+

Martinvdm

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

dat kennen we toch niet van een vakbondsstrijder en ondernemingsraadslid,
Inderdaad...Daar heb je volkomen gelijk in...Normaal kan dat natuurlijk ook niet in het echte leven....

Het zit je nogal diep he..? :wink:
En dat voor iemand die met 2000 euro zijn gebit laat nakijken...

Komt dat doordat je als echte 'die hard' belegger het niet kan hebben dat wij de mogelijkheid hebben om te schikken met Dexia..?

Of toch omdat de mensen meer kans hebben bij de rechter dan met deze schikking en dat er toch mensen zijn die het lef hebben om door te procederen en strijdvaardig zijn tegen Dexia...?

Afijn...Dat antwoord weet je zelf het beste...

Toch een fijn weekend toegewenst...

Martin

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 02 Feb 2007 20:25 door Joop(K)
--------------------------------------------------------------------------------
Beste B+, je stelling is me uit het hart gegrepen. Niets aan toe te voegen. Het handjevol notoire beroepsklagers op dit forum zal er ongetwijfeld niet blij mee zijn. Dat moet dan maar. Het weldenkende deel van het Nederlandse volk zal het onderwerp Aandelenlease overigens onderhand worst zijn. Die gaan prompt zappen als er weer een of andere treurig ogende kabouter Piggelmee in TROS Radar verschijnt om klantjes te werven voor zijn aandelenleasebedrijfje.
Geplaatst op 02 Feb 2007 20:25 door Joop(K)
--------------------------------------------------------------------------------
Beste B+, je stelling is me uit het hart gegrepen. Niets aan toe te voegen.


Blijkbaar wel. Wat raar! :roll:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Toch een fijn weekend toegewenst...
Jij ook Martin.
Noch plannen morgen ? Ik dacht te gaan shoppen met de rest van die 2000,- op zak.

B+

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Belegger + kan die fictieve € 2000 die hij op zak denkt te hebben beter besteden aan een spoedcursus Nederlands. Dan leert hij misschien dat het woord noch in dit geval als "nog" wordt geschreven.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Goed gezien processeur !
Ik zat in gedachten in het Duits, vanmiddag had ik een paar klanten, vandaar.
He, als jij toen je contracten net zo goed had gelezen, was je nu een koning !

B+

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Lavi »

Nog zo'n taalpurist. Alsof niemand hier taalfouten mag maken. Zieligheid ten top als je daar op moet letten en op deze manier vliegen probeert af te vangen.

Maar ja, wat blijft er eigenlijk anders over voor dit handjevol losers?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Elias »

Als ik voor al m’n foute deals 2/3 terug kreeg van de bank, mooi zou het zijn: ik zweefde in een roze wereld van welbehagen en genoegen.
Hmmm....Nou weet ik waar dat + teken voor staat bij B: Een (zichzelf) overtreffende trap..... :roll:

Wij maken met zo'n fout leasecontract 1 vergissing in ons leven en proberen desondanks met beiden voeten op de grond te blijven staan, of in ieder geval de schade in recht te herstellen.
Jij hebt kennelijk patent op foute deals ( over een ezel gesproken ). En gaat zogezegd stappen met zo'n 2000 euri's op zak.... 8)
Weet je wel zeker, dat je al niet zweeft in dat rose wereldje van je?
En waarom zien we nu die klagers die al lang geincasseerd hebben niet meer op dit forum ?
Gezien jouw eeuwige klaagzang over dat volgens jou armtierig restantje klagers hier zal het met die "2000 euri's op een avond" ook wel meevallen... :roll:
en daarmee neem ik stelling op dit forum
Tip:
Je kunt nu voor een grijpstuiver een stukje maan kopen. ( 40 euri's voor 250 m2 ) Grijp je kans, je wordt daar voorlopig door niemand lastig gevallen!
Dan kan je stelling op de maan innemen en alles veel beter overzien.
:lol: :lol:

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door * »

Kijk, dit zijn nou de discussies die ik wil.
Iemand die tegen ons aan blijft zeuren, die het ons nog eens lekker in wrijft dat we belazerd zijn, iemand die ons tegen de haren in strijkt., iemand die ons prikkeld!
Belegger+, eerlijk is eerlijk: COMPLIMENTEN.
Jou aanpak staat mij wel aan. Jij weet mensen op een creatieve, vernieuwende manier wakker te schuddend en aan te sporen om in actie te komen.
Jou berichten weten de twijfelende/afwachtende gedupeerde aan te zetten om stappen te ondernemen! Het gevaar bestaat namelijk dat dit effect wegzakt, dat men gaat denken: laat maar...., dat men in doemeld.
Maar door jou niet aflatende inzet worden deze mensen wakker geschud;
Ja jullie zijn belazerd,
Ja jullie worden nog belazerd,
JA JULLIE LIETEN EN LATEN JE BELAZEREN maar blijf wakker!!!
Ga procederen.

Belegger+, ga aub zo door, mijn zegen heb je, houdt de indoemelende gedupeerden wakker zodat Dexia er niet in stilte tussen uit piept.

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Brabander »

Belegger +

Volgens mij hoor jij bij de club van de oplichters die met mooie persoonlijke financiële plannen diverse gedupeerden tweede hypotheken hebt laten afsluiten welk geld gestort werd in een SPAARPLAN. En geen risicovolle beleggingen of leasecontracten.

Dat noemen ze besodemieteren en oplichten !!!!!!!

Stuur je berichtjes maar naar DEXIA want dat sluit meer aan bij hun standpunten. Verdwijn a.u.b. van dit forum !!!!

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Brabander zegt:
Belegger +
Volgens mij hoor jij bij de club van de oplichters die met mooie persoonlijke financiële plannen diverse gedupeerden tweede hypotheken hebt laten afsluiten welk geld gestort werd in een SPAARPLAN. En geen risicovolle beleggingen of leasecontracten.
Volgens mij hoort Belegger +, net als mijn persoontje overigens, thuis in de categorie mensen die beleggen in aandelen een boeiender en lucratievere bezigheid vinden dan geld zetten op een spaarrekening. Net als misschien wel een miljoen andere Nederlanders. En het zou mij geenszins verbazen als Belegger +, net als ik, destijds mensen uit de kennissenkring nadrukkelijk en welgemeend gewaarschuwd heeft voor de risico's die er kleven aan beleggen met geleend geld.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Navarre »

Stuur je berichtjes maar naar DEXIA want dat sluit meer aan bij hun standpunten. Verdwijn a.u.b. van dit forum !!!!
Wat een onzin, als je niet tegen een weerwoord/andere kijk op zaken kunt, is het misschien beter dat jij hier niet meer komt Brabander.

Zoek een plek op waar iedereen elkaar naar de mond praat ipv je te storen aan andermans kijk op het geheel.
Scheelt een hoop ergenis aan beide kanten lijkt me.

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Brabander »

Werk jij ook bij zo een oplichtersbank zeker !!!
Beleggen met voorkennis of zo ??

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Navarre »

Werk jij ook bij zo een oplichtersbank zeker !!!
Wederom een voorbeeld van de blindheid van sommigen op dit forum.

Brabander, als je mij als werknemer wilt zien van een oplichtersbank, be my guest, als dat jouw wereld wat opvrolijkt dan ga je je gang maar.

Verder neem ik je maar niet meer serieus als je het niet erg vindt.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 03 Feb 2007 11:50 door Joop(K)

Belegger +, net als ik, destijds mensen uit de kennissenkring nadrukkelijk en welgemeend? gewaarschuwd heeft voor de risico's die er kleven aan beleggen met geleend geld
Maar waarom beste Joop en Belegger+ toch dat voortdurende gekleineer van Gedupeerden! Het is duidelijk dat er zeker een groot aantal niet exact wisten waar ze aan begonnen!

Hoe kun je er nou plezier in hebben dat het iemand die je niet of nauwelijks kent slecht gaat.....! :shock: :cry:

Vreemde karakters...! :roll:

Martinvdm

Re: Is het dan nooit genoeg ?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Hoe kun je er nou plezier in hebben dat het iemand die je niet of nauwelijks kent slecht gaat.....!
Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak !!

Sommige krijgen hier zelfs een harde plasser van, helaas :cry:

Gesloten