tempus
Geplaatst: 03 feb 2007 05:14
ik heb een vraag voor jullie.
wij hebben een jaar geleden een onderhouds contract afgesloten met tempus.
opzich vriendelijke monteurs en komen zeer kundig over todat je een klacht hebt over de ketel.
onze klacht was dat de ketel om de tien minuten aansprong water op warmde daarna de verwarming en daarna uit dit deed hij 24 uur per dag dit hadden we meerderemalen aangegeven bij de monteurs die langs waren geweest de een vervangde alle sensoren en de andere trok de hele ketel uit elkaar en vervangde de keerringen van de pomp zonder reseltaat.(de monteurs wouden de oude spullen mee nemen maar ik heb alles gehouden)
op een gegeven moment zag ik in de straat een nefit bus staan en aangezien wij een nefit ketel hebben ben ik naar deze heer toe gestapt en mijn klachten voor gelegd.
de monteur belde zijn kantoor en kreeg toestemming om met mij mee te gaan(nefit monteerd en onderhoud schijnbaar alleen maar voor bedrijven en niet voor particulieren vreemd eigelijk).
hij keek tien minuten naar de ketel met behulp van een computer en vond de storing al snel de comp van de ketel kapot en de rode tank naast de ketel was lek.
dit heeft de zelfde monteur de volgende dag tegen kost prijs vervangen alles bij elkaar nog geen 150 euro.
deze monteur was ook zo vriendelijk om met zijn comp de vervangen sensoren te testen en wat denk je niets mee aan de hand.
de monteur en het kantoor van nefit melde mij ook dat er veel problemen zijn met tempus en nefit en dat zij niet geschoolt zijn door nefit om aan nefit ketels te werken( dit zijn hun woorden niet die van mij).
al met al kan je zeggen tempus heeft mij in 1 jaar 355 euro gekost met het resultaat een nog niet goed werkende ketel.
terwijl het een reparatie was van 150 euro ( bij tempus was dit wel wat duurder denk ik).
wat kan ik doen mijn geld terug halen van de sensoren of kan ik fluiten naar mijn geld(waar ik wel aan denk)
dit verhaal is ingebonden zoals jullie zien maar wel in grote lijnen zo als het is gebeurd
wie heeft het antwoord
wij hebben een jaar geleden een onderhouds contract afgesloten met tempus.
opzich vriendelijke monteurs en komen zeer kundig over todat je een klacht hebt over de ketel.
onze klacht was dat de ketel om de tien minuten aansprong water op warmde daarna de verwarming en daarna uit dit deed hij 24 uur per dag dit hadden we meerderemalen aangegeven bij de monteurs die langs waren geweest de een vervangde alle sensoren en de andere trok de hele ketel uit elkaar en vervangde de keerringen van de pomp zonder reseltaat.(de monteurs wouden de oude spullen mee nemen maar ik heb alles gehouden)
op een gegeven moment zag ik in de straat een nefit bus staan en aangezien wij een nefit ketel hebben ben ik naar deze heer toe gestapt en mijn klachten voor gelegd.
de monteur belde zijn kantoor en kreeg toestemming om met mij mee te gaan(nefit monteerd en onderhoud schijnbaar alleen maar voor bedrijven en niet voor particulieren vreemd eigelijk).
hij keek tien minuten naar de ketel met behulp van een computer en vond de storing al snel de comp van de ketel kapot en de rode tank naast de ketel was lek.
dit heeft de zelfde monteur de volgende dag tegen kost prijs vervangen alles bij elkaar nog geen 150 euro.
deze monteur was ook zo vriendelijk om met zijn comp de vervangen sensoren te testen en wat denk je niets mee aan de hand.
de monteur en het kantoor van nefit melde mij ook dat er veel problemen zijn met tempus en nefit en dat zij niet geschoolt zijn door nefit om aan nefit ketels te werken( dit zijn hun woorden niet die van mij).
al met al kan je zeggen tempus heeft mij in 1 jaar 355 euro gekost met het resultaat een nog niet goed werkende ketel.
terwijl het een reparatie was van 150 euro ( bij tempus was dit wel wat duurder denk ik).
wat kan ik doen mijn geld terug halen van de sensoren of kan ik fluiten naar mijn geld(waar ik wel aan denk)
dit verhaal is ingebonden zoals jullie zien maar wel in grote lijnen zo als het is gebeurd
wie heeft het antwoord