LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] keukencentrum Tieleman
-
keukencentrum Tieleman
heeft iemand ervaring met keukencentrum Tieleman??
Re: keukencentrum Tieleman
Ik heb reeds een jaar of zes geleden een complete keuken gekocht bij deze zaak en vooruit betaald met 5% korting.
Alles is perfect verlopen, ook nadat er enkele storingen met de apparatuur waren opgetreden.
Alles is perfect verlopen, ook nadat er enkele storingen met de apparatuur waren opgetreden.
Ik heb zelf geen ervaring met Keukencentrum Tieleman, maar een collega van mij heeft 3 jaar geleden zijn keuken (een eggersmann) daar gekocht. Hij is heel tevreden met Tieleman. De montage was in een keer goed en het was ook niet duuder dan Duitsland.
Veel success met jouw aankoop en ik ben ook heel nieuwsgierig naar COMO 153. Volgens mij is COMO 153 kunststof en Lugano 433 gefineerde hout. Maar COMO 153 is absoluut heel mooi.
Veel success met jouw aankoop en ik ben ook heel nieuwsgierig naar COMO 153. Volgens mij is COMO 153 kunststof en Lugano 433 gefineerde hout. Maar COMO 153 is absoluut heel mooi.
Wij hebben 15 jaar geleden een keuken bij Tieleman gekocht.
Als er nu iets mankeert komen ze nog steeds gratis repareren Het is echt een fantastische zaak
Als er nu iets mankeert komen ze nog steeds gratis repareren Het is echt een fantastische zaak