Internet+bellen wordt bij mij afgesloten.
Geplaatst: 05 feb 2007 21:18
Ik heb nu bijna een jaar internet plus bellen van Planet. Op zich werkt het, maar een paar keer per week wordt de telefoonverbinding na 1 minuut verbroken. Planet krijgt het niet voor elkaar om dat goed te krijgen.
Ik zit te denken om over te stappen naar een andere provider (bijv. @home). Ik heb de helpdesk van Planet gebeld om te vragen wat er met de telefoonaansluiting/nummer gebeurd als ik Planet op zeg.
Toen begon de ellende. Een dag later had ik een mail van Planet waarin stond dat het abonnement per 10 maart beeindigd wordt. Ik probeer nu al weken om te zorgen dat ik niet zo maar afgesloten wordt.
Telefonisch krijg ik Planet amper te pakken. Vaak krijg je een bandje dat het zo druk is, dat de verbinding verbroken wordt. Alleen 's morgens direct om 8 uur lukt het nog. Maar dan wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Het laatste wat ik gehoord heb is dat het niet mogelijk is om de annulering terug te draaien (was hun fout!). Eerst moet het abonnement afgesloten worden, daarna kan het pas weer geactiveerd worden. Dat kan toch niet waar zijn!
Zit ik straks zonder telefoon door een fout van Planet!
Iemand een idee? Brief sturen al gedaan, maar dat zou niet helpen, want het duurt 4 weken voor een reactie komt.
Ik zit te denken om over te stappen naar een andere provider (bijv. @home). Ik heb de helpdesk van Planet gebeld om te vragen wat er met de telefoonaansluiting/nummer gebeurd als ik Planet op zeg.
Toen begon de ellende. Een dag later had ik een mail van Planet waarin stond dat het abonnement per 10 maart beeindigd wordt. Ik probeer nu al weken om te zorgen dat ik niet zo maar afgesloten wordt.
Telefonisch krijg ik Planet amper te pakken. Vaak krijg je een bandje dat het zo druk is, dat de verbinding verbroken wordt. Alleen 's morgens direct om 8 uur lukt het nog. Maar dan wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Het laatste wat ik gehoord heb is dat het niet mogelijk is om de annulering terug te draaien (was hun fout!). Eerst moet het abonnement afgesloten worden, daarna kan het pas weer geactiveerd worden. Dat kan toch niet waar zijn!
Zit ik straks zonder telefoon door een fout van Planet!
Iemand een idee? Brief sturen al gedaan, maar dat zou niet helpen, want het duurt 4 weken voor een reactie komt.