KPN internetplusbellen GO
Geplaatst: 05 feb 2007 22:39
Hoi
Nou zoals ik hier lees zijn er voldoende klachten tegen KPN dan kan die er van mij ook nog wel bij.
Heeft KPN iets te verkopen weten ze de mensen wel te bereiken maar heb je een klacht heb je pech en je zoekt het maar uit...ik heb sinds begin januari internetplusbellen GO van KPN nu wil ik mijn abonnement verhogen van GO naar LITE dat is een makkie ga naar de site van KPN ga naar MIJN KPN en daar kun je je gegevens aanpassen mensen de site werkt daar niet meer als je het wilt aanpassen gebeurd er niets.
Ik ben nu al bijna 2 weken aan het bellen iedere dag soms tot 3x toe je word maar doorverbonden of je hoort het bekende bandje (want dat is het volgens mij) HET IS OP DIT MOMENT ERG DRUK BELD U OP EEN LATER TIJDSTIP NOG MAAR EENS ??? Dit is toch te gek voor woorden als je al bijna 2 weken aan het bellen bent om dit geregeld te krijgen ik wil er nog meer voor betalen en ze kunnen,willen het blijkbaar niet..
Vandaag 3x gebeld s`morgens word gezegt meneer dit kan alleen via MIJN KPN op hun site......Die niet na behoren werkt ??
S`middags gebeld...meneer beld u vanavond terug het is er zo druk pppfffff dit hoor ik al sinds 2 weken hoe druk het er niet is.
Vanavond weer gebeld wat denk je...meneer ik kan u niet helpen u moet hiervoor echt bij de storingsdienst zijn ik zeg oke verbind me maar door...1x raden wat er gebeurde ?? het bekende bandje weer...het is op dit moment erg druk belt u later nog eens....later weer gebeld heden avond om 21.30 begonnen met bellen zo`n lieve dame zegt...een moment al onze medewerkers zijn in gesprek....om 21.55 wordt je raad het nooit de lijn zomaar verbroken ?
Sorry word er ziek van
4 e-mails gestuurd naar de klachtenafdeling tot 2 x toe heeft me een dame die me te woord stond me gezegd ik ga nu een mail sturen naar de juiste afdeling dus dat zijn al 6 mails...wat denk je op de site staat uw klacht wordt in behandeling genomen u word binnen een paar dagen gebeld...u raad het nooit ik wacht nog op het eerste telefoontje sinds 1 januari ???
gsm-rekening gehad van de maand januari raad eens 114 euro bel KPN 0900-0244 en wat heb ik ermee bereikt niks,nada,niente.
paar vraagjes
is het niet mogelijk om onder een contract uit te komen als je ergens niet tevreden over bent zoals dit probleem wat meerder mensen hebben ??
Kunnen we KPN niet aanklagen dat ze hun diensten die ze beloven niet na kunnen of willen komen ??
Ik kan nog eindeloos door typen maar dat zal ik jullie besparen.
Nou ik ben moe geworden van het bellen hopelijk kunnen we met z`n alle stappen ondernemen tegen KPN samen met RADAR
Groet Pascal
Nou zoals ik hier lees zijn er voldoende klachten tegen KPN dan kan die er van mij ook nog wel bij.
Heeft KPN iets te verkopen weten ze de mensen wel te bereiken maar heb je een klacht heb je pech en je zoekt het maar uit...ik heb sinds begin januari internetplusbellen GO van KPN nu wil ik mijn abonnement verhogen van GO naar LITE dat is een makkie ga naar de site van KPN ga naar MIJN KPN en daar kun je je gegevens aanpassen mensen de site werkt daar niet meer als je het wilt aanpassen gebeurd er niets.
Ik ben nu al bijna 2 weken aan het bellen iedere dag soms tot 3x toe je word maar doorverbonden of je hoort het bekende bandje (want dat is het volgens mij) HET IS OP DIT MOMENT ERG DRUK BELD U OP EEN LATER TIJDSTIP NOG MAAR EENS ??? Dit is toch te gek voor woorden als je al bijna 2 weken aan het bellen bent om dit geregeld te krijgen ik wil er nog meer voor betalen en ze kunnen,willen het blijkbaar niet..
Vandaag 3x gebeld s`morgens word gezegt meneer dit kan alleen via MIJN KPN op hun site......Die niet na behoren werkt ??
S`middags gebeld...meneer beld u vanavond terug het is er zo druk pppfffff dit hoor ik al sinds 2 weken hoe druk het er niet is.
Vanavond weer gebeld wat denk je...meneer ik kan u niet helpen u moet hiervoor echt bij de storingsdienst zijn ik zeg oke verbind me maar door...1x raden wat er gebeurde ?? het bekende bandje weer...het is op dit moment erg druk belt u later nog eens....later weer gebeld heden avond om 21.30 begonnen met bellen zo`n lieve dame zegt...een moment al onze medewerkers zijn in gesprek....om 21.55 wordt je raad het nooit de lijn zomaar verbroken ?
Sorry word er ziek van
4 e-mails gestuurd naar de klachtenafdeling tot 2 x toe heeft me een dame die me te woord stond me gezegd ik ga nu een mail sturen naar de juiste afdeling dus dat zijn al 6 mails...wat denk je op de site staat uw klacht wordt in behandeling genomen u word binnen een paar dagen gebeld...u raad het nooit ik wacht nog op het eerste telefoontje sinds 1 januari ???
gsm-rekening gehad van de maand januari raad eens 114 euro bel KPN 0900-0244 en wat heb ik ermee bereikt niks,nada,niente.
paar vraagjes
is het niet mogelijk om onder een contract uit te komen als je ergens niet tevreden over bent zoals dit probleem wat meerder mensen hebben ??
Kunnen we KPN niet aanklagen dat ze hun diensten die ze beloven niet na kunnen of willen komen ??
Ik kan nog eindeloos door typen maar dat zal ik jullie besparen.
Nou ik ben moe geworden van het bellen hopelijk kunnen we met z`n alle stappen ondernemen tegen KPN samen met RADAR
Groet Pascal