snel surfen en bellen van Het Net.
Geplaatst: 06 feb 2007 12:47
ik ben vanaf 22-09-2006 geabonneert op snel surfen & bellen van Het Net. ik kon pas 18-10-2006 in telefoniebeheer om mijn persoonlijke instellingen te doen. 05-11-2006 kreeg ik een e mail van Het Net met de mededeling [ uw aansluiting is gereed]maar vanaf die dd kan ik tot op heden mijn instellingen niet wijzigen want ik krijg iedere keer als ik wil inloggen te lezen,uw gebruikersnaam of wachtwoord is niet correct.
als je dan na 3 x proberen te lezen krijgt vanwege de veiligheid kunt u 2 of 3 uur niet meer inloggen pak je maar de telefoon om het 0900-1407 van de helpdesk te bellen,en krijg je te horen,het is erg druk wilt u het later nog eens proberen, maar dat later nog eens proberen dat heb ik al zo vaak gedaan maar dan ook zonder resultaat,als het iedere keer zo druk is bij de helpdesk maak ik daaruit op dat er erg veel klachten zijn,dus dan mail je de klacht en dan krijg je een mail terug dat het te gecompliceert is om te behandelen en je maar met de helpdesk moet bellen.ik ben dan ook zo kwaad dat ik mijn abonnement via de KPN medewerker wil opzeggen want zo ga je niet met klanten om.m.vr.gr.A.S. [/b]
als je dan na 3 x proberen te lezen krijgt vanwege de veiligheid kunt u 2 of 3 uur niet meer inloggen pak je maar de telefoon om het 0900-1407 van de helpdesk te bellen,en krijg je te horen,het is erg druk wilt u het later nog eens proberen, maar dat later nog eens proberen dat heb ik al zo vaak gedaan maar dan ook zonder resultaat,als het iedere keer zo druk is bij de helpdesk maak ik daaruit op dat er erg veel klachten zijn,dus dan mail je de klacht en dan krijg je een mail terug dat het te gecompliceert is om te behandelen en je maar met de helpdesk moet bellen.ik ben dan ook zo kwaad dat ik mijn abonnement via de KPN medewerker wil opzeggen want zo ga je niet met klanten om.m.vr.gr.A.S. [/b]