LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onder druk gekocht?????

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hunter71

onder druk gekocht?????

Ongelezen bericht door hunter71 »

Hallo,

Omdat ik binnenkort ook een nieuwe keuken ga kopen ben ik dit forum eens gaan doorspitten naar nuttige info.
Conclusie is eigenlijk wat al bekend is; er zijn goede en slechte zaken, goede en slechte verkopers, maar ook goede en slechte kopers.

Ik lees veel klachten van slechte kopen en de mensen klagen dat ze onder druk??!! te snel hun handtekeing hebben gezet onder iets wat ze eigenlijke niet willen. DAAR KAN IK DUS NIET BIJ MET MIJN HOOFD. Voor pak 'm beet € 15.000,- euris ga je je toch niet onder druk laten zetten en dan maar iets tekenen. Dan vraag je ook om problemen. Niet om de verkoper vrij te spreken, zo is het ook weer niet, maar iemand met een beetje verstand laat zich toch niet gek maken door zo'n verkopertje die zin bonus nog moet halen. Hoe goed een deal erook uitziet, neem altijd een stapje terug en beslis dan. Alsa een verkoper zegt dat een aanbod alleen vandaag geldig lult hij uit zijn nek. Alsof hij morgen nee zal zeggen als je belt om die keuken voor die prijs te kopen.

m.a.w. LAAT JE NIET GEK MAKEN!!!!

keukenconsument

Re: onder druk gekocht?????

Ongelezen bericht door keukenconsument »

De theorie heb je goed opgepakt.
Dat is de toegevoegde waarde van dit forum.
Ik ben benieuwd naar je praktijkervaringen.
succes

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Hunter71,

Inmiddels tel je voor 2 als gewaarschuwd mens.

Bedenk dat
-verkopers getraind zijn om klant over de streep te trekken.
-klagers op dit forum geen representatieve groep is: juist diegenen die in de verkooptrucs trapten beklagen zich hier.

Mogelijk krijg je straks wat begrip door eigen praktijkervaring....

hunter71

Ongelezen bericht door hunter71 »

ik spreek uit ervaring.....
ik heb genoeg verkopers tegenover mij gehad, en ja soms is de verleiding groot. Ik wil alleen maar de tip meegeven om soms een stapje terug te doen. Als men dat als vuistregel houdt is de kans vele malen kleiner om een miskoop te doen. De droomkeuken loopt heus niet weg.

puttputt

Ongelezen bericht door puttputt »

Ja hunter je hebt helemaal gelijk
Ik laat me ook niet onder druk zetten.
En ook al zou dat aanbod alleen maar vandaag gelden, dan ga ik wel ergens anders kijken>>>
Maar het gaat om een keuken een eenmalig iets in je leven zo`n aankoop en dat doe je niet zomaar even.
Ik denk als zo`n verkoper je onder druk zet je ook in de verkeerde zaak bent.
:D

Gesloten