Heb via internet een verhuizing doorgegeven aan @home. Dit was op 21 juli 2006. 1 februari 2007 wordt ik afgesloten omdat de verhuizing niet bij @home bekend was. Nu ben ik dus 10 verstoken van TV, internet en telefonie.
Als je belt met klantenservice wordt je gewoon afgebekt.
Ieman enig idee hoe nu verder???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vehuizing @home
Re: Vehuizing @home
Bel en mail ze regelmatig.
Ze zullen u gaan voorliegen, dus zorg dat u belt bij iemand met een werkende internetaansluiting. Ze zeggen bijvoorbeeld dat ze met spoed de verhuizing gaan regelen. Toch duurt dit minstens 4 week.
Tot slot: Het verhuispakket komt aan op uw oude adres, terwijl ze beweren het pakket naar uw nieuwe adres te hebben gestuurd. U moet daarom wellicht ook de nieuwe bewoners van uw oude adres op de hoogte brengen.
Dit zijn de ervaringen van een collega.
pvd
Ze zullen u gaan voorliegen, dus zorg dat u belt bij iemand met een werkende internetaansluiting. Ze zeggen bijvoorbeeld dat ze met spoed de verhuizing gaan regelen. Toch duurt dit minstens 4 week.
Tot slot: Het verhuispakket komt aan op uw oude adres, terwijl ze beweren het pakket naar uw nieuwe adres te hebben gestuurd. U moet daarom wellicht ook de nieuwe bewoners van uw oude adres op de hoogte brengen.
Dit zijn de ervaringen van een collega.
pvd
-
Re: Vehuizing @home
Ik was allang verhuisd en alles was zogenaamd goed gegaan alleen TV-Basis niet en dus afsluiting en na diverse telefoontjes duurt het gewoon 10 dagen om weer aangesloten te worden.
Ze kunnen je afsluiten in 1 minuut en het aansluiten duurt 10 dagen!!!!!!!!!!!!!
Ze kunnen je afsluiten in 1 minuut en het aansluiten duurt 10 dagen!!!!!!!!!!!!!