It's en Sony DVD-recorder
Geplaatst: 07 feb 2007 15:49
Ik heb in augustus een een Sony HTD-725-ss gekocht (home-cinema en dvd-recorder). De eerste 2 maanden geen problemen, daarna begon ik steeds HDD-errors te krijgen. Na het formatteren werkte hij weer enkele weken goed, maar dan weer een Hdd-error. Dit 2 maal geprobeerd maar uiteindelijk naar de winkel gegaan.
Ik kreeg geen nieuw apparaat, maar ze stuurden hem op naar Sony.
^weken zonder DVD-recorder en geen vervangend apparaat beschikbaar.
Ik heb hem nu net terug, apparaat werkt (tot nu toe) goed. maar ik kreeg hem terug met een diepe kras op het frontje van het apparaat.
Dit in de winkel direct aangegeven en de oplossing was om hem weer 6 weken op te sturen naar sony waar ze er een nieuwe kast omheen bouwen. Aangezien ik hem dan al 3 maanden kwijt zou zijn en ik hem toch wel miste leek me dat geen optie en ook niet erg redelijk.
Ik heb hem meegenomen en gevraagd om een reactie van het service-centrum.
Mijn vraag: Moet ik nu genoegen nemen met deze oplossing en hem weer 6 weken inleveren of mag ik meer verwachten van It's. Ik vind de service namelijk minimaal.
Ik kreeg geen nieuw apparaat, maar ze stuurden hem op naar Sony.
^weken zonder DVD-recorder en geen vervangend apparaat beschikbaar.
Ik heb hem nu net terug, apparaat werkt (tot nu toe) goed. maar ik kreeg hem terug met een diepe kras op het frontje van het apparaat.
Dit in de winkel direct aangegeven en de oplossing was om hem weer 6 weken op te sturen naar sony waar ze er een nieuwe kast omheen bouwen. Aangezien ik hem dan al 3 maanden kwijt zou zijn en ik hem toch wel miste leek me dat geen optie en ook niet erg redelijk.
Ik heb hem meegenomen en gevraagd om een reactie van het service-centrum.
Mijn vraag: Moet ik nu genoegen nemen met deze oplossing en hem weer 6 weken inleveren of mag ik meer verwachten van It's. Ik vind de service namelijk minimaal.