LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
forumessent
Berichten: 321
Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste bmj,

In uw bericht van 20 juli op dit forum geeft u aan dat u niet tevreden bent met de service van Essent. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik een en ander voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Diana
Essent medewerker

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Toch heb ik de welkomst premie ontvangen, maar dat willen ze wel terug vangen!

Een maatschappij die met dit soort kortingen stunt, snijd zich in de vingers, mensen zijn niet dom. Ook al willen ze je langer dan de opzeg datum vasthouden en dan gaan wijzen, je pleegt contractbreuk.

Ze hebben het nog niet door, dat ook consumenten kunnen nadenken!

Vroeger stonden mensen er niet bij stil het jaar is voorbij, maar toen hadden ze die keuzes ook niet, wij nu wel!

Een jaar contract is een jaar contract en geen boetes bij opzeggen, want een jaar telt 12 maanden en geen 13.

inkiepinkie666
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door inkiepinkie666 »

Ik word doodmoe van de NEM! Er is zoveel misgegaan en ik raak er maar niet vanaf.

Een verhuizing telefonisch doorgegeven. Ruim op tijd. Maar een maand later tot de ontdekking komen er helemaal niks van een verhuizing bekend is. Toen raar maar telefonisch gelijk een nieuw contract af moeten sluiten om afsluiting door de netbeheerder te voorkomen.

Kreeg nooit post van hun. En het wonder geschied: laatste betalingsherinnering op het juiste adres!!! Ik kreeg een dikke rekening gepresenteerd met een boete van 186 euro. Ik was overgestapt????

Maar weer bellen.. U bent bij het afsluiten van het nieuwe contract met een goedkoper tarief gestart, vandaar die overstapboete. Of het oude tarief zonder boete, of het nieuwe met boete. Ik heb gevraagd naar de verschillen in de tarieven en wat blijkt... Het goedkope tarief was niet doorgevoerd. betaalde nog steeds het oude tarief maar wel een overstapboete. Heel verwarrend.

Uiteindelijk toch een correctie gekregen. Die lager uitviel dan het had moeten zijn. maar laat maar... ik ben het beu. Tot er weer een nieuwe verrassing op de deurmat lag.
Doordat ik overgestapt ben naar essent krijg ik een boete. Met genoegen betaal ik die maar er zit gelijk een afrekening bij. Ik heb in 5 maanden tijd voor 550 euro verstookt aan gas terwijl ik de kachel uit heb en nooit kook? De stroomrekening was 37 euro. Hoe kan dit nou?

En dus... doodmoe word je ervan en hoe kom je er vanaf...

Edith B
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 mei 2010 13:31

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Edith B »

Hoewel ik een sticker op de deur heb,met verkopers niet welkom,werd er vanmiddag omstreeks half 2 toch aangebeld.Er stond een dame aan de deur,die mij vroeg,of ik wist dat Nuon overgenomen was.Dat noem ik nog eens met de deur in huis vallen!Verbazend dat ze wist dat wij Nuon hebben.Maar goed,ik vroeg haar eerst maar eens,waarom ze aanbelde,gezien de sticker.Mevrouw,ik verkoop niets,ik adviseer,was haar antwoord.Oke,wat adviseer je dan en voor wie,vroeg ik.Ik adviseer namens de Nederlandse energie maatschappij.Okee,en wat heeft de Nuon daarmee te maken?Nou,zei ze,de Nuon is overgenomen,wist u dat?Nee,dat wist ik niet.Nee,dat klopt,ze informeren hun klanten niet,maar de prijzen gaan eerdaags wel omhoog!O,nou,dat ga ik dan zo maar eens na vragen.Ja,u kunt beter overstappen na de Nederlandse energie maatschappij.Dus ik de deur dicht en de Nuon gebeld.En wat denk je,gelogen,zegt de Nuon,fijn dat u belt,we gaan een klacht indienen bij de Nederlandse energiemaatschappij.Hee,dat zei ik net ook nog,dat ik dat ging doen,want volgens mij wou ze me gewoon de Nederlandse energie maatschappij aansmeren,en die sticker heb ik niet voor niks,natuurlijk.De Nederlandse energie maatschappij maar eens bellen.Wat een geluk,dit gesprek word opgenomen,hoor ik zeggen,wat een geluk.Ja,er neemt iemand op,hallo,ik wil een klacht indienen.Waarover vraagt de jongeman.Ik vertel het verhaal,ben halverwege,word onderbroken,ik zeg,hallo,ik wil mijn verhaal afmaken,zeker nu het opgenomen word.Okee,dat mag.Nou,mevrouw,dat mag degene helemaal niet vertellen tegen u,dat is niet waar.Nee,zeg ik,daar was ik al achter.Hoe was de naam van degene aan de deur.Geen idee,lang zwart haar,een buitenlandse.maar wacht eens even,ze loopt bij de buren.Okee,mevrouw,uw adres enz.we geven de klacht door,word ze op aangesproken.Ik naar buiten,vraag haar naam,geeft ze niet,ik zeg heb je een legitimatiebewijs,ja,zegt ze,ik vraag,mag ik die even zien,nee,dat mag niet.Ik ga mijn baas halen die loopt hier vlakbij zegt ze.Een baas die langs de deur loopt,best wel apart,toch?Nou,daar komen ze terug,2 dames,nu.Wat is uw probleem,vraagt de (baas).Ik zeg,jullie probleem,is dat jullie liegen.Heb gebeld,vertel ze het verhaal.De dames blijven bij hun verhaal en ik bij de mijne natuurlijk.En dan gaan ze er vandoor,lachend.Vreemd,vreemd.

Had niet gezien dat er al een topic was over NEM.Dus die andere kan verwijderd worden.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

@ Edith:

Je kan je klacht indienen bij die instantie via Consuwijzer. Klachten worden gebundeld waarna eventueel verder onderzoek en een boete voor de NEM volgt.

http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

Edith B
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 mei 2010 13:31

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Edith B »

@Bob Schurkjens

Bedankt voor je tip.Ik heb zo juist een klacht ingediend.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Waarom zijn er, na alle verhalen op fora en in consumentenprogramma's nu nog steeds mensen die denken dat er colporteurs bestaan die de waarheid spreken??????????

Sla die deur toch dicht, helemaal al omdat ze gewoon je stickers negeren.

T. Broeders
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2010 13:07

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door T. Broeders »

Wij hebben vorig jaar via internet een vergelijk gemaakt en daar kwam de NEM als beste eruit met een jaar vast contract. Bij de afrekening moeten wij 365 euro bijbetalen??? Dit terwijl wij een veel lager verbruik hebben gerealiseerd van gas en elektriciteit dat bij het voorschotbepaling was rekening gehouden. Wij hebben twee keer gebeld en dan word je verwezen naar de netbeheerder en de nieuwe energieleverancier???? Wij hebben gelukkig alles nog goed bewaard en uitgebreid schrijven gestuurd met het verzoek om uitleg. Ook hebben wij de incasso teruggedraaid. Maar we horen niets. Inmiddels horen wij bij collegae soortgelijke ervaringen bij de NEM. Zijn er onder u meer mensen met ervaringen en heeft er iemand misschien een advies? Ons probleem is dat bij het afsluiten via die site alleen de jaarlijkse kosten werden vermeld, maar niet de tarieven waarop deze gebaseerd waren. De NEM beweerd dat je deze info op hun site kan vinden maar dat is niet waar.

tetcomp
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2010 14:02

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door tetcomp »

Ik heb dezelfde ervaring. De combikorting wordt niet uibetaald. Heb er vele telefoontjes aan gespendeerd alsmede 3 brieven, waarvan 2 aangetekend. Zou het zinvol zijn om de maandelijkse termijnen te storneren?

kra
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2010 13:41

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door kra »

vandaag ons oude huis verkocht bij de notaris.
even gauw de meterstanden op genomen bij de afschauw, doorgeven aan NEM dacht ik. De NEM gebeld. Hier kreeg ik te horen dat ik schriftelijk op moet zeggen en omdat wij het contract niet mee willen nemen we ook nog een boete krijgen omdat we het beeindigen.
Na twee jaar ellende over de kosten die we moesten betalen voor een leegstaand huis en schriftelijke afspraken, helemaal klaar met de NEM.
:shock:

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Shine »

kra schreef:vandaag ons oude huis verkocht bij de notaris.
even gauw de meterstanden op genomen bij de afschauw, doorgeven aan NEM dacht ik. De NEM gebeld. Hier kreeg ik te horen dat ik schriftelijk op moet zeggen
Dit is onzin wat NLenergie zegt. U moet uw afmelding gewoon telefonisch kunnen doorgeven. En NLenergie moet dat direct live per telefoon verwerken.
NLenergie slaat hier de plank dus goed in mis.
en omdat wij het contract niet mee willen nemen we ook nog een boete krijgen omdat we het beeindigen.
Na twee jaar ellende over de kosten die we moesten betalen voor een leegstaand huis en schriftelijke afspraken, helemaal klaar met de NEM.
:shock:
Als het huis leegstaat, dus nog niet verkocht, moet u als eigenaar wel gewoon levering blijven betalen. Dat is niet iets typisch NLenergie, maar een algemene regelgeving. Daar waar meters hangen en er geen sprake is van aflsuiting, moet een leveringscontract zijn. Zoniet, dan ontvangt de eigenaar, bewoner van het pand vanzelf een schrijven van de netbeheerder.
Wel had NLenergie uw termijnbedrag gedurende de periode dat uw woning leegstond een lager termijn kunnen toepassen (mits op uw verzoek). Dit is niet ongebruikelijk.
T.a.v de opgelegde boete: Tja zuur maar wel terecht. Immers, u wilde uw bestaande bepaalde tijd contract niet meenemen naar uw nieuwe adres. Daarmee dient u uw contractperiode niet uit.
Zou u nou naar het buitenland zijn verhuisd dan was het een ander verhaal geweest. Dan was u niet in staat geweest het contract uit te dienen. Hoe 'graag' u ook had gewild.
Omdat u hebt besloten voor uw nieuwe adres nieuwe contracten bij een andere leverancier af te sluiten, kunt u dit vergelijken met een vroegtijdige switch.

T. Broeders
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2010 13:07

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door T. Broeders »

Laatst hebben wij de eindafrekening van de NEM gehad, 365 euro bijbetalen! Wij bellen, hoe kan dat? Wij hebben juist dit jaar veel minder verbruikt dat vorig jaar opgegeven. Wij hadden 1 jaar elektriciteit vast en gas tot 1 januari met een kortingstarief?? Eerst twee keer de klantenservice aan de telefoon gehad die ons verwees naar de nieuwe leverancier en naar de netbeheerder??? Daarna iemand die aangaf dat er inderdaad wat foutjes in de tarieven zijn geslopen, wij zouden er nog bericht van krijgen. Wij willen graag een onderbouwing! Nu een brief gehad met gastarieven en verbruiken tot 1 januari en daarna. Het gastarief is na 1 januari 3 keer hoger geworden!!!! Daar hebben wij niets van gehoord. En hoe weten ze het verbruik tot 1 januari en daarna? Schijnbaar verbruiken wij na 1 januari meer dan 1,5 meer dan voor 1 januari en daar bepalen ze de rekening op. Het is opvallend dat ze je van kastje naar de muur sturen en zo min mogelijk info geven. Wij zijn vorig jaar door de reclame gestimuleerd om naar de NEM te gaan, met name die opiniepeiler en die vrouw van die zanger, dan denk je, die laten zich toch niet inhuren bij een onbetrouwbare partij. Ons advies mensen, pas echt op met de NEM. Wij waren Essent gewoon, misschien wat duurder maar wel een eerlijke en oprechte partij. Wat ons het meeste stoort is dat je merkt dat de klantenservice van de NEM mensen heeft die getraind zijn om je af te wimpelen ipv te luisteren en werkelijk van informatie te voorzien.

NLEnergie
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2009 16:38
Contacteer:

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door NLEnergie »

Beste T. Broeders,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar [email protected].

Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij
Laatst gewijzigd door NLEnergie op 02 nov 2010 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

dennisdeman
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2010 16:22

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door dennisdeman »

L.S.,

Ik heb één duidelijk advies: Doe geen zaken met de Nederlandse Energie Maatschappij! Het kost alleen maar tijd en frustratie en het levert niets op.

Ik heb zelf een conflict met deze partij over openstaande incassokosten waar ik niks van begrijp en die ze zelf niet kunnen specificeren.

De ene keer ontvang ik een brief dat ik meer dan 500 euro(!) moet betalen en het contract beëindigd wordt.
Dan wanneer je contact opneemt met de administratie wordt je onbeleefd te woord gestaan (ik citeer even een medewerker: 'meneertje u moet gewoon uw rekening betalen') en blijkt er 75 euro incassokosten(?) open te staan.
Per post of per e-mail corresponderen is ook zinloos want ze reageren gewoon niet.

Ondertussen heb ik bericht van de netbeheerder ontvangen dat ik binnen een week een nieuwe leverancier moet zoeken of anders afgesloten wordt van gas en elektra.
Ik heb van de NEM ook nog geen officiële contract beëindiging ontvangen.
Ik ben blij dat ik nu van deze partij verlost ben maar de manier waarop vind ik erg onbeleefd en vervelend.

Dus nogmaals het advies: ik zeg NIET doen!

eeva
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 apr 2007 16:24

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door eeva »

Weer weg bij de Ned.Energie Maatschappij.Nog nooit ergens zo'n hoog voorschot betaald. In contract niet gelezen dat ik korting krijg via Prizewize, waar ik mij had aangemeld voor de Ned.Energie Maatschappij.Ben benieuwd hoe de eindafrekening is. Wanneer de korting niet in de eindafrekening is verwerkt, is geen zee te hoog. Ik ben terug naar Energie Direct. Prima communicatie.Met de Ned. Energie Maatschappij is geen communicatie mogelijk.(mails worden nooit beantwoord)

NLEnergie
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2009 16:38
Contacteer:

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door NLEnergie »

Beste dennisdeman,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar [email protected].

Wij zullen binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij
Laatst gewijzigd door NLEnergie op 02 nov 2010 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

NLEnergie
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2009 16:38
Contacteer:

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door NLEnergie »

Beste eeva,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar [email protected].

Wij zullen binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij
Laatst gewijzigd door NLEnergie op 02 nov 2010 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

cici
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2010 22:05

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door cici »

Nu ik hier al die problemen met de Nederlandse Energie Maatschappij hier lees, zie ik dat ik niet de enige ben. Ik heb al jaren lang te maken met de Nederlandse Energie Maatschappij waarvan ik niet af kom. Ik word er op zijn zachts gezegd gek van. Mijn advies is om geen contract af te sluiten bij de Nederlandse Energie Maatschappij, je komt er niet vanaf.

Er werd ons ongeveer 2 jaar geleden telefonisch zonder dat wij het in de gaten hadden contract afgesloten. Dit pas gemerkt nadat wij facturen van hen kregen. Hierop contact opgenomen met de Nederlandse energie maatschappij en brieven verstuurd. Uiteindelijk werd het contract beëindigd en werd er besloten om de verbruikte energie te betalen, ondertussen was er al ruim tijd overheen voordat de Nederlandse Energie Maatschappij met een passende oplossing kwam waardoor er incassokosten ook erbij kwamen. Hierop weer klacht brieven verstuurd en werd de incassokosten teruggetrokken. Na nog meer problemen te hebben meegemaakt met de verbruikskosten werd het bedrag uiteindelijk betaald.

Na gedacht te hebben er vanaf te zijn bleven wij herinneringen krijgen. De ene keer is het 300 zoveel en de andere keer is het weer 500 zoveel. Wanneer ik bel word ik onbeleefd te woord gestaan en niet geholpen. Ik heb zo vaak gebeld, de ene keer word er gezegd dat wij niet meer in het systeem staan dus geen schulden meer hebben en de andere keer hebben wij opeens wel weer schulden openstaan. Aan het begin kregen wij wel nog eens antwoord op de brieven, maar nu wordt er helemaal niet meer gerangeerd en dat al ongeveer een jaar lang. Bellen heeft ook geen zin. Hulp gevraagd bij de maatschappelijke werker, maar er wordt ook niet gereageerd op haar brieven. Wij krijgen nog steeds herinneringen van de Nederlandse Energie Maatschappij, maar maak het niet eens meer open. Mijn ouders zijn er emotioneel kapot van. Ik weet er geen raad meer mee. Ik adviseer iedereen wanneer je gebeld wordt door zo een maatschappij gewoon ophangen en helemaal niet erop reageren.

NLEnergie
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2009 16:38
Contacteer:

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door NLEnergie »

Beste cici,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar [email protected].

Wij zullen binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij
Laatst gewijzigd door NLEnergie op 02 nov 2010 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Rikro
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2010 14:40

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Rikro »

Goedendag,

Ik ben n.l al vanaf eind augustus begin september bezig mezelf aftemelden.
Er is eind augustus een overstap aanvraag gedaan van DONG ENERGIE naar de NEM.
Echter heb ik 7 werkdagen de tijd om op mijn besluit terug te komen.
Dit heb ik binnen5 werkdagen gedaan..
Op het moment dat ik de informatie map in huis heb gekregen. Heb ik mezelf direct afgemeld.
Ik vertrouwde er op dat alles in orde zou zijn.
Echter kreeg ik van DONG ENERGIE een brief in huis dat ik mijn contract ging ontbinden. en dus een boete moets gaan betalen.

Dit was dus helemaal niet de bedoeling
uiteindelijk kwam de NEM er ook achter dat ik op tijd was geweest met de afmelding, en dat ik dus helemaal geen klant wou en wil worden. hiervan heb ik schiftelijk bewijs.
Echter in de brief waarin ze aangaven, dat ik op tijd was. Bleek ook dat ik toch een contract had met de NEM. want ze gaven aan dat ze nog 6 weken lang energie leveren en als ik dat niet wou moest ik een ander energie maatschappij zoeken.
Dit leek mij erg sterk aangezien ik dit niet wou. Waar zijn anders de 7 dagen bedenktijd voor.
Ik wou n.l. niet overstappen. Dit heb ik verschillende keren duidelijk gemaakt ook toen er zogezegd nog geen energie geleverd werd.

Ik heb me inmiddels aangemeld bij een andere Energie leverancier, omdat ik in geen enkel geval bij de NEM wou blijven.
De reden hier voor is o.a het niet of nauwelijks reageren op Email.
Ook telefonische doen ze net of ze je snappen maar uiteindelijk regelen ze niets.
De 40 mailtjes die ik inmiddels gestuurd heb, daarvan is er nog geen één beantwoord.

Ik heb afgelopen vrijdag 1-okt maar weer eens gebeld met een medewerker van de NEM. De NEM heeft zonder een (gespecificeerde) rekening te sturen, geld van een rekening afgeschreven Dit bedrag is gestorneerd, daarop kreeg ik een herinnering. Ook weer zonder een specificatie.
Ik heb n.l nooit meterstanden door gegeven. Omdat ik immers geen klant wou worden
De medewerker heeft toegezegd alles te zullen uitzoeken. Ik heb te kennen gegeven niets te willen betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb.
We zijn nu weer 3 werkdagen verder en heb nog niets van deze medewerker vernomen
Ik wou schriftelijk op de hoogte worden gebracht van de onderstaan de punten.

Hier onder puntsgewijs de vragen/klachten
1. Ik wil graag een gespecificeerde rekening, van energie die ik afgenomen zou hebben.
Dus begin en eind meterstanden. Met daarbij de kosten per kWh (Geen geschatte meterstanden)
Als ik al iets zou moeten betalen moet dat voor de prijs die ik voor heen bij DONG ENERGIE had.
Ik heb nl een eindstand van DONG ENERGIE en een beginstand van mijn nieuwe Energie maatschappij United Consumers, het aantal kWh wat daar tussen zit kan nooit €121,- euro zijn.
p.s Krijg ik ook nog een brief dat ik bij contract breuk €250,- moet betalen.

2.Waarom is het contract ingegaan, terwijl ik me had afgemeld binnen 7 werkdagen.
3.Ik wil een kopie van de voicelog of een bewijs dat deze er is.
4. Een bewijs van een overeenkomt een handtekening, of iets dat ik een contract had zou hebben bij de NEM
5.Waarom ik iets moet betalen waar ik niet om gevraagd heb.
Ik wil op deze vragen graag binnen 3 werkdagen een reactie. Aangezien dit afgelopen vrijdag 1 oktober al is gevraagd

Hierop is ook nog niet gereageerd

Stel je vraagt een vrijblijvende offerte bij een schilders bedrijf. deze blijkt te duur. je ziet er vanaf.
De volgende dag kom je thuis en is heel je huis geschilderd. en er ligt ook een rekening in de bus.
Moet ik deze betalen ??.

Gesloten