LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken Kampioen in losse fronten

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
reboo

Keuken Kampioen in losse fronten

Ongelezen bericht door reboo »

Mijn keuken geplaatst op 30-06-2001. Vertoont het volgende probleem het met folie ommantelt front laat los en er komen dus blazen op de deuren. De monteur die na diverse service aanvragen en telefoontje´s ( 2 maanden later ) nieuwe fronten kwam opmeten was bekend met dit probleem. Hij vertelde dat er zelfs een mannetje bij moest komen om alle problemen met folie keukens op te lossen. De keuken heeft 5 jaar garantie, dat is een half jaar verstreken en de offerte die Keuken Kampioen opsteld is 3988,00 euro. Er komt een coulance korting van 50 % bij dus blijft er voor mij een rekening over van 1994,00 euro over. Dit op een keuken die in 2001, 8800,00 euro heeft gekost en waarbij fabricatie fouten zijn gemaakt. Volgens de klantenservice mevr.Valk ben ik door het verhaal van de monteur verkeert voorgelicht en zijn er geen klachten bekend met deze folie fronten. En ik mag nog blij zijn want de 5 jaar garantie was immers al voorbij !! De nieuwste slogan van de Keuken Kampioen is " Tel uit je winst " nou dat klopt wel maar niet voor de consument ! Misschien dat er nog meer gedupeerde zijn of mensen met een folie ommantelde fronten keuken waarbij de 5 jaar nog niet is verstreken.

16again

Re: Keuken Kampioen in losse fronten

Ongelezen bericht door 16again »

50% korting op nieuwe frontjes na 5 jaar lijkt een redelijk voorstel...

Echter, dit soort zaken werkt vaak met opgehoogde prijzen, waardoor als onderdeel van de verkooptechniek iedereen 50% korting krijgt bij aanschaf van een keuken.

reboo

16again, je werkt daar zeker met je redelijk voorstel ! Ik vindt het ronduit schandalig dat je door de " klantenservice" zo wordt afgescheept. Maar ja zo is het altijd om service hoef je niet aan te kloppen want dat kost geld. Dus maken ze de offerte zo hoog mogelijk en geven je dan 50% korting, nou die betaal je natuurlijk gewoon zelf. Ik adviseer iedereen koop nooit iets bij de Keuken Kampioen.

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

Je hoeft dit na 5 jaar absluut niet te pikken.
Heb je een rechtsbijstandsverzekering?
Schakel die en en gebruik de conformiteitseis.
Je krijgt die fronten dan geheel gratis!

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Reboo, ik zei ook "lijkt" !!

De door Rayke genoemde conformiteitseis houdt rekening met de normale levensduur.
Als die op 10 jaar gesteld wordt, moet je 50% bijbetalen.

reboo

Ik voel me belazerd door de Keuken Kampioen want de monteur die de boel eindelijk is komen bekijken meldde mij ook al dat het een bekend probleem was! Maar de " klantenservice " ontkent dit ten stelligste en zegt dat had de monteur nooit mogen zeggen!!! Ja dat snap ik ook wel een monteur mag zich daar niet mee bemoeien en ziet ook nooit geen keukens..... Op mijn vraag of er een klachten procedure is, is het antwoord dan ook jawel dat is de klantenservice. Met mevr.Femke Valk heb ik het wel gehad, zo zijn de procedure´s ik kan niets meer voor u doen. 17 fronten voor 1994,00 euro met 50% korting. Daar trapt toch niemand in want de rest blijft alleen maar ouder worden. Maar ja, Keuken Kampioen " Tel uit je winst ".

truck

Ongelezen bericht door truck »

heb ook folie omwikkelde deuren maar is pas 2 jaar oud,heb andere problemen met keukenkampioen.bij aanschaf van 4 of meer apparaten werd 5 jaar garantie gegeven 2mnd geleden vaatwasser kapot blijkt geen garantie meer hadden zelf aan moeten vragen.probleem voorgelegd aan whirlpool geven ook niet thuis zeggen alleen voorrij kosten zijn €100,-,zitten nu nog even op dood spoor.
andere vorm van oplichterij,bij offerte 2 muur plankjes besteld a €165,- 1dag later 1 plank afbesteld was nog maar €39,- waard.bij aankoop gespecificeerde rekening beloofd nooit ontvangen na gevraagd ivm garantie word gezegd doen we nooit aankoop bedrag is fictief,geen wonder dat de mandemakers groep een omzet heeft van 1 miljard

reboo

Ja het is duidelijk wie denkt ook maar iets voor niets te krijgen komt bedrogen uit. Uit eindelijk betaal je dubbel. Ze hebben bij de Keuken Kampioen niet voor niets de kreet " TEL UIT JE WINST " en ze lachen zich rot om het leed die consument heet !!!!!

Gesloten