Pagina 1 van 1

otto vreselijke service

Geplaatst: 09 feb 2007 12:51
door mestreech123
Bestel niets bij otto want hun service is vreselijk slecht .
In januari 2006 bestelde ik een bed ,matras en latten bodem . Na een aantal maanden viel niet meer te slapen op het matras . Dus contact opgenomen met otto en ik kon een andere matras uitzoeken ter waarde van 119 euro de andere werd retour genomen . Dus bestel 24-11-2006 een matras ter waarde van 189 euro en zou dus 70 euro bij moeten betalen . 10 januari 2007 komt dan eindelijk mijn nieuwe matras en word de oude retour genomen . Daarna komt mijn rekening overzicht en het matras staat volledig erop dus 189 euro .Ik erover gebeld zou een melding van worden gemaakt en volgende maand goed erop staat . Nou niet dus matras van 119 euro niet geretourneerd en nog eens 15 euro aan verzendkosten erop . Dus weer gebeld ze maakte een melding en zochten het uit :evil: Alweer . Nu heb ik een vermoeden dat de matras niet retour is gegaan maar bij de vervoeder staat of is vernietigd . Moet geduld hebben kan dat het nog niet retour is gekomen ? Jaja van 10 januari en nog niet retour dat kan dus niet .Wat hier nu aan te doen want heb enkel een afleverings bon maar geen retour bon :(