LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VISTA Oplossing ALDI pc nov 2006
VISTA Oplossing ALDI pc nov 2006
Ik heb de oplossing voor de niet te verkrijgen Windows Vista die voor verstuurkosten geleverd zou worden bij de pc van nov 2006.
Ff uitleggen wat er gebeurd is:
Na flink veel touw getrek met de Medion helpdesk, die mij een paypal rekening liet openen omdat dat wel gelukt was bij sommigen om zo vista te bestellen.
Achter af natuurlijk niet maar wel deze rekening waar nu geld op staat..
Uiteindelijk moest ik de klacht maar bij de firma Bull neerleggen..
Knap waardeloos om zo met klanten om te gaan en alles is in het Duits.
(ik hoop dat ze nooit meer een pc verkopen dan weten ze tenminste wat klantvriendelijkheid is.)
Dit ga ik niet doen ik daar de pc niet gekocht dus kom ik teregt bij de Aldi.
Dus de ALDI hoofdfiliaal in Ommen tel 0529 459308 gebeld, vraag direkt maar naar de chef daar want de telefoonmiep weet van niets.
Oook hij kon totaal niets doen het waren afspraken tussen hun en Medion maar ook hun wisten het te laat.
Deze man gaf mij aan na aandringen van mij, dat ik niet meer blij was met de pc en als ik het geweten had dat vista, zonder Visa of Masterkaarter niet bij te krijgen was ondankts de belofte ik deze pc volledig zat ben en m zeker niet kopen zou, dat de pc wel weer terug mocht naar de ALDI.
Hun zijn te kort geschoten in het vermelden dat de klanten zo'n kaart hier voor nodig hebben en kunnen dit niet doorschuiven naar de klant.
Deze chef wist mij te vertellen dat er maar drie klachten er over binnen gekomen waren en als ik dit forum lees zijn er een paar nog vergeten te bellen. of.... die man vis er veel vergeten te tellen..
DE OPLOSSING:
Wat de oplossing is dat de PC weer terug gebracht mag worden bij de ALI winkel waar je hem gekocht hebt.
Kijk als we dit nou met zijn allen doen dan zitten hun met het probleem en niet de klanten.
Dus ff bellen met de ALDI chef in Ommen 0529 459308 en dan flink mopperen dat je het absoluut niet eens bent met de gang van zaken en dat je niet meer tevreden bent met de pc en hem terug wilt doen..
JTvD
Na flink veel touw getrek met de Medion helpdesk, die mij een paypal rekening liet openen omdat dat wel gelukt was bij sommigen om zo vista te bestellen.
Uiteindelijk moest ik de klacht maar bij de firma Bull neerleggen..
Knap waardeloos om zo met klanten om te gaan en alles is in het Duits.
(ik hoop dat ze nooit meer een pc verkopen dan weten ze tenminste wat klantvriendelijkheid is.)
Dit ga ik niet doen ik daar de pc niet gekocht dus kom ik teregt bij de Aldi.
Dus de ALDI hoofdfiliaal in Ommen tel 0529 459308 gebeld, vraag direkt maar naar de chef daar want de telefoonmiep weet van niets.
Oook hij kon totaal niets doen het waren afspraken tussen hun en Medion maar ook hun wisten het te laat.
Deze man gaf mij aan na aandringen van mij, dat ik niet meer blij was met de pc en als ik het geweten had dat vista, zonder Visa of Masterkaarter niet bij te krijgen was ondankts de belofte ik deze pc volledig zat ben en m zeker niet kopen zou, dat de pc wel weer terug mocht naar de ALDI.
Hun zijn te kort geschoten in het vermelden dat de klanten zo'n kaart hier voor nodig hebben en kunnen dit niet doorschuiven naar de klant.
Deze chef wist mij te vertellen dat er maar drie klachten er over binnen gekomen waren en als ik dit forum lees zijn er een paar nog vergeten te bellen. of.... die man vis er veel vergeten te tellen..
DE OPLOSSING:
Wat de oplossing is dat de PC weer terug gebracht mag worden bij de ALI winkel waar je hem gekocht hebt.
Kijk als we dit nou met zijn allen doen dan zitten hun met het probleem en niet de klanten.
Dus ff bellen met de ALDI chef in Ommen 0529 459308 en dan flink mopperen dat je het absoluut niet eens bent met de gang van zaken en dat je niet meer tevreden bent met de pc en hem terug wilt doen..
JTvD
Re: VISTA Oplossing ALDI pc nov 2006
Sorry hoor, maar dit is een regelrechte flame die je daar typt.
Ten eerste is het ZEER asociaal om iemand met naam en telefoonnummer neer te zetten.
Ten tweede heb je ZELF nagelaten om VOORAF te vragen hoe je kon betalen. Dat is je eigen nalatigheid en niet die van de Aldi.
Ten derde is een credit card een regulier betaalmiddel geworden en dat jij er geen hebt is jouw probleem. Niet die van een ander. Een winkel mag kiezen hoe hij zijn spul betaald wil hebben, hoe onhandig dat voor sommigen dan ook is.
Ten vierde is je "oplossing" helemaal geen oplossing, aangezien je dan helemaal geen pc meer hebt. Je pc terugbrengen is net zoveel moeite als een gratis credit card aanvragen bij je bank en die na een jaar weer opzeggen. Enige verschil is dat je met jouw oplossing géén pc hebt en met de andere oplossing heb je én een nieuwe pc, én een gratis Vista licentie.
Wat is jouw telefoonnummer? Misschien kun je die ook online plaatsen zodat mensen jou kunnen bellen als ze niet tevreden zijn met je post? Ik neem aan dat je niet te verlegen bent om je nummer neer te zetten aangezien je ook met nummers van anderen duft te strooien?
Ten eerste is het ZEER asociaal om iemand met naam en telefoonnummer neer te zetten.
Ten tweede heb je ZELF nagelaten om VOORAF te vragen hoe je kon betalen. Dat is je eigen nalatigheid en niet die van de Aldi.
Ten derde is een credit card een regulier betaalmiddel geworden en dat jij er geen hebt is jouw probleem. Niet die van een ander. Een winkel mag kiezen hoe hij zijn spul betaald wil hebben, hoe onhandig dat voor sommigen dan ook is.
Ten vierde is je "oplossing" helemaal geen oplossing, aangezien je dan helemaal geen pc meer hebt. Je pc terugbrengen is net zoveel moeite als een gratis credit card aanvragen bij je bank en die na een jaar weer opzeggen. Enige verschil is dat je met jouw oplossing géén pc hebt en met de andere oplossing heb je én een nieuwe pc, én een gratis Vista licentie.
Wat is jouw telefoonnummer? Misschien kun je die ook online plaatsen zodat mensen jou kunnen bellen als ze niet tevreden zijn met je post? Ik neem aan dat je niet te verlegen bent om je nummer neer te zetten aangezien je ook met nummers van anderen duft te strooien?
De telefoonnummer is een normaal Aldi telefoonnummer die op elk Aldi filiaal tegen komt..
Dus zo raar is die niet... Aldi maakt er ook geen geheim van hoor..
Dus voel je maar niet zo aangesproken een privénummer had ik hier niet bij gezet.
Aldi moet zich aan de regel houden ende klanten van informatie voorzien dat er alleen maar betaald kan worden met visa of master kaart.
Als ze dat gedaan hadden kon en nu niemand over vallen.
Het zo mooi zijn dat je van te voren alle mogelijkheden moet uitsluiten door zelf te vragen voordat je een aankoop doet.
Het is aan de winkel om de klant zo goed mogelijk te informeren en dat zijn ze vergeten.
Ze kunnen het makkelijk recht zetten door een rekening te openen waarop deze 19,95 gestort kan worden en dat hun de zorg op zich nemen om hun klanten vista toe te sturen.
Maar nee, ze wijzen naar de afspraken die hun gemaakt hebben met de firma Bull en daar moet de Aldi klant het zelf maar uitzoeken.
Lang niet iedereen heeft belang bij een visa kaart en wil die aanvragen omdat een wilkel de afspraken niet goed gemaakt heeft.
De oplossing dat je de pc terug kunt brengen is iedereen vrij in maar het bied wel een mogelijkheid om snel een ander te halen waar vista wel op staat.
Dus zo raar is die niet... Aldi maakt er ook geen geheim van hoor..
Dus voel je maar niet zo aangesproken een privénummer had ik hier niet bij gezet.
Aldi moet zich aan de regel houden ende klanten van informatie voorzien dat er alleen maar betaald kan worden met visa of master kaart.
Als ze dat gedaan hadden kon en nu niemand over vallen.
Het zo mooi zijn dat je van te voren alle mogelijkheden moet uitsluiten door zelf te vragen voordat je een aankoop doet.
Het is aan de winkel om de klant zo goed mogelijk te informeren en dat zijn ze vergeten.
Ze kunnen het makkelijk recht zetten door een rekening te openen waarop deze 19,95 gestort kan worden en dat hun de zorg op zich nemen om hun klanten vista toe te sturen.
Maar nee, ze wijzen naar de afspraken die hun gemaakt hebben met de firma Bull en daar moet de Aldi klant het zelf maar uitzoeken.
Lang niet iedereen heeft belang bij een visa kaart en wil die aanvragen omdat een wilkel de afspraken niet goed gemaakt heeft.
De oplossing dat je de pc terug kunt brengen is iedereen vrij in maar het bied wel een mogelijkheid om snel een ander te halen waar vista wel op staat.
Als klant heb je de PLICHT om informatie in te winnen die voor jou belangrijk is. En wanneer ze een geldig betaalmiddel als enig betaalmiddel accepteren is dat hun goed recht (verder vergeet je m'n advies om een gratis credit card aan te vragen...oh de moeite...). Dat het niet altijd handig is ben ik met je eens, maar dat is hun keuze en niet die van de klant.Aldi moet zich aan de regel houden ende klanten van informatie voorzien dat er alleen maar betaald kan worden met visa of master kaart.
En jij denkt dat de winkelier een glazen bol heeft om per klant alles op te noemen waar die klant eventueel problemen/gemak van zou hebben? Zelfs als dat al zou kunnen, dan moest de winkelier een oneindig (letterlijk oneindig) aantal voor en nadelen opnoemen die jou wel of niet van pas komen. Het zou mooi worden zeg je? Het is wettelijk zo! Jij bent verantwoordelijk om te vragen wat je wilt! Jij hebt eisen aan een produkt of artikel en niet de winkel! De plicht om informatie in te winnen kun je wel of niet gebruiken, maar het is toch echt je eigen schuld als het later mis gaat wanneer je niet alles hebt gevraagd. De winkelier kan toch niet in zijn glazen bol kijken welk produkt jij zoekt en wat alle persoonlijke voor- en nadelen zijn voor jou? Het moet niet gekker worden.Als ze dat gedaan hadden kon en nu niemand over vallen.
Het is uiteraard aan de winkelier om een betalingsvorm te kiezen. Maar toch blijft het een vreemde zet om dit alleen via een creditkaart te kunnen regelen. Er is geen enkele winkelier die het in zijn hoofd haalt om uitsluitend creditkaart-betalingen te accepteren, Maar nu het een vorm van service is maakt men het gewoon onnodig moeilijk, door uitsluitend deze vorm van betalen aan te nemen. Daar gaat het om.Op vele andere site's komt dit punt negatief naar voren en of dit nu zo een goede reclame is kan je jezelf als bedrijf afvragen.
Dat een credit kaart (vista of master) een wettelijk betalingsmiddel is weet onlangs wel iedereen denk ik..
Maar dat zijn euro's en overschrijvings en Ac giro ook of op rekeningnummer storten...
Normaal word er alleen met dit soort betaald en dan hoeft er geen overleg plaats te vinden.. Dit heeft en kan iedereen namelijk...
Als de winkelier kiest voor een betalings wijze die lang niet door iedeen normaal toegankelijk is ja dan vind ik het een plicht om dit te melden...
Ik ben het dus met Jor eens ....
Zo lijk het net of ze "aandelen" in de visa of masterkaart hebben..
Lang niet iedereen heeft zo'n kaart maar de meesten hebben wel een rekening nummer bij de bank of giro lopen...
Dus dit was veel makkelijker dan de visa of masterkaart.
Aan jou reakie te zien, magel725, bezit jij wel een master of visa kaart.. dus voor jou is het geen probleem..
Maar al die andere mensen die nu op zoek moeten, als ze de beloofde upgrade willen hebben, naar een goede vriend of buur, met een master of visa kaart.
Of we komen met z'n allen even bij jou langs
Dit terwijl er zoveel andere mogelijkheden zijn...
En dan na vragen stomweg zeggen voor klachten moet je bij de firma bull zijn in Duitsland...
Dat in net of je een keuken koop hier in Nederland normaal betaald en als er wat mee is kun je niet meer terug vallen op de winkelier maar moet je maar ff bij de Fabriek o.i.d. zijn...
Nee zo zijn de afspraken niet... Wettelijk is de winkel waar je iets koopt ook verandwoordelijk als het niet goed is.. de klant maakt geen afspraken met de fabriek maar de winkelier...
Zou leuk zijn als je hier een horloge koop.. met acher op Made in Japan
... alleen al het speelgoed hier.... 
Ik weet zeker dat de geschillencommissie hier de kant van de klant kiest.. de winkelier moet de klant van deze informatie voorzien omdat hij afwijkt van het normale.
Dus ja als je wel een computer wilt met windows vista en je hebt de Aldi pc gekocht waar de upgrade alleen maar via master of visa kaart aangeschaft kan worden heb je de mogelijkheid om deze weer retour te brengen en dan bij een ander pc bedrijf.. een te kopen waar vista op staat.
Het is dus een mogelijkheid die je geboden word het hoeft niet dat ligt aan je zelf.. hoe graag je Vista op je pc wilt die je belooft is..
Maar dat zijn euro's en overschrijvings en Ac giro ook of op rekeningnummer storten...
Normaal word er alleen met dit soort betaald en dan hoeft er geen overleg plaats te vinden.. Dit heeft en kan iedereen namelijk...
Als de winkelier kiest voor een betalings wijze die lang niet door iedeen normaal toegankelijk is ja dan vind ik het een plicht om dit te melden...
Ik ben het dus met Jor eens ....
Zo lijk het net of ze "aandelen" in de visa of masterkaart hebben..
Lang niet iedereen heeft zo'n kaart maar de meesten hebben wel een rekening nummer bij de bank of giro lopen...
Dus dit was veel makkelijker dan de visa of masterkaart.
Aan jou reakie te zien, magel725, bezit jij wel een master of visa kaart.. dus voor jou is het geen probleem..
Maar al die andere mensen die nu op zoek moeten, als ze de beloofde upgrade willen hebben, naar een goede vriend of buur, met een master of visa kaart.

Dit terwijl er zoveel andere mogelijkheden zijn...
En dan na vragen stomweg zeggen voor klachten moet je bij de firma bull zijn in Duitsland...
Dat in net of je een keuken koop hier in Nederland normaal betaald en als er wat mee is kun je niet meer terug vallen op de winkelier maar moet je maar ff bij de Fabriek o.i.d. zijn...
Nee zo zijn de afspraken niet... Wettelijk is de winkel waar je iets koopt ook verandwoordelijk als het niet goed is.. de klant maakt geen afspraken met de fabriek maar de winkelier...
Zou leuk zijn als je hier een horloge koop.. met acher op Made in Japan

Ik weet zeker dat de geschillencommissie hier de kant van de klant kiest.. de winkelier moet de klant van deze informatie voorzien omdat hij afwijkt van het normale.
Dus ja als je wel een computer wilt met windows vista en je hebt de Aldi pc gekocht waar de upgrade alleen maar via master of visa kaart aangeschaft kan worden heb je de mogelijkheid om deze weer retour te brengen en dan bij een ander pc bedrijf.. een te kopen waar vista op staat.
Het is dus een mogelijkheid die je geboden word het hoeft niet dat ligt aan je zelf.. hoe graag je Vista op je pc wilt die je belooft is..
Wat jij een plicht vindt en wat ook daadwerkelijk de plicht is zijn twee totaal andere zaken.Als de winkelier kiest voor een betalings wijze die lang niet door iedeen normaal toegankelijk is ja dan vind ik het een plicht om dit te melden...
Ik heb een credit card ja, juist om dit soort geneuzel te voorkomen. Kost me bijna niets en ik kan alles kopen; ook via internet. Mij valt het op dat je nog steeds bereid bent om allerlei grote moeite te doen om op een andere manier te betalen, terwijl de makkelijkste manier je nog steeds ontgaat. Een gratis credit card halen bij je bank. Dat is het makkelijkst en het snelst, maar toch wil je nog steeds persé op een omslachtiger manier betalen, simpelweg omdat je vind dat dat moet kunnen.Aan jou reakie te zien, magel725, bezit jij wel een master of visa kaart.. dus voor jou is het geen probleem..
Dat is waar, maar dan moet je wel EERST het produkt aanschaffen. Als dat al niet lukt dan valt er weinig terug te vallen.En dan na vragen stomweg zeggen voor klachten moet je bij de firma bull zijn in Duitsland...
Eigenaardig, want ik weet zeker dat de geschillencommissie er niets mee te maken heeft aangezien je het produkt niet hebt aangeschaft.Ik weet zeker dat de geschillencommissie hier de kant van de klant kiest.. de winkelier moet de klant van deze informatie voorzien omdat hij afwijkt van het normale.
En het ligt eraan of je in 5 minuten een credit card aanschaffen meer moeite vind dan je pc recoveren, terugbrengen, en geen pc hebben. Hoe maak je het jezelf moeilijk!Het is dus een mogelijkheid die je geboden word het hoeft niet dat ligt aan je zelf.. hoe graag je Vista op je pc wilt die je belooft is..
Ach... werk je bij de Aldi of Medion of zo...
En ben je bang dat je het druk krijgt...
Resetten gaat automatisch... en terugbrengen en dat een nieuwe pc met Vista...
Dat gaat veel werk en geld kosten voor de Aldi en dan natuurlijk ook voor Medion...
Maar goed daar kiezen ze zelf voor..We mogen het terug brengen hoeft niet...
Maar het zal ze de volgende keer wel aan het denken zetten om informatie achter te houden...
De andere mogelijkheid is dat ze alsnog met een oplossing komen.
B.v. met de verkoopbon naar de Aldi en zo een mogelijkheid bieden om alsnog deze upgrade te krijgen door middel van een normale betaling... ip.pvp iedereen te verplichten om een master of visakaart aan te laten schaffen...
BELAGELIJK VOR WOORDEN EN EEN ZEER SLECHTE SERVICE!!!!!
Als jij een creditkaart hebt hoe jij je niet zo druk te maken hé...
Nou dit is voor de mensen die er geen hebben en dus niet voor jou..
Nou neem van mij maar aan dat de geschillencommissie hier wel wat aan doet..
Het produkt is namelijk al gekocht met de afspraak dat de upgrade er bij zat zoor verzendkosten...
En deze upgrade is niet op een normale manier met een normale door iedereen toegankelijke manier te verkrijgen..
Afspraak is afspraak en die upgrade moet er dus komen zonder te veel moeite..
Resetten gaat automatisch... en terugbrengen en dat een nieuwe pc met Vista...
Dat gaat veel werk en geld kosten voor de Aldi en dan natuurlijk ook voor Medion...
Maar goed daar kiezen ze zelf voor..We mogen het terug brengen hoeft niet...
Maar het zal ze de volgende keer wel aan het denken zetten om informatie achter te houden...
De andere mogelijkheid is dat ze alsnog met een oplossing komen.
B.v. met de verkoopbon naar de Aldi en zo een mogelijkheid bieden om alsnog deze upgrade te krijgen door middel van een normale betaling... ip.pvp iedereen te verplichten om een master of visakaart aan te laten schaffen...
Als jij een creditkaart hebt hoe jij je niet zo druk te maken hé...
Nou neem van mij maar aan dat de geschillencommissie hier wel wat aan doet..
Het produkt is namelijk al gekocht met de afspraak dat de upgrade er bij zat zoor verzendkosten...
En deze upgrade is niet op een normale manier met een normale door iedereen toegankelijke manier te verkrijgen..
Afspraak is afspraak en die upgrade moet er dus komen zonder te veel moeite..
Helaas, maar U kunt beter wachten met XP, als u hier en bij kassa leest wat voor problemen er nog zijn, als de update's minder worden zal ik aan het eind van dit jaar of begin volgend jaar eens kijken of het wat is.
Vista zou binnen één jaar XP moeten vervangen, maar als er tekort overstappen komen er vanzelf betere aanbiedingen.
De Chinesche DVD met upgrade werkt voor alle versie's, deze koste tussen de E5,- en E25,-, heeft geen beveiliging dus meerdere keren bruikbaar en doorverkoopbaar!
Je kunt naast de kale home versie dus dan ook de media versie krijgen, zonder extra kosten, en ook eventueel de taal wisselen!
Ik heb daarom XP home NL naar Vista RU gedaan,nu makkelijker Russisch, en dit draaide nu naast linux!
Het komt voor dat somige programma's problemen hebben met Vista, uitzending gemist ziet soms geen media player, dus pas na enkele keren starten pakt hij deze.
ik heb mijn DVD al meerdere keren uitgeleend, en dus hoeft U niets te bestellen en ook geen credit cart te bezitten!
De in China gehackte is dus via onze afhaalchinees ook te verkrijgen, dus naast de maaltijd een DVD graag...
Alleen vreemd dat die gratis virusscanner van grisoft die goed werkt niet verwijderbaar is, en ook het anti spyware en spamfilter blijft gewoon, en mensen die een andere betaalde willen komen nu in de problemen!
De DVD bevat naast het Vista ook 127 talen, office pakket, multimedia pakket, en nog een zeer goed brandprogramma, wat zelf de beveiliging uitschakelde, en alle DVD's regio vrij maakte!
Gezien de huidige voordelen begrijp ik niet waarom sommige een legale versie nog willen?
Vista zou binnen één jaar XP moeten vervangen, maar als er tekort overstappen komen er vanzelf betere aanbiedingen.
De Chinesche DVD met upgrade werkt voor alle versie's, deze koste tussen de E5,- en E25,-, heeft geen beveiliging dus meerdere keren bruikbaar en doorverkoopbaar!
Je kunt naast de kale home versie dus dan ook de media versie krijgen, zonder extra kosten, en ook eventueel de taal wisselen!
Ik heb daarom XP home NL naar Vista RU gedaan,nu makkelijker Russisch, en dit draaide nu naast linux!
Het komt voor dat somige programma's problemen hebben met Vista, uitzending gemist ziet soms geen media player, dus pas na enkele keren starten pakt hij deze.
ik heb mijn DVD al meerdere keren uitgeleend, en dus hoeft U niets te bestellen en ook geen credit cart te bezitten!
De in China gehackte is dus via onze afhaalchinees ook te verkrijgen, dus naast de maaltijd een DVD graag...
Alleen vreemd dat die gratis virusscanner van grisoft die goed werkt niet verwijderbaar is, en ook het anti spyware en spamfilter blijft gewoon, en mensen die een andere betaalde willen komen nu in de problemen!
De DVD bevat naast het Vista ook 127 talen, office pakket, multimedia pakket, en nog een zeer goed brandprogramma, wat zelf de beveiliging uitschakelde, en alle DVD's regio vrij maakte!
Gezien de huidige voordelen begrijp ik niet waarom sommige een legale versie nog willen?
Nee, daar werk ik niet. Bovendien heeft dat er niets mee te maken.Ach... werk je bij de Aldi of Medion of zo...
Het kost ook werk en geld voor jou en bovendien zit je dan zelf zonder pc.Resetten gaat automatisch... en terugbrengen en dat een nieuwe pc met Vista... Dat gaat veel werk en geld kosten voor de Aldi en dan natuurlijk ook voor Medion... Maar goed daar kiezen ze zelf voor..We mogen het terug brengen hoeft niet... Maar het zal ze de volgende keer wel aan het denken zetten om informatie achter te houden...
Credit Card is een normale betaling. Dat je niet de moeite neemt om er in 5 minuten één te halen is je eigen keuze. Bovendien is het niet de Aldi waar je de update koopt en is het hun keuze om een andere betaalvorm aan te bieden. Dat jij het wilt eisen is nog steeds jouw probleem.De andere mogelijkheid is dat ze alsnog met een oplossing komen.
Ik heb geen update nodig, dus voor mij maakt het niet uit. Bovendien ben ik prima in staat om objectief te reageren, ook als ik het zelf nodig had gehad. En geen credit card hebben is jouw probleem. Ik heb al drie keer gezegd dat je binnen 5 minuten een gratis credit card kunt aanvragen, maar daar reageer je al 3 keer niet op. Sorry, maar dan niet. Ondertussen ben je meer tijd kwijt aan het klagen, dan wanneer je de credit card had aangevraagd.Als jij een creditkaart hebt hoe jij je niet zo druk te maken hé...
De upgrade zit er bij voor verzend- en administratiekosten en is op een normale manier te betalen. Neem dan ook maar van mij aan dat de geschillencommissie je recht in je gezicht uitlacht. Dat de betaling voor iedereen toegankelijk is staat NERGENS vermeldt.Nou neem van mij maar aan dat de geschillencommissie hier wel wat aan doet..
Je blijft steeds je eigen mening aanzien voor hoe het wettelijk en werkelijk is. Ik ben het ermee eens dat het niet makkelijk is dat alleen credit cards geaccepteerd worden, maar dat is hun keuze en dat MOGEN ze doen! Zo, weer een post erbij waar je selectief overheen kunt lezen.
Buiten het feit dat betalen voor een illegale versie sowieso al niet nodig is, en het aanbieden illegaal is, heb ik wel een paar voordelen van legaal t.o.v. illegaal:Helaas, maar U kunt beter wachten met XP, als u hier en bij kassa leest wat voor problemen er nog zijn, als de update's minder worden zal ik aan het eind van dit jaar of begin volgend jaar eens kijken of het wat is.
Bij legale software:
-hoef je geen cracks te zoeken voor elke update. Cracks met een trojan erin zodat je systeem meteen open staat.
-Je kunt ALLE updates uitvoeren zonder eerst een half uur te moeten zoeken naar cracks. Veel gemakkelijker.
- Vista kost OEM maar 75 tot 180 euro, voor een gebruik van 8 jaar. Dat is echt niet duur en goedkoper dan wanneer je je crack-zoek uren meetelt over 8 jaar illegaal werken.
- Je kunt het gehele aankomende online dienstenpakket gebruiken.
Illegale software is "goedkoop/gratis", maar dat is ook het enige voordeel. Als je kijkt naar het gemak van legale software, dan kun je e.e.a. tegen elkaar wegstrepen. Al dat gedoe om bij elke update weer op zoek te gaan naar cracks en dat soort zaken...
-
[quote] als u hier en bij kassa leest wat voor problemen er nog zijn, [quote].
Voor zover het een en ander gevolgd te hebben zijn het niet de problemen die Vista zou geven maar eigenlijk het onnuttige van een snelle aanschaf van Vista.
Vista schijnt grafisch bloedmooi te zijn maar alles wijst erop dat er inhoudelijk niet veel echte verbeteringen aanwezig zijn.
Windows Live kan ook al gedraaid worden op XP+SP2.
Windows Live OneCare scannen kan gewoon even van het internet geplukt worden om de PC te scannen.
Bovendien zijn er zeer goede antivirusprogramma's die (vrijwel) dagelijks een update uitbrengen en die tevens een uitstekende Firewall bezitten.
De zeer duidelijke nadelen van Vista zijn de keiharde specifikaties die de PC moet bezitten.
Een snelle grafische kaart, meer dan 1024 Mb geheugen + nog zo het een of ander en indien niet de meest krachtige PC? Dan wordt het werken onder Vista een stuk trager.
Kortom, als u de buren,de kennissen, uw familie de ogen uit wil steken en heeft u veel geld dan kan dit met Vista.
Bent u niet zo'n mode-najager en wilt u gewoon voorlopig funktioneel blijven werken met uw PC dan zijn alle adviezen die ik ben tegengekomen om te wachten met de aanschaf van Vista.
Juist dan zullen de fouten die er ongetwijfeld toch zullen zijn, wel naar boven komen in dit jaar en dat valt dan hier ongetwijfeld te volgen.
Grootvader
Voor zover het een en ander gevolgd te hebben zijn het niet de problemen die Vista zou geven maar eigenlijk het onnuttige van een snelle aanschaf van Vista.
Vista schijnt grafisch bloedmooi te zijn maar alles wijst erop dat er inhoudelijk niet veel echte verbeteringen aanwezig zijn.
Windows Live kan ook al gedraaid worden op XP+SP2.
Windows Live OneCare scannen kan gewoon even van het internet geplukt worden om de PC te scannen.
Bovendien zijn er zeer goede antivirusprogramma's die (vrijwel) dagelijks een update uitbrengen en die tevens een uitstekende Firewall bezitten.
De zeer duidelijke nadelen van Vista zijn de keiharde specifikaties die de PC moet bezitten.
Een snelle grafische kaart, meer dan 1024 Mb geheugen + nog zo het een of ander en indien niet de meest krachtige PC? Dan wordt het werken onder Vista een stuk trager.
Kortom, als u de buren,de kennissen, uw familie de ogen uit wil steken en heeft u veel geld dan kan dit met Vista.
Bent u niet zo'n mode-najager en wilt u gewoon voorlopig funktioneel blijven werken met uw PC dan zijn alle adviezen die ik ben tegengekomen om te wachten met de aanschaf van Vista.
Juist dan zullen de fouten die er ongetwijfeld toch zullen zijn, wel naar boven komen in dit jaar en dat valt dan hier ongetwijfeld te volgen.
Grootvader
Er zijn niet veel verbeteringen nee, omdat Vista voor een groot gedeelte van de grond af opnieuw is opgebouwd en fouten die met XP zijn meegekomen er nu helemaal uitgehaald zijn. Niet verbeterd maar opnieuw ontwikkeld. Achter de schermen is Vista wel degelijk een stuk veiliger. Voor programma's als kassa en radar, die allen oppervlakkig op Vista in gaan lijkt er niet veel veranderd, maar niets is minder waar.
En Vista heeft dezelfde systeemeisen als XP en kan je het prima draaien op oude pc's. Je moet dan wel alle grafische poespas uitzetten. Achter de schermen blijft het dan Vista, alleen zie je het niet. Helaas kopen de meeste mensen Vista "omdat het er mooier uitziet". En dat is de slechtste reden om een os te kopen.
En Vista heeft dezelfde systeemeisen als XP en kan je het prima draaien op oude pc's. Je moet dan wel alle grafische poespas uitzetten. Achter de schermen blijft het dan Vista, alleen zie je het niet. Helaas kopen de meeste mensen Vista "omdat het er mooier uitziet". En dat is de slechtste reden om een os te kopen.
Het valt op dat steed meer mensen vertellen dat Vista niets meer brengt dan XP ZONDER dat ze Vista ook echt in gebruik hebben. Dat heb ik dus wel, Vista Premium NL en ik kan je zeggen dat het niet zomaar een klein beetje anders is maar heel veel anders. Veel meer overzicht en tal van extra''s zoals WMC in alle uitvoeringen. ( behalve Basis). De vrienden die nu Vista in gebruik hebben zijn net als ik zeer blij met het OS. Om te beginnen over illigale zooi uit china ga ik niet eens in. Dat is dus gewoon stelen, Niets meer niets minder.
Dan heb je slecht gelezen.
Bij PayPal kun je een gratis Creditcard aanvragen.
Dat heb ik gezegd.
Hallo ikbenik
Hieronder de mail van paypal waarop duidelijk staat dat het niet mogelijk is..Als het jou weel gelukt is leg het dat hier even uit bij paypal weten ze namelijk van niets..
Alvast bedankt.
Beste
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met PayPal. Ik waardeer de
mogelijkheid u te assisteren met uw vragen.
Meneer , ik vrees dat er een misverstand in het spel is. Wij
werken niet met virtuele of tijdelijke credit cards of geven geen credit
cards uit.
De enige manier om via Paypal te betalen is op voorwaarde dat de
tegenpartij een Paypalrekenig heeft aangemaakt.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groeten,
Simon
European Services
PayPal, een eBay-onderneming
Copyright © 1999-2007 PayPal. Alle rechten voorbehouden. PayPal (Europe)
Ltd valt onder de jurisdictie van de Financial Services Authority in het
Verenigd Koninkrijk in de hoedanigheid van een Electronic Money
Institution (ELMI). Het PayPal FSA inschrijvingsnummer is: 226056.
Magel725
Ik ben blij dat jij een credit kaart hebt anders was jou reaktie hierin ook wel ander geweest...
Wat de geschillencommissie betreft je mag van mij gelijk hebben hoor als je dat graag wilt.. alleen zit je er naast..
Ik begrijp dat je gaag een post wilt plaatsen en daarom deze discussie aangaat..tjonge ....
Je doet maar .. ik weet dat ze er flink naast zitten met de service zowel de aldi als medion.. kijk maar verder op dit forum wat voor klachten er over zijn...
Dat zijn mensen die de euro verkiezen boven een credit kaart...
Maar anders stel je die van jou toch beschikbaar...
Dan is het probleem opgelost..
Hieronder de mail van paypal waarop duidelijk staat dat het niet mogelijk is..Als het jou weel gelukt is leg het dat hier even uit bij paypal weten ze namelijk van niets..
Alvast bedankt.
Beste
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met PayPal. Ik waardeer de
mogelijkheid u te assisteren met uw vragen.
Meneer , ik vrees dat er een misverstand in het spel is. Wij
werken niet met virtuele of tijdelijke credit cards of geven geen credit
cards uit.
De enige manier om via Paypal te betalen is op voorwaarde dat de
tegenpartij een Paypalrekenig heeft aangemaakt.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groeten,
Simon
European Services
PayPal, een eBay-onderneming
Copyright © 1999-2007 PayPal. Alle rechten voorbehouden. PayPal (Europe)
Ltd valt onder de jurisdictie van de Financial Services Authority in het
Verenigd Koninkrijk in de hoedanigheid van een Electronic Money
Institution (ELMI). Het PayPal FSA inschrijvingsnummer is: 226056.
Magel725
Ik ben blij dat jij een credit kaart hebt anders was jou reaktie hierin ook wel ander geweest...
Wat de geschillencommissie betreft je mag van mij gelijk hebben hoor als je dat graag wilt.. alleen zit je er naast..
Ik begrijp dat je gaag een post wilt plaatsen en daarom deze discussie aangaat..tjonge ....
Je doet maar .. ik weet dat ze er flink naast zitten met de service zowel de aldi als medion.. kijk maar verder op dit forum wat voor klachten er over zijn...

Vreemd.Hallo ikbenik
Alvast bedankt.
Nog niet zo lang geleden kon je bij Paypal een creditcard aanvragen.
Vandaar dat ik het aangaf.
Het is altijd makkelijk om zoiets te beweren. Je reaktie vast anders als je zelf... Sorry, maar je kunt niet in een ander zijn hoofd kijken. Het doet in elk geval niet af aan mijn punt, namelijk dat je met minder moeite nu al een credit card had gehad. Voor de 4e keer moet ik het zeggen zonder dat je hersenen dit verwerken. WAT VOOR REDEN HEB JE NU OM NIET ZELF EVEN IN 5 MINUTEN EEN GRATIS CREDIT CARD TE HALEN? Zo, valt dat beter op? Nu hoef je niet meer te vragen om mijn credit card of die van een ander.Magel725
En als ik het zo mis heb wat betreft de geschillen commissie, dan nodig ik je van harte uit om hun reactie hier neer te zetten. Je strooit maar met zaken als "ze zitten mis en dit en dat en ik heb het goed" maar ondertussen heb je én geen idee waar je over praat, én je hebt het nog flink mis ook. Maar als je vind dat je gelijk hebt, prima, maar geef dan maar een normale onderbouwing, i.p.v. zomaar van alles te roepen.
Wil je geen gelijk en geef je mij gelijk? Prima, want ik heb het ook.
Beste magel725, op een of andere manier heeft een creditcard een nogal negatief imago bij veel mensen hier. Ze denken dat zo'n ding klauwen met geld kost ookal doe je er niks mee. Niks is minder waar, het is een zeer gemakkelijk betaalmiddel in de moderne wereld geworden. Maar ach, elke moeite is teveel om die gratis upgrade binnen te slepen schijnbaar.... 

Tja principes..